You are not logged in.
äskettäin luin kafkan oikeusjutun, nyt lähti victor hugon kurjat, ja everett truen nirvana-kirja
[quote:892ba13950="psykokarkki"][quote:892ba13950="risto_m"][quote:892ba13950="Jean-Babtiste"][quote:892ba13950="Joe Caligula"][quote:892ba13950="Jean-Babtiste"]Kirjasta tismalleen samaa mieltä. Mutta ehdin just lukea sen ennen ku leffa tehtiin, ja silti leffa potki perseelle, vaikka osa kirjassa olevista kunkkukohdista puuttuukin.
Näinpä. Kun leffaa näytettiin edesmenneessä Bio Cityssä; leffaa oli katsomassa neljä ihmistä mun lisäksi; nämä muut tyypit vetelivät asiaankuuluvasti leffateatterin parvekkeella hassutupakat ennen kinoa [/quote:892ba13950]
Jos tää tulee joskus Orioniin niin sit happoa kehiin. Kuka on messissä?[/quote:892ba13950]
o/[/quote:892ba13950]
[/quote:892ba13950]:psykostep:[/quote:892ba13950]
siivouskomeron kautta messissä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Rechyä, Burgessia ja Orwellin Eläköön tuonenkielo! on nyt myös luennassa. Kirjalla on naurettava nimi ja kansi muistuttaa noita lehtikioskien harlekiineja, mutta sisällöllä on mahdollisesti potentiaalia.
Luin loppuun sen What I Lovedin. Oli todella hyvä, suosittelen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Luin loppuun sen What I Lovedin. Oli todella hyvä, suosittelen.
Odottaa edelleen vuoroaan, mutta jos tämän vuoden puolella vielä saisi luettua...
Nyt on työn alla tämmöinen:
Ostin pari vuotta sitten matkalukemiseksi ja keskenhän se jäi... Nyt on lähtenyt hyvin käyntiin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
vuorotellen ulyssesia ja tristram shandya...aikamoista soutamista :alien::alien::alien::alien:
u:n seuraavassa kappaleessa näkyis olevan tasan yhtä monta sivua kuin umpisuolen notes-osiossa kyseiselle kappaleelle. hups!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tom Wolfe: Bonfire of the Vanities
-Tuntuu että tää on pitänyt hyvin kutinsa. Diggaan.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Parriisin metron historiaa siis tämä.
[quote:2bef7ee00b="Joe Caligula"]Tom Wolfe: Bonfire of the Vanities
-Tuntuu että tää on pitänyt hyvin kutinsa. Diggaan.[/quote:2bef7ee00b]
Suosittelen myös leffaa
[quote:c897029f48="Ulvis"][quote:c897029f48="Joe Caligula"]Tom Wolfe: Bonfire of the Vanities
-Tuntuu että tää on pitänyt hyvin kutinsa. Diggaan.[/quote:c897029f48]
Suosittelen myös leffaa [/quote:c897029f48]
Toki oon leffateatterissa nähty kattomassa tota!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Voisp aloitella pari uutta kirjaa.
ja
Tästä jälkimmäisestä oon ihan huumassa, en muista pitkään aikaan lukeneeni näin paksua kirjaa näin nopeasti.
[quote:9b694b776a="schlagobers"]
Tästä jälkimmäisestä oon ihan huumassa, en muista pitkään aikaan lukeneeni näin paksua kirjaa näin nopeasti.[/quote:9b694b776a]
Jaa, pitäisiköhän tuohon tarttua, odottelee hyllyssä. En ole vieläkään saanut aikaiseksi lukea muita Westöjä kuin joskus muinoin Leijat Helsingin yllä, josta kyllä pidin.
Juuri nyt luvussa tigrushkan esille nostama Kureishi, hyvin toimii sekin. Yhtenä iltana tosin kaipasin jotain vähän kevyempää ja vetäisin välipalaksi Anna Gavaldan Viiniä keittiössä. (Ei sekään toki sisällön puolesta mitään kevyttä ollut, mutta nopeaa luettavaa.)
