You are not logged in.
[quote:491556b1c0="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:491556b1c0]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:67d538dbde="leposi"][quote:67d538dbde="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:67d538dbde]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:67d538dbde]
Mä harkitsin BÖC-boksia, mutta enpä rohejnnut sittenkään... ainakaan vielä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:c197bb45a3="hrmunoita"][quote:c197bb45a3="leposi"][quote:c197bb45a3="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:c197bb45a3]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:c197bb45a3]
Mä harkitsin BÖC-boksia, mutta enpä rohejnnut sittenkään... ainakaan vielä.[/quote:c197bb45a3]Sama, jos huomenna Kuopiosta löytyy niin Böc raikaa viikonloppuna jykylässä
bzort glorf bööth
[quote:294b589f2c="leposi"][quote:294b589f2c="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:294b589f2c]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:294b589f2c]
Joo, ja levyt on siis ruskeissa pusseissa, kannet vaan kannessa.
[quote:696aa0fe8a="hrmunoita"][quote:696aa0fe8a="leposi"][quote:696aa0fe8a="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:696aa0fe8a]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:696aa0fe8a]
Mä harkitsin BÖC-boksia, mutta enpä rohejnnut sittenkään... ainakaan vielä.[/quote:696aa0fe8a]
Mulla kun on Tyranny & Mutation + Agents of fortune vinyylinä, niin en sit viittinyt kolmen muun takia. Ai niin, sitä Elviksen viis ekaa levyä-boksia vois vielä kyllä harkita. Se on nimittäin silkkaa dimangia.
[quote:6a6518cea0="tomitarmo"][quote:6a6518cea0="hrmunoita"][quote:6a6518cea0="leposi"][quote:6a6518cea0="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:6a6518cea0]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:6a6518cea0]
Mä harkitsin BÖC-boksia, mutta enpä rohejnnut sittenkään... ainakaan vielä.[/quote:6a6518cea0]
Mulla kun on Tyranny & Mutation + Agents of fortune vinyylinä, niin en sit viittinyt kolmen muun takia. Ai niin, sitä Elviksen viis ekaa levyä-boksia vois vielä kyllä harkita. Se on nimittäin silkkaa dimangia.[/quote:6a6518cea0]
Joo, Elvaria oon pyöritelly kanssa käsissäni ja mielessäni minäkin, kuten myös Johnny Cashia... No, ei ostettavat levyt ostamalla maailmasta lopu.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:c7fe78f1f7="Feggy"][quote:c7fe78f1f7="tomitarmo"][quote:c7fe78f1f7="hrmunoita"][quote:c7fe78f1f7="leposi"][quote:c7fe78f1f7="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:c7fe78f1f7]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:c7fe78f1f7]
Mä harkitsin BÖC-boksia, mutta enpä rohejnnut sittenkään... ainakaan vielä.[/quote:c7fe78f1f7]
Mulla kun on Tyranny & Mutation + Agents of fortune vinyylinä, niin en sit viittinyt kolmen muun takia. Ai niin, sitä Elviksen viis ekaa levyä-boksia vois vielä kyllä harkita. Se on nimittäin silkkaa dimangia.[/quote:c7fe78f1f7]
Joo, Elvaria oon pyöritelly kanssa käsissäni ja mielessäni minäkin, kuten myös Johnny Cashia... No, ei ostettavat levyt ostamalla maailmasta lopu.[/quote:c7fe78f1f7]
Joo, ehkä Elvis+Cash vois olla aika varma nakki.
Mitäs levyi siin Cashissä on?
[quote:1de152fc3c="hrmunoita"][quote:1de152fc3c="leposi"][quote:1de152fc3c="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:1de152fc3c]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:1de152fc3c]
Joo, ja levyt on siis ruskeissa pusseissa, kannet vaan kannessa.[/quote:1de152fc3c]
Pahvikansiin on kyllä painettu ihan alkuperäiset etu-/takakansikuvat. Ainakin Patti Smith ja Willie Nelson -bokseissa.
