You are not logged in.
Joo no ei lineuppi viel vakuuta yhtään mut eihän niitä bändejä olla ennekään tuonne menty kattomaan. Pakkohan se on tulla tommia moikkaamaan...
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Joo no ei lineuppi viel vakuuta yhtään mut eihän niitä bändejä olla ennekään tuonne menty kattomaan. Pakkohan se on tulla tommia moikkaamaan...
missäs muuten gnee on kun ei oo täällä näkyny... ei muuten mutta tykkään olla spämmitilastojen seiska ja kohta joudun meneen ohi...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Plain Ride rulettaa. Tai ainakin silloin joskus Boring as Fuckissa ruletti. Pitäis se levy nyt vihdoinkin hankkia. Sehän on ihan superbändi. Westerlund, Vilunki ja ketäs muita nyt olikaan .
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
missäs muuten gnee on kun ei oo täällä näkyny... ei muuten mutta tykkään olla spämmitilastojen seiska ja kohta joudun meneen ohi...
Kävin vähän eksisteerailemassa aidossa olemisessa.
pökpee
This must be what jail / I will scratch
[quote:cd4ce28974="laurkhi"]onhan jolly jumpers hyvä! jos sen ja plain riden kattoo, niin sehän on jo melkein ennätys.
Ai niinku, että ehtii katsomaan kaksi keikkaa Jyrockissa ennen ku hulina vie mielenkiinnon?[/quote:cd4ce28974]
Niin.
Pöö, tää on kohta. Ketä tulee?
Hei, pitikin kysymäni. Koskas olisi lähtö ja pitäiskö mun maksaa siitä jotain, siis matkasta.
Yleinen kysymys: Miten niitä lippuja hankittiinkaan? Saiko niitä vielä ovelta, vai menikö loppuun?
:?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ja minne mun pitäis perjantaina tulla? Huomasin kun kävelin yliopistolle, että jne.
Joo, mutta yhtä kaikki: katselin ohjelmaa ja päätin, että meitsiä näkyy Ilokivessä (vai mikä se nyt oli) perjantaina, vain ja ainoastaan.
Tulossa ollaan, kuten ainakin muutama muukin IRKKAAVA foorumisti.
Yleinen kysymys: Miten niitä lippuja hankittiinkaan? Saiko niitä vielä ovelta, vai menikö loppuun?
http://www.cc.jyu.fi/jyrock/ -> verkkokauppa (esim.)
* 2 päivän liput vain ennakkoon Jyväskylän Levykauppa Äx:stä sekä Jyrockin kotisivujen verkkokaupasta! 2 päivää 26 euroa (24 euroa JYYn jäsenille). Kahden illan ennakkolippujen myynti päättyy perjantaina 7.4. noin kello 18.
* 1 päivän lippuja ennakkoon vain verkkokaupasta (pe 15 euroa, la 17 euroa). Verkkokaupasta voi ostaa vielä lauantaina lauantain lippuja, jos niitä on jäljellä.
* Yhden illan lippuja rajoitetusti myös ovelta (pe 15 euroa, la 17 euroa).
Aikataulukin ilmaantunut sivulle, ois kiva nähdä ainakin nuo boldikset:
PERJANTAI
FOSTERS STAGE:
20:45 Goodnight Monsters, vähän turhan aikaista tosin
22:00 Plain Ride
23:30 The Millioners
01:00 Jolly Jumpers
YLÄKERTA:
21:15 Pets on Prozac
22:45 Them Shepherds
00:15 Harlem (Ruotsi)
01:30 Boys of Scandinavia
LAUANTAI
FOSTERS STAGE:
21:30 John McGregor
22:40 Profeetta
23:50 Flamongo All Stars
01:10 Nicole Willis & the Soul Investigators
YLÄKERTA:
21:00 I Was A Teenage Satan Worshipper
22:00 Selfish Shellfish
23:15 The Je Ne Sais Quoi (Ruotsi)
00:30 David Gilmour Girls (Hollanti)
[quote:7a9ff120fc="DirtyBlueGene"]
[/quote:7a9ff120fc]
miksi helvetissä tuossa pitää olla The :ASDS:DSA:DS:AD:DA:DSA:DA:SDASDAS:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:034da7b323="babriga"][quote:034da7b323="DirtyBlueGene"]
[/quote:034da7b323]
miksi helvetissä tuossa pitää olla The :ASDS:DSA:DS:AD:DA:DSA:DA:SDASDAS:[/quote:034da7b323]
Ei siinä ookkaan oikeesti. Joku on nyt typottanut!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:93dfe28742="leposi"][quote:93dfe28742="babriga"][quote:93dfe28742="DirtyBlueGene"]
[/quote:93dfe28742]
miksi helvetissä tuossa pitää olla The :ASDS:DSA:DS:AD:DA:DSA:DA:SDASDAS:[/quote:93dfe28742]
Ei siinä ookkaan oikeesti. Joku on nyt typottanut![/quote:93dfe28742]
eiq. Ei santana
Kyl siinä on The ihan oikeesti.
