You are not logged in.
[quote:bf86f32c52="Bricolage"]The Mekons - Psycho Cupid (A Danceband at the Edge of Time)
Paras nimi biisille kyllä ikinä.[/quote:bf86f32c52]
Hmm.. Machine Gun Ibiza on kyllä ehkä snadisti parempi nimi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Alias - Bits & Pieces
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nyt kuuntelen 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Menetetty peli
Voihan se olla, että ne kokoelmien biisit on just heikommasta päästä, mut sit kyl ihmetyttää jos ne on tältä levyltä. Tää on nimittäin sellanen, ettei alussa ollut yhtään epäilystä, etteikö tästä saisi pitkäaikasen kaverin. Ite nimittäin lasken tällaset poppislevyt useampaan koriin: 1. Alusta asti häiritsee ja tiedän ettei kande ees yrittää (esim. monet suomalaiset, the Smiths aina vaan, vanha REM, Depeche Mode ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta); 2. Tuntuu liian kertakäyttökamalta ja yleensä onkin sitä (esim. monet suomalaiset, vaikkapa Red Carpet ja Ultrasport, Atom Heartin eka sinkku); 3. Epäilyttää, mutta saattaa paljastua groweriksi (esim. taannoin hankkimani Sloan-levy) tai sit ei (jotkut Idahon myöhemmät levyt, Lunan Pup Tent); 4. Ei epäilytä, koska tiedän et on groweri (esim. monet uus-seelantilaiset, Lunan Penthouse, Galaxie 500:t); 5. Kuulostaa aluks pirun hyvältä mut myöhemmin kyllästyn, saatan kuitenkin myöhemmin löytää uudelleen (Parasitesin Punch Lines) tai sit en (Pavementin Crooked Rain suurimmalta osin); 6. Kuulostaa alusta asti pirun hyvältä, enkä kyllästy koskaan, vaikka saatankin myöhemmin kuunnella harvemmin (St. Johnnyn Speed Is Dreaming, Sebadohin vanhat, nyt tää Mufflon 5, Idahon pari ekaa, Crystalized Movementsin This Widenee Comes); 7. Arvostan objektiivisesti mut en jaksa innostua kummemmin (toki jotkut aiemmin mainitut myös tähän, vaikkapa se Smiths ja vanha remmi)
Sweet Chariots - Beat Based / Song Centered / Spirit Led

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:0bed6da800="Jean-Babtiste"]Voihan se olla, että ne kokoelmien biisit on just heikommasta päästä, mut sit kyl ihmetyttää jos ne on tältä levyltä. Tää on nimittäin sellanen, ettei alussa ollut yhtään epäilystä, etteikö tästä saisi pitkäaikasen kaverin. Ite nimittäin lasken tällaset poppislevyt useampaan koriin: 1. Alusta asti häiritsee ja tiedän ettei kande ees yrittää (esim. monet suomalaiset, the Smiths aina vaan, vanha REM, Depeche Mode ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta); 2. Tuntuu liian kertakäyttökamalta ja yleensä onkin sitä (esim. monet suomalaiset, vaikkapa Red Carpet ja Ultrasport, Atom Heartin eka sinkku); 3. Epäilyttää, mutta saattaa paljastua groweriksi (esim. taannoin hankkimani Sloan-levy) tai sit ei (jotkut Idahon myöhemmät levyt, Lunan Pup Tent); 4. Ei epäilytä, koska tiedän et on groweri (esim. monet uus-seelantilaiset, Lunan Penthouse, Galaxie 500:t); 5. Kuulostaa aluks pirun hyvältä mut myöhemmin kyllästyn, saatan kuitenkin myöhemmin löytää uudelleen (Parasitesin Punch Lines) tai sit en (Pavementin Crooked Rain suurimmalta osin); 6. Kuulostaa alusta asti pirun hyvältä, enkä kyllästy koskaan, vaikka saatankin myöhemmin kuunnella harvemmin (St. Johnnyn Speed Is Dreaming, Sebadohin vanhat, nyt tää Mufflon 5, Idahon pari ekaa, Crystalized Movementsin This Widenee Comes); 7. Arvostan objektiivisesti mut en jaksa innostua kummemmin (toki jotkut aiemmin mainitut myös tähän, vaikkapa se Smiths ja vanha remmi)
Sweet Chariots - Beat Based / Song Centered / Spirit Led[/quote:0bed6da800]
Panams tähän vielä, että joo Red Carpet ja Ultrasport jossain vaiheissaan, on ne jossain vaiheissa kuulostaneet hyvällekin (tais olla Red Carpet ihan uransa alussa ja Ultrasport taas joskus myöhemmin). Niin ja tohon seiskakoriin vois heittää vaikkapa sen Samae Koskisen edellisen bändin, mikä olikaan nimeltään. Groweriksi suomalaisista vois mainita vaikka Going Publicin Ancient Heartin. No mutta, mitäpä näitä sen enempää tässä ruotimaan.
Mountain Goats soi ekaa kertaa ikinä. Odotin pitäväni mutta ei, tämä ei iske yhtään millään tavalla.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mountain Goats soi ekaa kertaa ikinä. Odotin pitäväni mutta ei, tämä ei iske yhtään millään tavalla.
Ne harvat kerrat ku oon kuullu ei oo itellekään kolissut, mutta oon silti ajatellut, että jotain tässä on, pitäis vaan jaksaa yrittää
Tästä minä sitten vain pidän. Todella iisiä kamaa, mutta toimii. Vertautuu toki Wendy Carlosin Switched on Bachiin ja Isao Tomitan Impressions of an Astronautiin, joista varsinkin jälkimmäinen on 
Nyt soi Hungerin Colors.
*
Eäääääh, tää on niin käsittämättömän täydellinen kokis, että en tiijä mitä! Siitä on ihan liian kauan ku oon viimeks kuunnellu. Voiko OLLA näin hyviä biisejä!
*
talk talkii ja 

bzort glorf bööth

Unohdettu timangi!
Vivian Girls - Tell The World
bzort glorf bööth
Musta Köksä - Sula
bzort glorf bööth

This must be what jail / I will scratch

ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
The Pope - Do You Wanna Boogie? ![]()
Sent from my iPhone 16

Oikeesti loppu jo
Polttaakohan pojat pilveä tossa kannessa ![]()

Menetetty peli