You are not logged in.
Ei taida tajuta vieläkään
Ei taida tajuta vieläkään
Näin on. :?
[quote:750a9cc95e="psykokarkki"][quote:750a9cc95e="hrmunoita"]Oon tässä viime päivinä lukenut kaikki Pitkämiehestä löytyvät Jyrki Nissiset. Parasta näistä toki Borgtronit ja sitten myös Kiimaiset maantiesuolan imeskelijät (TÄÄ ON IHAN TAJUTTOMAN HUIPPU). Sit lueskelin kans kaikki Marko Turusen jutut ja öö jotain randomisti aika paljon!
Tulkaapa kans lueskelemaan ja hengaamaan ja jubailemaan heh heh jpp![/quote:750a9cc95e]
onks noi kaikki tuolla myynnissä, vopis harkita.[/quote:750a9cc95e]
Joo paitsi muutama Borgtron taitaa olla lobbu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a587fc9510="Ulvis"]Ei taida tajuta vieläkään
Näin on. :?[/quote:a587fc9510]
Mä tajusin sen varmaan väärin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
24h Sarjakuvaa -tapahtuman tuotoksia! Käykääpä lukemassa!
http://sarjakuvakeskus.fi/gallery/index.php?cat=2
Etenkin toi Otto Sinisalon sarjis on aika ältsin magee! Ja diggailin kans tota Mari Ahokoivun omaa. Kaikkia en oo vielä lukenut!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:034ec47a78="hrmunoita"]24h Sarjakuvaa -tapahtuman tuotoksia! Käykääpä lukemassa!
Etenkin toi Otto Sinisalon sarjis on aika ältsin magee! Ja diggailin kans tota Mari Ahokoivun omaa. Kaikkia en oo vielä lukenut![/quote:034ec47a78]
hyvää ajanvietettä. Otto on hieno mies
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:7a6c10e548="Pope"][quote:7a6c10e548="hrmunoita"]24h Sarjakuvaa -tapahtuman tuotoksia! Käykääpä lukemassa!
Etenkin toi Otto Sinisalon sarjis on aika ältsin magee! Ja diggailin kans tota Mari Ahokoivun omaa. Kaikkia en oo vielä lukenut![/quote:7a6c10e548]
hyvää ajanvietettä. Otto on hieno mies [/quote:7a6c10e548]
Tuttu täälläkin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei vittu mahtavuutta, löysin laukun pohjalta Bläk Peiderin alpumin! Unohdin ostaneeni sen itselleni stressilahjaksi taidemessuilta
Peider
Lainasin kirjastosta tämmösen kustannetun väikkärin:
...ja nyt vain merrim:n vastaavaa tuotosta odottamaan!
Mangojauhe goddamn.
80-luvun peleissä pantiin? Oon elänyt väärässä ulottuvudessa 80-lukuni.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
80-luvun peleissä pantiin? Oon elänyt väärässä ulottuvudessa 80-lukuni.
No kyllähän nyt Leisure Suit Larryssa nussittiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:c458305165="noiseidea"]80-luvun peleissä pantiin? Oon elänyt väärässä ulottuvudessa 80-lukuni.
No kyllähän nyt Leisure Suit Larryssa nussittiin [/quote:c458305165]
Totta. Mutta oli se aika "jännää" niinkin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:07b92692a5="Jean-Babtiste"][quote:07b92692a5="noiseidea"]80-luvun peleissä pantiin? Oon elänyt väärässä ulottuvudessa 80-lukuni.
No kyllähän nyt Leisure Suit Larryssa nussittiin [/quote:07b92692a5]
Totta. Mutta oli se aika "jännää" niinkin.[/quote:07b92692a5]No niin kyllä oli.
