You are not logged in.
Ihmettelen jos Mogwai ei tule myös Roskildeen...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Clap Your Hands Say Yeah, Coheed & Cambria, Serena-Maneesh, Sterling and Wolfmother
wolfmother jee, muut hmm/uuh
näyttäs goldfrappikin tulevan...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:456a3f606e="babriga"]Clap Your Hands Say Yeah, Coheed & Cambria, Serena-Maneesh, Sterling and Wolfmother
wolfmother jee, muut hmm/uuh
näyttäs goldfrappikin tulevan...[/quote:456a3f606e]
Serena-Maneesh
huhulle että B-52's soittas roskildessa :
huhulle että B-52's soittas roskildessa :
Toi oli aika räG? Jos sanoisivat, että soittaisivat ekan levyn alusta loppuun, niin taitaisin lähtee!
Rufus!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Babrigan lempibändi Kaiser Chiefs esiintyy Roskildessa tänä kesänä. Ootko eturivissä?
Miksei ole tullut pitkään aikaan mitään hyviä kiinnityksiä? Missä Depeche Mode? Missä Radiohead? Missä Flaming Lips? Missä Mogwai? Missä on Noitalinna Huraa?
<@DBGene> senkin karkki
Why?
Toumani Diabaté & Symmetric Orchestra, Ruben Ramos & The Mexican Revolution, Looptroop, Floetry, Rasmus Møbius, Pellarin & Lenler, Melk
Koskaan kuullukaan mistään noista. Tiedä sitten kertooko se enemmän minusta vai noista bändeistä.
JOTAIN HYVÄÄ NYT PITKÄSTÄ AIKAA KIITOS
<@DBGene> senkin karkki
Kieran Hebden & Steve Reid, Tied & Tickled Trio, DJ Grazzhoppas DJ Bigband, Hammond Rens, The Thing, The Five Corners Quintet
Eli jotain jazzia, mitä en ole koskaan kuullut. Mainosmailin perusteella ainakin tuo The Five Corners Quintet vaikuttaisi jonkin verran kiinnostavalta: "The Five Corners Quintet (FIN) appeals to both jazz and clubbing scenes with Latin and 60s Blue Note grooves"
<@DBGene> senkin karkki
No Kieran Hebden tunnetaan ehkä paremmin Four tettinä. Ja Steven Reid on joku vanha äijä nykistä tai jotain. Tota keikka en missään nimessä missaisi, jos menisin kildeen.
edit: Pitchforkin arviosta: "Steve Reid has done his most acclaimed work as an avant-garde jazz drummer, but he's not only been Coltrane's percussionist, having spent time in Afrobeat and (importantly but often forgotten) as a Motown drummer, starting with Martha and the Vandellas as a teenager."
en ole kolmekybänen emoboy
No Kieran Hebden tunnetaan ehkä paremmin Four tettinä. Ja Steven Reid on joku vanha äijä nykistä tai jotain. Tota keikka en missään nimessä missaisi, jos menisin kildeen.
Sammaa. Juuri ilmestyi heidän yhteinen levynsäkin. Kieran hoitaa laptopin Reid orgaanisemman jatskan.
Vihaan ihmisiä, jotka kutsuvat jazz-musiikkia jatskaksi, täten vihaan itseäni.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Laitetaanpas nimet muistiin ja yritetään olla missaamatta! Kiitoksia vinkistä
<@DBGene> senkin karkki
Laitetaanpas nimet muistiin ja yritetään olla missaamatta! Kiitoksia vinkistä
Eipä mitään. Pintin voi lähettää osoitteeseen...
Niin ja on se Five Corners Quintetkin ihan pl. Sellasta pop jazzia kai.
en ole kolmekybänen emoboy
Uusin kiinnitys on ruotsalainen Sonic Youth-coverbändi Thåström
eiq.
