You are not logged in.
bzort glorf bööth
[quote:1a3be32ccc="psykokarkki"][quote:1a3be32ccc="psykokarkki"]APUVA
amazing racen nauhoitus epäonnistui, mitäs siinä tänään tapahtui?[/quote:1a3be32ccc]
NO EIKÖS KUKAAN MUKA SEURAA TÄTÄ? [/quote:1a3be32ccc]
Mä seuraan. Mutta koska minulle ei ole televisiota enkä aina en pysty käymään pohjoisessa katsomassa, joten olen ratkaissut tilanteen niin että imutin torrenttina koko kauden ja katson koneelta aina sen jakson, joka joskus sattumalta jää katsomatta televisiosta. Mä oon nero! Viime sunnuntain jaksoa en ole vielä katsonut.
Dexteriä on tullu jo kolme jaksoa Jenkeissä. Siis kolmatta kautta.
Tekee mieli lukea myös se kirja.
[quote:7db58d254e="psykokarkki"][quote:7db58d254e="psykokarkki"]APUVA
amazing racen nauhoitus epäonnistui, mitäs siinä tänään tapahtui?[/quote:7db58d254e]
NO EIKÖS KUKAAN MUKA SEURAA TÄTÄ? [/quote:7db58d254e]
Joo ne meni Saksaan ja tanssi nahkahousuissa ja rikkoi toistensa päähän viinipulloja etsiessään sieltä sisältä vihje-etikettiä. Äiti ja tytär tippui.
[quote:7b58005025="schlagobers"][quote:7b58005025="psykokarkki"][quote:7b58005025="psykokarkki"]APUVA
amazing racen nauhoitus epäonnistui, mitäs siinä tänään tapahtui?[/quote:7b58005025]
NO EIKÖS KUKAAN MUKA SEURAA TÄTÄ? [/quote:7b58005025]
Joo ne meni Saksaan ja tanssi nahkahousuissa ja rikkoi toistensa päähän viinipulloja etsiessään sieltä sisältä vihje-etikettiä. Äiti ja tytär tippui.[/quote:7b58005025]
ok thänks. JA LEPSO ÄLÄ LUE TÄTÄ ENNENQ OOT KATTONU
JA LEPSO ÄLÄ LUE TÄTÄ ENNENQ OOT KATTONU
Luin jo.
Dexteriä on tullu jo kolme jaksoa Jenkeissä. Siis kolmatta kautta.
Jep. Up to speed täällä.
Sent from my iPhone 16
[quote:07aab40cb8="psykokarkki"]JA LEPSO ÄLÄ LUE TÄTÄ ENNENQ OOT KATTONU
Luin jo. [/quote:07aab40cb8]
A sorge mä en aavistanut, yleensä ne jotka kattoo telkkarista on jälkijunassa etenkin kun kerroin tuon kaks päivää jakson tv:stä ulostulon jälkeen! Varovaisuutta.
[quote:dfa76899d5="leposi"][quote:dfa76899d5="psykokarkki"]JA LEPSO ÄLÄ LUE TÄTÄ ENNENQ OOT KATTONU
Luin jo. [/quote:dfa76899d5]
A sorge mä en aavistanut, yleensä ne jotka kattoo telkkarista on jälkijunassa etenkin kun kerroin tuon kaks päivää jakson tv:stä ulostulon jälkeen! Varovaisuutta. [/quote:dfa76899d5]
Ei se mitään. Saa kertoa vastaisuudessakin. Mulle on ihan sama kuka tossa tippuu ja voittaa. Muut jutut kiinnostaa tuossa sarjassa enemmän. hehe.