Elvis-boksin ajattelin kans vielä hakea.
Mitäs levyi siin Cashissä on?
[quote:fbaab7e228="Amazon"]Product Description
2008 five CD set that features a quintet of original Columbia albums from 'The Man In Black': The Fabulous Johnny Cash (1958), Songs Of Our Soil (1959), Hymns By Johnny Cash (1959), Ride This Train (1960) and Orange Blossom Special (1965). Sony/BMG.[/quote:fbaab7e228]
Tänks.
oisinhan mä varmaan itekin voinu tiedon löytää, mut...
edit: soilin ja hymnsin kyl jo omistan mut en tiiä oishan tos silti kolme uutta..
[quote:d735615269="Feggy"][quote:d735615269="hrmunoita"][quote:d735615269="leposi"][quote:d735615269="Feggy"]Jefferson Airplanen viiden levyn boksi
Paljo tollanen niinku kustantaa?[/quote:d735615269]
Jos se on noita samoja mistä itse ostin Cyndi Lauperin boxin, ni 14,90e.[/quote:d735615269]
Joo, ja levyt on siis ruskeissa pusseissa, kannet vaan kannessa.[/quote:d735615269]
Pahvikansiin on kyllä painettu ihan alkuperäiset etu-/takakansikuvat. Ainakin Patti Smith ja Willie Nelson -bokseissa.
Elvis-boksin ajattelin kans vielä hakea.[/quote:d735615269]
No hyvä, näytti vaan ruskeilta pusseilta. Ehkä se Elvis ja Jefferson Airplane pitäis hakea.
kävin hakemassa cashin
mitäs jefferson airplanessa muuten on, noihan on kai masteroituja yms? teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
[quote:f7eaa35905="psykokarkki"]kävin hakemassa cashin
mitäs jefferson airplanessa muuten on, noihan on kai masteroituja yms? teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.[/quote:f7eaa35905]
Ilman muuta. Näytti olevan viisi ekaa Jeffersonia. En ole kyllä kuullut kuin Surrealistic Pillowin, joten sikäli ton ostamisessa on järkeä. Masteroinnissa en tiedä, epäilen kyllä.
teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
empä kuule tiiä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
Onks siellä tuollainen? Halvalla? Pakko saada! Missä Anttilassa pelaa?
[quote:5355ff7c8b="Feggy"][quote:5355ff7c8b="psykokarkki"]kävin hakemassa cashin
mitäs jefferson airplanessa muuten on, noihan on kai masteroituja yms? teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.[/quote:5355ff7c8b]
Ilman muuta. Näytti olevan viisi ekaa Jeffersonia. En ole kyllä kuullut kuin Surrealistic Pillowin, joten sikäli ton ostamisessa on järkeä. Masteroinnissa en tiedä, epäilen kyllä.[/quote:5355ff7c8b]
Jep, viis ekaa ja remasteroituja ja VITUN HYVII, IHAN ÄSSII, NYT VITTU OSTAA!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:e5ee000f95="Pilke"][quote:e5ee000f95="Feggy"][quote:e5ee000f95="psykokarkki"]kävin hakemassa cashin
mitäs jefferson airplanessa muuten on, noihan on kai masteroituja yms? teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.[/quote:e5ee000f95]
Ilman muuta. Näytti olevan viisi ekaa Jeffersonia. En ole kyllä kuullut kuin Surrealistic Pillowin, joten sikäli ton ostamisessa on järkeä. Masteroinnissa en tiedä, epäilen kyllä.[/quote:e5ee000f95]
Jep, viis ekaa ja remasteroituja ja VITUN HYVII, IHAN ÄSSII, NYT VITTU OSTAA!
*[/quote:e5ee000f95]
onks we built this city mukana?
[quote:9e9c985e6c="psykokarkki"]teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
Onks siellä tuollainen? Halvalla? Pakko saada! Missä Anttilassa pelaa?[/quote:9e9c985e6c]
Asematunnelin anttilassa oli ainakin eilen, 14,95, semmoisessa isolla seinällä kassoja vastapäätä.