"Swedish rock icon
With chapped lips, rough vocal chords and a suitcase full of life experience, Swedish Joakim Thåström looks over his shoulder and invites the listener in for meek memory images characterised by low-voiced resignation and a touch of bitterness. The troubadour, who is residing in Copenhagen, has a history in punk music but has now taken refuge in a kind of stripped down skeletal rock like Nick Cave and Hugo Race, which instead of tearing blowtorch-like sounds from the past draws on sad piano notes and sensible acoustic guitar pluckings. It is indeed moving."
<@DBGene> senkin karkki
Jotenkin tuntuu että tästä tulee aika paska festari tänä vuonna.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
No eipäs heitetä nyt vielä toivoa... Viime vuonnakin näytti aika pitkään pahalta, mutta sitten yhdessä päivässä julkaisivat vaikka kuinka monta hyvää bändiä. Ei noista bändeistä varmaan kuin joku puolet ole kait vielä julkistettu.
<@DBGene> senkin karkki
Jospa nyt jotain tänne spekuloisi:
Flaming Lips näyttäisi olevan Kilden aikoihin Euroopassa. 28.6. bändi soittaa Saksassa, joten Tanskaan ei olisi pitkä matka. Toivotaan...
Radiohead ei ole ainakaan kotisivujensa perusteella vielä kovinkaan montaa keikkaa suunnitellut kesälle. Eli täysi arvoitus.
Depeche Modella alkaa kalenteri olla täynnä. 29. 1. ja 2. päivä on jo keikat tiedossa. Mahtuisihan tuohon vielä keikka Kildessä 30.6. mutta jotenkin epäilen...
Mogwain keikoista ei ole sen enempää tietoa, kuin että jos Suomessa aikovat heinäkuun 6. päivä soittaa niin ihan hyvin voisivat olla heinäkuun alussa Tanskassa ja jatkaa siitä sitten Norjaan, Ruotsiin ja Suomeen.
B-52's:lla ei ole kotisivuilla keikkalistaa, joten siitä ei osaa taas sanoa mitään.
Queens Of The Stone Agesta ei ole muuta tietoa, kuin että ainakin kesäkuun puolivälissä ovat Euroopassa. Melkeen toivoisin etteivät tule niin voisi tulla jotain kiinnostavaa tilalle.
<@DBGene> senkin karkki
flaming lips tulee varmaankin, niistä on ainaki sanottu että soittaisivat tanskassa...luulis, luulis
b-52s on peruuttanu ainakin dublinin keikkansa levytyshommien takia, luulisin että koko kiertueen
Bullet for My Valentine, Death Cab For Cutie, Trivium, Infadels
hyi hitto mitä kakkaa...no taitaa jäädä tää väliin. Todennäköisesti pian alkaa paukkua kovia nimiä, mutta tää on taas näitä välivuosia niinku joka toinen tuppaa olemaan artistilistan suhteen...eikä ees taida olla aikaa, rasaa jne
[quote:dad11bad8f="babriga"]Bullet for My Valentine, Death Cab For Cutie, Trivium, Infadels
[/quote:dad11bad8f]
Ei ollut varmistuneissa mutta Death Cab kelpaisi mulle mainiosti. Lipsit soittaa muuten ensi kuussa Köpiksessä, viitsivätköhän toista kertaa lyhyen ajan sisään.
"As Danish daily Politiken writes in its web edition, British rock legend The Who is planning a summer tour and besides playing festivals in England and Ireland, the band will also visit Austria, France and Germany. This opens up the possibility that the band will stop by Denmark, and the daily mentions Roskilde Festival as a suitable venue"
<@DBGene> senkin karkki
No tuskin ne Whota sinne saisivat vaikka haluaisivatkin... Ja Gunnarit varmaan kuitenkin peruu keikkansa ja tilalle tulee joku kenties parempi paikkaaja.
<@DBGene> senkin karkki
dEUS
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
dEUS
Tulin. Festarit pelastettu.
Huomenna julkistetaan iso rypäs uusia kiinnityksiä. Jänskättää.
Jaa ne julkistetaan huomenna. Mietinkin ette miksei tänään ole mitään uusia tullu.
<@DBGene> senkin karkki