[quote:2660d85756="schlagobers"][quote:2660d85756="leposi"][quote:2660d85756="psykokarkki"]JA LEPSO ÄLÄ LUE TÄTÄ ENNENQ OOT KATTONU
Luin jo. [/quote:2660d85756]
A sorge mä en aavistanut, yleensä ne jotka kattoo telkkarista on jälkijunassa etenkin kun kerroin tuon kaks päivää jakson tv:stä ulostulon jälkeen! Varovaisuutta. [/quote:2660d85756]
Ei se mitään. Saa kertoa vastaisuudessakin. Mulle on ihan sama kuka tossa tippuu ja voittaa. Muut jutut kiinnostaa tuossa sarjassa enemmän. hehe.[/quote:2660d85756]
laita siis tänne tarkempaa raporttia kun oot kattonu
Katottiin pari Pete & Pete jaksoa dvd:ltä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tarina Katmandusta (Fairytale of Kathmandu) äsken Teemalta. Empä tiedä, mitä tuosta pitäisi ajatella. Irlannissa kyseinen pätkä taisi aiheuttaa kovankin kohun. HUIG varmaan tietää enemmän?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hantta television ääreen
Kesken selityksen Anniina huikkasi Cheryllille.
Sulla on tissi ulkona.
bzort glorf bööth
[quote:dd4bae8386="hiirimattona"]Hantta television ääreen
Sulla on tissi ulkona.[/quote:dd4bae8386]
:EINAY: :MAD2:
[quote:4b8b6b7469="psykokarkki"][quote:4b8b6b7469="hiirimattona"]Hantta television ääreen
Sulla on tissi ulkona.[/quote:4b8b6b7469]
:EINAY: :MAD2:[/quote:4b8b6b7469]SAMA
bzort glorf bööth
Touko Pouko tekee paluun:
Dexterii tulee tän kauden jälkeen vielä 2 kautta eli siis 5
[quote:c917820691="shanks"][quote:c917820691="grasskirt"]Touko Pouko tekee paluun:
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Studi … 5240461386[/quote:c917820691]
[/quote:c917820691]
askaa paskaa
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Huamenna Curb Your Enthusiasmin kuudes kausi putkeen (no, ehkä muutama voi jäädä välistä) looriksen ja miähensä soffalla, alkaa heti aamusta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
piti kattoo ekaa kertaa piiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan randomisti telkkaria surffailla ja pettyä tarjontaan mut blosis ol ollu nii rankka et signaali lentäny jonneki merelle tms
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
piti kattoo ekaa kertaa piiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan randomisti telkkaria surffailla ja pettyä tarjontaan mut blosis ol ollu nii rankka et signaali lentäny jonneki merelle tms
viime aikoina ollu digivitutuskäyrä aika korkealla. jos se ei jumalauta sitä signaalia saada tulemaan häiriöttä tota muutaman kilometrin matkaa kaapelia pitkin niin miten vitussa se aiotaan toimittaa jonnekkin äkäslompolon juurelle?
Dexterii tulee tän kauden jälkeen vielä 2 kautta eli siis 5
Oikeesti?
Huamenna Curb Your Enthusiasmin kuudes kausi putkeen (no, ehkä muutama voi jäädä välistä) looriksen ja miähensä soffalla, alkaa heti aamusta
No voi perse, nukuin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Montas jaksoa tuota Amazing Racen tätämikätäänytonkautta on nyt tullut telkkarista? Oon menny laskuissa sekaisin. Ihan kuin tällä olisi jotain väliä, mutta kiinnostaa silti.
Rakastan televisiota.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pidän televisiosta.
Pidän televisiotani lattialla väärin päin: kuvaruutu kohti parkettia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rakastan televisiota.
smaa. mutta en toki oikeasti omista sellaista. kuuluko sinne pasilaan?
[quote:fce5e7bb84="kri"]Dexterii tulee tän kauden jälkeen vielä 2 kautta eli siis 5
Oikeesti?[/quote:fce5e7bb84]
jeh. näin luki.... jollain telkkarisivustolla.
Englannissa alkaa maanantaina bigbrotherzombiedraama Dead set. taidanpa latailla jaksot täällä suomessa