[quote:dfce21acbe="leposi"][quote:dfce21acbe="psykokarkki"]teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
Onks siellä tuollainen? Halvalla? Pakko saada! Missä Anttilassa pelaa?[/quote:dfce21acbe]
Asematunnelin anttilassa oli ainakin eilen, 14,95, semmoisessa isolla seinällä kassoja vastapäätä.[/quote:dfce21acbe]
Tänks. Pitää käydä jossain vaiheessa ihmettelemässä.
[quote:1bfb801e88="psykokarkki"]teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
empä kuule tiiä. [/quote:1bfb801e88]
välitön homoepäily
mulla tosin on ne kaikki jo remastereina mut tekis silti mieli ostaa, younger than yesterday ja notorious byrd brothers
mitäs ne jeffersonin levyt on, mulla taitaa olla kolme ennestään mut hulluilla päivillä jo kattelin after bathing at baxter'sin remasteria "sillä" silmällä...
Ostin tuon Byrds-boxin.
Ostin tuon Byrds-boxin.
ostin tuon jefferson airplane -boxin
Cashin lisäks ostin Judas Priest -boxin
Kampin Anttilassa oli Roy Orbisonin neljän cd:n bootleg-boksia femman kappale. Vuosilt 69, 75 ja 8jotain on ne keikat...
[quote:a4bdfdc3a3="silvawhale"][quote:a4bdfdc3a3="psykokarkki"]teh byrds-boxi lienee pakkohankinta kaikille joilla ei viittä ekaa levyä vielä ole.
empä kuule tiiä. [/quote:a4bdfdc3a3]
välitön homoepäily
mulla tosin on ne kaikki jo remastereina mut tekis silti mieli ostaa, younger than yesterday ja notorious byrd brothers [/quote:a4bdfdc3a3]
no mut onks we built this city mukana?
eiq
Cashin lisäks ostin Judas Priest -boxin
Melkein ostin kans Priest-boxin, mut se albumivalikoima siinä oli vähän epäilyttävä, joten jäi hyllyyn.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:b5bf88aeb8="paise"][quote:b5bf88aeb8="shanks"]Cashin lisäks ostin Judas Priest -boxin
Melkein ostin kans Priest-boxin, mut se albumivalikoima siinä oli vähän epäilyttävä, joten jäi hyllyyn.[/quote:b5bf88aeb8]
Onhan siinä Painkiller joka pelkän nimibiisin ansiosta on jo hintansa väärti![/quote:b5bf88aeb8]
painkiller on luultavasti maailman paras biisi :peuk::peuk:
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:7b339352b5="shanks"][quote:7b339352b5="paise"][quote:7b339352b5="shanks"]Cashin lisäks ostin Judas Priest -boxin
Melkein ostin kans Priest-boxin, mut se albumivalikoima siinä oli vähän epäilyttävä, joten jäi hyllyyn.[/quote:7b339352b5]
Onhan siinä Painkiller joka pelkän nimibiisin ansiosta on jo hintansa väärti![/quote:7b339352b5]
painkiller on luultavasti maailman paras biisi :peuk::peuk:[/quote:7b339352b5]
ainakin se on vaarallisin.
[quote:6ec6c857f3="j-sus"][quote:6ec6c857f3="shanks"][quote:6ec6c857f3="paise"][quote:6ec6c857f3="shanks"]Cashin lisäks ostin Judas Priest -boxin
Melkein ostin kans Priest-boxin, mut se albumivalikoima siinä oli vähän epäilyttävä, joten jäi hyllyyn.[/quote:6ec6c857f3]
Onhan siinä Painkiller joka pelkän nimibiisin ansiosta on jo hintansa väärti![/quote:6ec6c857f3]
painkiller on luultavasti maailman paras biisi :peuk::peuk:[/quote:6ec6c857f3]
ainakin se on vaarallisin. [/quote:6ec6c857f3]
Joo, ei kipulääkeriippuvuus oo mikään leikin asia.
Oishan siinä British Steel myös, hmmmm...
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho