You are not logged in.
Pages: 1
Tämänvuotiset lesbo- ja homoelokuvan festivaalit lähestyvät kovaa vauhtia. Esityspaikkakuntina ovat Turku (26.10.28.10.), Tampere (30.10.1.11.), Helsinki (2.11.4.11.) ja Oulu (9.11.11.11.).
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Voi nyt hevon vittu. Olen näillä näkymin Turussa kun nää on Helsingissä
missäs luontofilmit?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Viikonloppuna Turussa nämä.
http://www.tuseta.fi/vinokino/2008/
Improvvisamente linverno scorso -elokuva olisi tarkoitus ainakin käydä katsomassa.
Improvvisamente linverno scorso on ajatuksia herättävä yhdistelmä poliittista ja subjektiivista dokumenttielokuvaa. Tämä ohjaajien omakohtainen elokuva kertoo osittain tekijöidensä parisuhteesta ja elämästä, mutta ennen kaikkea se paljastaa jotain olennaista italialaisesta yhteiskunnasta.
Gustav ja Luca, Luca ja Gustav sympaattinen journalistipariskunta elää tavallista, onnellista ja mukavaa arkeaan Roomassa. He ovat olleet pari jo kahdeksan vuoden ajan. Kun Prodin keskusta-vasemmistolainen liittouma voittaa parlamenttivaalit keväällä 2006, uusi hallitus lupailee lakia, joka tunnustaisi avo- ja homoliitot. Italiassa ja Vatikaanin naapurissa kun ollaan, ei kaikki tietenkään mene alkuperäisen suunnitelman mukaan. Alkaa kuukausien mittainen pyörittely neuvotteluhuoneissa. Luca ja Gustav tallentavat prosessin edistymistä ja valtoimenaan vellovia mielipiteitä. Kaikilla on sanansa sanottavanaan, piispoista ja paavista ohikulkijoihin. Lakialoite saa aikaan suorastaan homofobian aallon, ja yhtäkkiä konservatiivit ovat äänessä sekä televisiossa että kaduilla.
Elokuva on huumorin sävyttämä, mutta tapahtumat ja mielipiteet vetävät välillä sekä dokumentin tekijät että katsojan vakavaksi; olisiko sittenkin turvallisinta sulkea kamera ja lähteä kotiin? Olemmeko me todellakin 2000-luvun Euroopassa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
nähdään gintsu araki-näytöksessä
Mangojauhe goddamn.
"homojen Thelma & Louis" ainaski nähtävä
Voisin vaikka vannoa että oon nähnyt leffan tuollaisella mainossloganilla
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:9b85dc34ec="turkele"]"homojen Thelma & Louis" ainaski nähtävä
Voisin vaikka vannoa että oon nähnyt leffan tuollaisella mainossloganilla [/quote:9b85dc34ec]
Siis jos tolla viitataan siihen Arakin leffaan niin se onkin Arakin esikoiselokuva, josta se on tehny jonku director's cutin tjsp
en ole kolmekybänen emoboy
nähdään gintsu araki-näytöksessä
GINTSUU GINTSUU GINTSU BONGATAAN
GINTSU GINTSU GINTSU GINTSU BONGAATAAAN
EI MEITÄ MIKÄÄN ESTÄ HOMOLEFFAN NÄYTÖKSESSÄ
ME GINTSUU GINTSUU GINTSU BONGATAAN
Joo eli tulossa kans
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:c0fcf04f54="tiptoo"]nähdään gintsu araki-näytöksessä
GINTSUU GINTSUU GINTSU BONGATAAN
GINTSU GINTSU GINTSU GINTSU BONGAATAAAN
EI MEITÄ MIKÄÄN ESTÄ HOMOLEFFAN NÄYTÖKSESSÄ
ME GINTSUU GINTSUU GINTSU BONGATAAN
Joo eli tulossa kans [/quote:c0fcf04f54]
Gintsu bongattu ja "sille" mitä luultavimminin puhuttukin eilen tai ainakin tänään. rakkain terveisin, lipunmyyjäsi
Mangojauhe goddamn.
Gintsu bongattu ja "sille" mitä luultavimminin puhuttukin eilen tai ainakin tänään. rakkain terveisin, lipunmyyjäsi
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pages: 1