Ostin sokkona tämän Oliver Eastin sarjiksen Pitkämiehestä, ja on kyllä ihana . Kirjassa tyyppi seikkailee Manchesterin ja Blackpoolin välisen rataosuuden kävellen. Aihe ei sinänsä vaikuta järin mielenkiintoiselta, mutta esitystapa ja ne ihanat kuvitukset pelastavat kaiken.
Oon nyt tässä muutaman viikon aikana lukenut 8 ekaa osaa Thorgalista ja oon aivan koukussa tohon sarjikseen! Aivan mahtavaa matskua.
Sit ostin Riikasta kuusi ensimmäistä numeroa KUS!-zineä. Aivan tajuttoman siistejä juttuja ja kuvituksia ja kuudennessa numerossa oli Jyrki Nissistä käännettynä Latviaksi.
Corto Maltese!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Corto Maltese!
Rasputin on musta Cortoakin ihqumpi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Luinpa tossa juuri Daniel Clowesin David Boringin. Hitto tää oli hyvä
Corto Maltese!
"PASKAA!" - silva (13v)
"EDELLEEN PASKAA!" - silva (36v)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:5e60100bc1="mummeli"]Corto Maltese!
"PASKAA!" - silva (13v)
"EDELLEEN PASKAA!" - silva (36v)[/quote:5e60100bc1]
Loistavaa! - Ylitarkastaja 13v
Yhä loistavaa - Ylitarkastaja 37v
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:53575f30f9="silvawhale"][quote:53575f30f9="mummeli"]Corto Maltese! [/quote:53575f30f9]
"PASKAA!" - silva (13v)
"EDELLEEN PASKAA!" - silva (36v)[/quote:53575f30f9]
Loistavaa! - Ylitarkastaja 13v
Yhä loistavaa - Ylitarkastaja 37v
- Pope 12v
- Pope 33v
Löysin laatikosta Spawnin. Pitäs ettiä loputkin.
bzort glorf bööth
Luinpa lisää Daniel Glovesia.
Mukavan surrealistista matskua kaikenkaikkiaan.
Toki Clowesit luettu kymmenen vuotta sitten
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Toki Clowesit luettu kymmenen vuotta sitten
Paitsi etpä ollu lukenu Clowesin parasta tuotantoo kymmenen vuotta sitten
Osaako kukaan tietää, että onko olemassa jotain hyviä sarjakuvia, jossa olisi dinosauruksia edes vähän?
Osaako kukaan tietää, että onko olemassa jotain hyviä sarjakuvia, jossa olisi dinosauruksia edes vähän?
en tiedä täyttääkö tää kumpaakin kriteeriä mutta ainakin tää on nettisarjis jossa on dinoja http://www.qwantz.com/
[quote:e80f2f3333="leposi"]Osaako kukaan tietää, että onko olemassa jotain hyviä sarjakuvia, jossa olisi dinosauruksia edes vähän?
en tiedä täyttääkö tää kumpaakin kriteeriä mutta ainakin tää on nettisarjis jossa on dinoja http://www.qwantz.com/[/quote:e80f2f3333]
Niin, unohtu sanoa, että pitäisi olla niinku paperilla ja melkeinpä saatavilla Helsingistä.
[quote:4faf115a12="kri"][quote:4faf115a12="leposi"]Osaako kukaan tietää, että onko olemassa jotain hyviä sarjakuvia, jossa olisi dinosauruksia edes vähän?[/quote:4faf115a12]
en tiedä täyttääkö tää kumpaakin kriteeriä mutta ainakin tää on nettisarjis jossa on dinoja http://www.qwantz.com/[/quote:4faf115a12]Niin, unohtu sanoa, että pitäisi olla niinku paperilla ja melkeinpä saatavilla Helsingistä.
http://www.helsinki.fi/~lakoma/comics/kenotsoo.html
Ööö, toimiikohan toi linkki? Toi on vekkuli ja nasta sarjis. Hae se vaikkapa Kulkukatin Pojasta Bragun vierestä. Luulen että sieltä tai jostain muusta divarista löytyy..