You are not logged in.
1. Herkut lisukkeineen
2. Zoomaile mua
3. Tahdon sua villimmin
4. Geisha mä olen sun
5. Onnen nainenkin silloin vasta saa
JOO
Toki taviksena digaan myös Apinamiehestä ja Sukkulasta aunukseen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kiihkeät tuulet
LISÄYS: KOVETTAVAMPI KU SHAKIRA
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Nähty livenä Mäntän asuntomessuilla oisko 1990. Kokomustaan oli pukeutunut silloin. Sisko istui lavan reunalla.
Suosikkibiisi selkeesti Geisha mä olen sun. Harvoin on Virtual DJ:tä avattu ilman että "se" on jossain vaiheessa lätkäisty ilmoille.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
OON KÄYNY SAMALLA KAMPAAJALLA KIKAN KAA
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
MUISTAN IKUISESTI KUN MUINOIN 80-90-LUKUJEN VAIHTEESSA NÄIN KADULLA ISON MAINOKSEN, JOSSA KIKKA POSEERASI VÄHÄPUKEISENA. SAATTOI OLLA VANTAALLA. TEKSTI OLI: "OLEN KIKKA - TULIN JO!"
JÄI KAIVERTAMAAN PAHASTI LAPSEN MIELTÄ, ETTÄ MISTÄHÄN MAHTOI OLLA KYSE :HMM:
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
:KUOLEN:
[quote:82a8ac96b3="Moronica"]MUISTAN IKUISESTI KUN MUINOIN 80-90-LUKUJEN VAIHTEESSA NÄIN KADULLA ISON MAINOKSEN, JOSSA KIKKA POSEERASI VÄHÄPUKEISENA. SAATTOI OLLA VANTAALLA. TEKSTI OLI: "OLEN KIKKA - TULIN JO!"
JÄI KAIVERTAMAAN PAHASTI LAPSEN MIELTÄ, ETTÄ MISTÄHÄN MAHTOI OLLA KYSE :HMM:[/quote:82a8ac96b3]
'
ÄLÄ VIITTI!
MULLE OPETTI TIEDOTTAMISTA KIKAN MANAGERI.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
KIKAN STAILAAJALLE IKUINEN :PEUK:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kikka Forever
http://www.facebook.com/home.php?ref=lo … 4651482217
Oho, ehkä maailman pisin osoite...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
KIKAN STAILAAJALLE IKUINEN :PEUK:
MUT STAKAN KIILAAJILLE :CENTER:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tarviiks ees kertoo erikseen, kuka tääl on lämpänny Kikkaa?
tarviiks ees kertoo erikseen, kuka tääl on lämpänny Kikkaa?
HMM, LISÄTIETOJA TÄSTÄ...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
KIKKA PAU :REDFACE:
Kiukutteleva pakka
[quote:cfc5d47b0b="Ulvis"] Geisha mä olen sun...
[/quote:cfc5d47b0b]
...nyt riisun kimononi!
Kaikkien aikojen parhaita kolmosdivaritason julkkiksia on ehdottomasti Kikan sisko, joka kirvoitti Lapinlahden Linnuilta nasakan sketsin: trio Kikan Siskot esittää kappaleensa "Parrua hanuriin".
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:09e3c62fbd="harry-irene"]tarviiks ees kertoo erikseen, kuka tääl on lämpänny Kikkaa? [/quote:09e3c62fbd]
HMM, LISÄTIETOJA TÄSTÄ...
no emmätiä viittiskö, ku eihä se olis yhtä proosallista vain töräyttää et jotai 15 vuotta sit joku manselainen yökerho oli buukannu meän huutokuoron ja kikan saman illan megaviihdyttäjiksi... ei ollu nääs ees yhteinen bäkkäri :x
ps. kuka perustais topikin janina frostellille? ette kyl arvais kuka sitäki on lämpänny..
ps. kuka perustais topikin janina frostellille? ette kyl arvais kuka sitäki on lämpänny..
mä oon lämmitelly (siis lavalla, en takahuoneessa) vaan mattia ja teppoa. ja soittanu symbaaleja jäähallin seksimessuilla..
ja soittanu symbaaleja jäähallin seksimessuilla..
Oon ollut myös keikalla Orimattilan OP:n asiakastilaisuudessa jonka juonsi Riitta Väisänen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oon ollut myös keikalla Orimattilan OP:n asiakastilaisuudessa jonka juonsi Riitta Väisänen
Oon ainoastaan puhunut Riitan kanssa puhelimessa jotain 15min.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oon ainoastaan huohottanut Riitan puhelimeen jotain 15min.
:peuk:
Mulla on Jorma Pulkkisen nimmari, omistuskirjoituksella tottakai.
mä oon nähny jorma pulkkisen ja riitta väisäsen telkkarissa
ja kerran meinasin ostaa kikan levyn, itse asiassa pitäisi viimeinkin
[quote:ff9b81b1e6="Pope"]Oon ollut myös keikalla Orimattilan OP:n asiakastilaisuudessa jonka juonsi Riitta Väisänen [/quote:ff9b81b1e6]
Oon ainoastaan puhunut Riitan kanssa puhelimessa jotain 15min.
Mollaan oltu samalla Riian risteilyllä. Väisäskä oli risteilyemäntä!
Mulla oli aikoinaan Kikan nimmari, mutta se on hukkunut johonkin muuttojen varrella .
Kikka oli yhden ex-duunikaverin kesävuokralaisena opiskelijakämpässä: jätti vuokrat maksamatta ja katosi kuin pieru Saharaan, mutta oli sentään huomaavaisesti jättänyt vaatekaappiin babydoll-yöpaidan.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
mä oon lämmitelly (siis lavalla, en takahuoneessa) vaan mattia ja teppoa.
meän takahuoneessa stokiksesa lämpeni ja hermostu jopa eino grön, ku se tuli niin myöhään et kuoroahmatit oli syöneet ja juoneet senkin tarjoilut.
you snooze you lose! :x