You are not logged in.
silvawhale wrote:mä oon lämmitelly (siis lavalla, en takahuoneessa) vaan mattia ja teppoa.
meän takahuoneessa stokiksesa lämpeni ja hermostu jopa eino grön, ku se tuli niin myöhään et kuoroahmatit oli syöneet ja juoneet senkin tarjoilut.
Köyrijäkuningas Grön- topikissa nämämenen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:3969bf9199="risto_m"]Sisko istui lavan reunalla.
[/quote:3969bf9199]
Tässä Kikan laulava sisko tositoimissa:
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mitä vittua OIKEESTI?! Jääkaappini vihanneslokeroon mädäntynyt kaalinpääkin osaa laulaa paremmin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:875b3e5983="risto_m"]:kuolen:
Mitä vittua OIKEESTI?! Jääkaappini vihanneslokeroon mädäntynyt kaalinpääkin osaa laulaa paremmin.[/quote:875b3e5983]
Mutta onko sillä mädäntyneellä kaalinpäällä kuuluisaa laulavaa sisarta? Ei ole, eli sinne jää kaalinpää mätänemään jääkaapin vihanneslokeroon...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:5bb99609d1="tomitarmo"][quote:5bb99609d1="risto_m"]:kuolen:
Mitä vittua OIKEESTI?! Jääkaappini vihanneslokeroon mädäntynyt kaalinpääkin osaa laulaa paremmin.[/quote:5bb99609d1]
Mutta onko sillä mädäntyneellä kaalinpäällä kuuluisaa laulavaa sisarta? Ei ole, eli sinne jää kaalinpää mätänemään jääkaapin vihanneslokeroon... [/quote:5bb99609d1]
Näin käy Ja Turussa biojätteet poltetaan eli nyt käy näin :flamingsadkaalinpaa_new:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
1. Sukkula Venukseen
2. Kiihkeät tuulet
3. Tee-se-itse-mies
4. Onnen nainenkin silloin vasta saa
5. Geisha mä olen sun
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Ripalle bänniä ja Orivesi lukkoon
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:cdd0812f9b="tomitarmo"][quote:cdd0812f9b="risto_m"]Sisko istui lavan reunalla.
[/quote:cdd0812f9b]
Tässä Kikan laulava sisko tositoimissa:[/quote:cdd0812f9b]
Joraava yleisö ja niiden mystiset panoilmeet!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ripalle bänniä ja Orivesi lukkoon
RUOVESI PERKELE! Mut joo, jäähylle vaan, jos ei tästä niin muista spämmeistä, 5+20 ja suihkun kautta kotio.
Parhaat kikkabiisit.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mystiset panoilmeet!
Parhaissa termeissä ikinä tämä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
^Tsiigailen tässä just tota Merikarvian liveä. Mahtavaa että kamera huomioi myös yleisön.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
oon nähny kilan livenä joskus -92 tai 93 mäntsälässä
10 vuotta kuolemasta.
Tätä Kikka oli oikeasti: radikaali kapinallinen, iloisen seksin sanansaattaja ja edellä aikaansa
Last edited by barton_funk (01.06.2017 10:28)