You are not logged in.
[quote:d2f74d04a7="Pilke"][quote:d2f74d04a7="leposi"]Lähtekää joku mun kaa kattomaan Tv-resistoria Tallinnaan 29.9.? Voin varmaan järkätä ainakin yhdelle majoituksen ja sillai.[/quote:d2f74d04a7]
Olis aikas mahtia lähteä! [/quote:d2f74d04a7]Mä skippaan sittenkin, koska lokakuussa on vielä parempaa.
Jpp, ei mulkaan varmaan olis ollu rahaa...
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joo, duo-keikka oli just hyvä! Uudet biisit ihan iskelmää ja muutenkin tosi hauskoja, vaikka olivatkin vähän heikolla treenauksella, eli monin paikoin vielä raakileita. Hieno kolmoslevy tulossa "sitten joskus". Vanhojen biisien sovituksetkin just kivoja! Ehkä vähän sunnuntainen ja ulkkaria odottava fiilis oli kyl keikalla ja taustojen soundit aika makkarituhnua, mutta hyvinhän noi vetivät, vaikka tosiaan vielä viime viikolla oli ilmassa aika vahvaa "mitähän tästäkin ny tulee" -meininkiä. Ei kandee ehkä ihan kokonaan duoksi kyl heittäytyä, mutta oikein nastasti toi tolleenkin toimii!
Tero saatana, s'olet gay!
TV-Resistori hehe ei olekaan duo shaun ryder eiq
SSjr 13.10.2008
enpä kuule tiijä
"Kottaraiset" "skene" eivät saaneetkaan kenkää. hooky eiq
Huhut turkulaisen TV-Resistori -yhtyeen bez supistumisesta duoksi ovat osoittautuneet virheellisiksi. Yhtyeen lähipiirissä hämmennystä enpä kuule tiijä aiheuttaneet tiedot osoittautuivatkin keikkajärjestäjän väärinkäsitykseksi. Yhtye esiintyy Helsingissä Pitkämiehessä new order ja Korjaamolla tämän viikon lauantaina.
"Kottaraiset" eivät saaneetkaan kenkää lol (kuvan kottaraiset hehe eivät lol liity enpä kuule tiijä tapaukseen). hehe
New Order olle vähe paras!
new order ultravox
Oli ihana keikka Pitkämiehessä. Mun serkut rakasti kans paremmin eiq kovasti ja kuunteli jälkeenpäin viel SubuTex Willeriä kännykästä. Näin tosiaan ekaa kertaa livenä. Hyvät versiot tutuista biiseistä ja kiva oli kuulla uusia. Ois vaan saanu tulla enemmän! Ja ei hitto Päivin ääntä, piti oikee sulkee silmät välillä, kylmät väreet.
*
Ja ei hitto Päivin ääntä, piti oikee sulkee silmät välillä, kylmät väreet.
Suljen myös aina silmät (ja korvat) kun samainen ääni nalkuttaa, että en oo taaskaan siivonnu
[quote:8bf3f53d86="Pilke"]Ja ei hitto Päivin ääntä, piti oikee sulkee silmät välillä, kylmät väreet.[/quote:8bf3f53d86]
Suljen myös aina silmät (ja korvat) kun samainen ääni nalkuttaa, että en oo taaskaan siivonnu
Tuleeko myös kylmiä väreitä?
*
[quote:da25fedfcf="Pilke"]Ja ei hitto Päivin ääntä, piti oikee sulkee silmät välillä, kylmät väreet.[/quote:da25fedfcf]
Arki näköjään poistaa mistä tahansa magian.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:fd6868f5cb="sheino"]Arki näköjään poistaa mistä tahansa magian. [/quote:fd6868f5cb]
Ei poista :sydan:
Et kai sä tosissasi väitä, että tiskaaminen ja siivoaminen maistuu aina?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:d4e8ba91ee="sheino"]Et kai sä tosissasi väitä, että tiskaaminen ja siivoaminen maistuu aina? [/quote:d4e8ba91ee]
En, mutta kultsipuppelin seura maistuu kyllä
Kiitos
Hyvät keikat, hyvät kottaraiset, olen ylpeä.
Oli kyllä ihan mukava ja hauska keikka
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Nyt pitää enää selvittää salliiko oma kottarainen että edes tiedustelen Lörön kottaraiselta ja muilta saako videomatskua Pitkis-keikasta pistää YouTubeen.
Krapula-aivot ei kykene selvittään tätä lausetta mutta siis mun kottaraiselta ei tartte tiedustella, hoidan nää päätösasiat meillä ja tämä sopii ihan hyvin
Oli kyllä ihan mukava ja hauska keikka
HÄ, kuka sä olit. Mä olin se joka valu lattialla.
Krapula-aivot ei kykene selvittään tätä lausetta mutta siis mun kottaraiselta ei tartte tiedustella, hoidan nää päätösasiat meillä ja tämä sopii ihan hyvin
Emmää aatellukkaa, että noi poijjaat sitä vastustais, mutta tää yks on vielä vähän niheenä ajatuksesta.
Pitkämiehen keikka oli mukava. Kannatta feidata kaikki muut ja tulla sinne.
Tulipahan sitten tähänkin tutustuttua hieman jälkijunassa, kun poistin eilen Serkut-levyn Anttilasta vitosella. Onpahan helevetin hyvän kuuloinen levy. Tykkään.
en ole kolmekybänen emoboy
Ihan uskomattoman hyvä keikka tänään, parhaita keikkoja mitä oon nähny koko vuonna!
Kyynel silmäkulmassa kuuntelin. Täs akustisessa (puoliakustisessa ex-kolja huom.) kokoonpanossa oli ihan kreisii herkkyyttä ja svengiä. Ja toi Aleksi on niin huikee rumpali et ei vois ees kuvitella ketää muuta soittamassa tohon, ei ois ollenkaan sama bändi edes sitten.
Helvetti se oli kaunista! Se oli ihanaa! Suomen paras bändi Plain Riden ohella. Näistä nykyisin musissoivista pop/rockyhtyeistä siis. Tarviiks muita bändejä ees? Ääääää! Nukkuun
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pullo pois
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja piippu tilalle
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Korkki kiinni.
oho oho!
pistetääs vähän edittiä, tarkoitus oli kai vaan sanoa, että jos eilisestä keikasta ei tykänny niin sit oli varmaan vaikkua korvissa
Risto on aggressiivinen humalassa.
"A repo man's always intense"
en ehtiny nähdä
enkä oo tätäkään pändiä nähny muuten vuosiin, ensi vuonna keikalle tänne niin että meitsikin pääsee mestoille
mikä sen tulevan levyn nimi muuten on, nettisivuilla näkynyt toinen toistaan vaivaannuttavampia ehdotuksia, mut ei kai ne oo lopullisia?
Hommasta meni tabu, levyn konsepti sortui.
Tajusin muutes just, että en ole koskaan Suomessa nähnyt bändiä livenä - Belgiassa kerran tosin.