You are not logged in.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
haha lafontaine sai just ja just puolesta metristä maaliin
Haista sinä jääpallopoju vittu! NO ONE FUCKS WITH PAT!
http://www.youtube.com/watch?v=6TZL4BCePwA
[quote:d6b0853f2c="fieldfuck"]Haista sinä jääpallopoju vittu! NO ONE FUCKS WITH PAT!
[/quote:d6b0853f2c]
Eikö ees vaimolta tai toyboylta heru?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kolem sanaa: perse rais kaus
kolem sanaa: perse rais kaus
Luin, että Perser Aiskaus / Buttr Ape 7"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ovatko kaikki ilmoittautuneet edelleen saapumassa? Entäpä saadaanko jostain 16:sta pelaaja?
Katsojainfoa
Saavuthan turnauspaikalle ajoissa, mielellään jo kymmeniä minuuttia ennen turnauksen alkamista. Joukkoliikennevälineiden käyttäminen on suositeltavaa, omalla autolla saapuessa huomioithan että parkkipaikkoja on niukalti - jätä autosi mielellään Satakunnankadun pohjoispuolen yksisuuntaisten katujen varsille. Junalla saapuessasi ota suunta Hämeenkatua pitkin kohti länttä, käänny Näsilinnankadulle pohjoisen suuntaan ja kulje Satakunnankadulle asti - risteyksestä suuntaatkin sitten kohti punaisia mattoja ja valonheittimiä.
Turnauksen aikataulu:
18.00 ilmoittautuminen kisakeskuksessa päättyy ja alkulohkojen arvonta
18.20 alkulohkot starttaavat
n. 21.30 pudotuspeliparien arvonta
n. 23.00 finaaliottelu
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tulossa ollaan.
Älä päästä painiks sitä
Älä päästä painiks sitä
Ovatko kaikki ilmoittautuneet edelleen saapumassa? Entäpä saadaanko jostain 16-kesäistä?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ei pysty röpötteleen ku heti aamusta pitää olla säbäkentillä :?
Varikset komentavat
Etpähän juo kaljojani.
eqiw mitäs
Heti aamusta pitää olla ääniä laskemassa, tästä huolimatta aion röpötellä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
1967 nevö forget. Turnaukseen saavun, mutta voipi olla, että jo samana iltana lähden takaisin. Sunnuntaina pitäisi jo tehdä hahmotelmaa ajankäytöstä seuraaville kuukausille.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
oho oho! Turnaukseen tilattu pokaalit kolmelle parhaalle!
oho oho! Turnaukseen tilattu pokaalit kolmelle parhaalle!
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Palkintojen myötä peritään "vapaaehtoinen" kahden euron osallistumismaksu pelaajilta, tämän avulla kustannetaan nuo palkinnot.
Mites tää majoituspuoli hoidetaan? Onko Tampereella yösijoja tiedossa turnauksen jälkeen?
Älä päästä painiks sitä
Mites tää majoituspuoli hoidetaan? Onko Tampereella yösijoja tiedossa turnauksen jälkeen?
Ainakin mun luokse mahtuu ja ilmeisesti kraakkugneelle?
Mulla on tilaa vielä yhdelle straattumin ja hmriksen lisäksi.
This must be what jail / I will scratch
[quote:cb4a3e18ff="ILR"]Mites tää majoituspuoli hoidetaan? Onko Tampereella yösijoja tiedossa turnauksen jälkeen?
Mulla on tilaa vielä yhdelle straattumin ja hmriksen lisäksi.[/quote:cb4a3e18ff]
Voiks sinne tulla jo huomen?
Älä päästä painiks sitä
Mun puolesta ainakin voi! ite meen varmaa hallituskadulle lauantaina yöksi joten sänky on vapaa.
Varikset komentavat
vittu, huomennakaa ei voi röpötellä ku lauantaina pitää käydä mökillä
Varikset komentavat
jjoo-o
This must be what jail / I will scratch
muistuttakaas unohtanutta: olikos niin että viime vuonna oli käytössä ihan ne manuaaliset ketjunvaihdot?
Eikös ne ollu?
Älä päästä painiks sitä
Eikös ne ollu?
Niin muistelinkin ja ainut oikea tapa kyllä.