I was a teenage satan worshipperin laulaja näyttää ihan turskalta. Tajusin eilen.
forsston kuva löyty intternetistä, auttanee tunnistamisessa
[quote:bd1af9866c="DirtyBlueGene"]forsston kuva löyty intternetistä, auttanee tunnistamisessa
Joo, mut toi oli nuorena. Mä oon komeempi nykyisin.[/quote:bd1af9866c]
Kai silti käytät yhä olkihattua?
edit: ja punaista rusettia
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Minä oon siellä molemmat päivät, koljatti saa sitten osoitella niitä IRGGAAJIA sieltä. Joo pitää sopia siitä lähdöstä vielä jottai myöh.
Panen soitellen illalla.
Goodnight Monsters on turhan aikaisin, mutta pakko sitä on mennä kattomaan kun kerrankin on tuttuja lavalla...
Turun hirmut meille aloittelemaan???+
Turun hirmut meille aloittelemaan???+
Pannaan katsoen. Ketä muita sinne on tulossa. Ja minä lähen ainakin hyvissä ajoin tuota Goodnightia kattomaan...
Niin. Ja tota noin, miten niitä lippuja on yleensä riittänyt ovelta?
Ja kaikki riippuu nyt lähinnä turkeleen vanhemmista, joiden kyydissä pitäisi tulla, ja jotka tapaan ekan kerran.
[quote:bdfc2dd9c3="ex-kolja"]Pannaan katsoen. Ketä muita sinne on tulossa. Ja minä lähen ainakin hyvissä ajoin tuota Goodnightia kattomaan...
Niin. Ja tota noin, miten niitä lippuja on yleensä riittänyt ovelta?[/quote:bdfc2dd9c3]
Jos Goodnightiksi jo menee ovelle, niin ihme jos ei riitä... Vielä ehtis ennakkoonkin tilata tosin.
Tulossa ilmeisesti ainakin laurkhi, merri, bigb, prakk, kraakku ja "perusjengiä".
[quote:4ec3d5c5f4="DirtyBlueGene"][quote:4ec3d5c5f4="ex-kolja"]Pannaan katsoen. Ketä muita sinne on tulossa. Ja minä lähen ainakin hyvissä ajoin tuota Goodnightia kattomaan...
Niin. Ja tota noin, miten niitä lippuja on yleensä riittänyt ovelta?[/quote:4ec3d5c5f4]
Jos Goodnightiksi jo menee ovelle, niin ihme jos ei riitä... Vielä ehtis ennakkoonkin tilata tosin.
Tulossa ilmeisesti ainakin laurkhi, merri, bigb, prakk, kraakku ja "perusjengiä".[/quote:4ec3d5c5f4]
Prakk ja kraakku
En tule. Perusjengin käsittäessä mitä ilmeisimmin kaikki läheiset Lacanin äärellä masturboivat horot.
Tai noh, pannan katsoen. Pitäisi Laurin pipo palauttaa. Otin sen jostain syystä mukaan silloin Tampereella.
Tai noh, pannan katsoen. Pitäisi Laurin pipo palauttaa. Otin sen jostain syystä mukaan silloin Tampereella.
Eikös tuo ole ihan tarpeeksi hyvä syy. Enkä tuosta perusjengistä sinänsä tiedä, voi myös olla ettei tule ketään muita mainittujen lisäksi...
[quote:5f7071e7b4="ex-kolja"]Tai noh, pannan katsoen. Pitäisi Laurin pipo palauttaa. Otin sen jostain syystä mukaan silloin Tampereella.
Eikös tuo ole ihan tarpeeksi hyvä syy. Enkä tuosta perusjengistä sinänsä tiedä, voi myös olla ettei tule ketään muita mainittujen lisäksi...[/quote:5f7071e7b4]
Joo. No itse asiassa voisin kyllä tulla, jos jaksan (no kun K asuu siinä ihan Ilokiven lähellä), ja jos autokyyti saapuu tarpeeksi aikaisin.
Yritän houkutella tota turkeletta...
Oliko siinä sun lähellä joku Alko?