[quote:45f3f5c3e3="lintumies"][quote:45f3f5c3e3="schlagobers"]
Tästä jälkimmäisestä oon ihan huumassa, en muista pitkään aikaan lukeneeni näin paksua kirjaa näin nopeasti.[/quote:45f3f5c3e3]
Jaa, pitäisiköhän tuohon tarttua, odottelee hyllyssä. En ole vieläkään saanut aikaiseksi lukea muita Westöjä kuin joskus muinoin Leijat Helsingin yllä, josta kyllä pidin.
Juuri nyt luvussa tigrushkan esille nostama Kureishi, hyvin toimii sekin. Yhtenä iltana tosin kaipasin jotain vähän kevyempää ja vetäisin välipalaksi Anna Gavaldan Viiniä keittiössä. (Ei sekään toki sisällön puolesta mitään kevyttä ollut, mutta nopeaa luettavaa.)[/quote:45f3f5c3e3]
on tuo hieno tarina, mutta pakko tunnustaa että Westön kerronnan sekä henkilöhahmojen maneerit alkoi mun makuun hieman kiertää kehää juuri tuossa nimenomaisessa romaanissa. Oon viime aikoina ollut samantyyppisissä kikseissä Sirpa Kähkösen Kuopion työläissaagasta kuin olin Westön ensimmäisistä: Kirjoissa on samantyyppistä lumoa, mutta Kähkönen on selkeästi lahjakkaampi kirjailija, alkukieli tietenkin pelaa paremmin, ja arkinen naisnäkö- sekä itäsuomalaiskulma tekee eetvarttia "lievästi" etäiseksi jäävän "pelaan tennistä, valokuvaan lumista Eiraa ja poden suunnatonta elämäntuskaa"-suomenruotsalaismenon jälkeen.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Yhtenä iltana tosin kaipasin jotain vähän kevyempää ja vetäisin välipalaksi Anna Gavaldan Viiniä keittiössä.
yleensäkö menee väkeviä?
Tuo ja Barcelona ovat kyllä todella hyviä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Menetetty peli
Juuri nyt luvussa tigrushkan esille nostama Kureishi, hyvin toimii sekin. Yhtenä iltana tosin kaipasin jotain vähän kevyempää ja vetäisin välipalaksi Anna Gavaldan Viiniä keittiössä. (Ei sekään toki sisällön puolesta mitään kevyttä ollut, mutta nopeaa luettavaa.)
Uusin Kureishi meni tosi nopsasti kun luin sitä koulumatkoilla junassa. Ei huono, mutta kyllä The Buddha of Suburbia säilytti edelleen ykkösasemansa. (Gabriel's Gift ja The Body odottelevat edelleen vuoroaan...)
Nyt on harvinainen tauko kaunokirjallisuuden lukemisessa, mutta Pariisin kaupungin ja metron historia käyvät hyvinkin "siitä".
AVEK-lehteä luen ekaa kertaa eläessäni. Täähän on ihan vitun hyvä. En tienny.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:b6dcf52b17="schlagobers"]
Tästä jälkimmäisestä oon ihan huumassa[/quote:b6dcf52b17]
Sama. Puolessa välissä mennään ja harmittaa jo valmiiksi, että kirja tulee loppumaan ennemmin tai myöhemmin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Slavoj Zizek - The Indivisible Remainder
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE LAUSEELLE TOKI AINA :RAKKAUS:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:acdcdaa2eb="nametaken_"]Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE KULLILLE TOKI AINA :RAKKAUS:[/quote:acdcdaa2eb]
älä ees yritä
I love you and dream about the Führer
Tänään voisi käydä kirjamessuilla hakemassa luettavaa, kun on ilmainen lippukin sinne tarjolla.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tänään voisi käydä kirjamessuilla hakemassa luettavaa, kun on ilmainen lippukin sinne tarjolla.
Haeppa meidän kojulta kans jotai kivaa itelles
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tämä on osoittautunut todella hyväksi ja helppolukuiseksi...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8f3f066a8b="sheino"]Tänään voisi käydä kirjamessuilla hakemassa luettavaa, kun on ilmainen lippukin sinne tarjolla.
Haeppa meidän kojulta kans jotai kivaa itelles [/quote:8f3f066a8b]
ai tekin ootta "siellä". su nähdään siis.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto