You are not logged in.
mitä tulis mieleen hmmmm
ilmiliekki quartet - the tourist (radiohead)
tool - no quarter (led zeppelin)
faith no more - easy (öö enpä muista, mutta siis se like a sunday morning pieci)
paljon hyviä mainintoja tässä ketjussa jo
ei ehkä ihan parhaita, koska parhaat on ihan hävyttömän hyviä, mutta Futureheadsin Hounds of Love yllätti minut, etenkin keikalla...helvetin hyvä
bändi saisi muuten vapauttaa itsensä tekemään vain niitä hyviä biisejä, nuo hitit ovat varsinkin olleet pääsääntöisesti kuraa, mutta hyviä biisejä löytyy. roskildessa muutama ensimmäinen biisi olivat tolkuttoman nerokasta toimintaa mutta sitten lässähti täysin
löytyy täältä http://idisk.mac.com/ijocko/Public/Hounds_Of_Love.mp3
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kiitti linkistä babriga, mä ainakin tykkään ihan hitosti. Enpä olisi uskonut että joku pystyisi näin onnistuneesti versioimaan Katea.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Juu, yllättävän hyvä oli tuo. Muista Kate-versioinneista ei äkkiä palaudu mieleen kuin China Drumin (kuka muistaa?) turhahko Wuthering Heights.
This must be what jail / I will scratch
Eilen kuulin radiosta jonkun biisi, joka vaikutti hyvinkin tutulta. Kyseessä oli Zager and Evansin esittämä In The Year 2525, jonka olen kuullut vain Visagen esittämänä, ja näin ollen luulin sitä heidän omaksi biisiksi! allmusic.com ainakin väittää heidän tyylisuunnaksi folk-rock (nyt alko Prakkiakin kiinnostaa!) ja biis oli vuonna 1969 ykköshitti, joten kai tuohon on uskottava. Mutta Visagen coveri on silti pirun hyvä!
Eilen kuulin radiosta jonkun biisi, joka vaikutti hyvinkin tutulta. Kyseessä oli Zager and Evansin esittämä In The Year 2525, jonka olen kuullut vain Visagen esittämänä, ja näin ollen luulin sitä heidän omaksi biisiksi! allmusic.com ainakin väittää heidän tyylisuunnaksi folk-rock (nyt alko Prakkiakin kiinnostaa!) ja biis oli vuonna 1969 ykköshitti, joten kai tuohon on uskottava. Mutta Visagen coveri on silti pirun hyvä!
Et ole siis kuullut sitä suomalaista käännösiskelmäversiota? Siis Robinin versiota Vuonna 2525. Komeaa tulkintaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Et ole siis kuullut sitä suomalaista käännösiskelmäversiota? Siis Robinin versiota Vuonna 2525. Komeaa tulkintaa.
Enpä ole kuullut, mutta voisi kai tuon jostain hankkia kuunteluun.
vuonna 2525 on hieno...joskus kuulin radiosta ja hämmästyin pitäväni niinkin paljon tuollaisesta...
Tylsää listausta:
Baseball : The Electric Kingdom (Twilight 22)
Big Black : The Model (Kraftwerk)
Johnny Cash : The Mercy Seat (Nick Cave)
Deep Turtle : Kotona hissukseen (Dundelion)
Dinosaur Jr. : Just Like Heaven (The Cure)
Hero Dishonest : Pääni (KTMK)
Hero Dishonest : Vapaan liikkumisen kirous (Oheisvasara)
Hero Dishonest : Warsaw (Joy Division)
Nine Inch Nails : Dead Souls (Joy Division)
Ninetynine : Iron Man (Black Sabbath)
Refused : Voodoo People (Prodigy)
William Shatner : Common People (Pulp)
Sonic Youth : Beat on the Brat (Ramones)
Sonic Youth : Superstar (Carpenters)
Tool : No Quarter (Led Zeppelin)
Tuollaisia tuli mieleen nopeasti. Osa on jo täällä mainittu. Osasta on vielä alkuperäiset versiot kuulematta.
Butthole Surfers -topikin ylösnousemuksen myötä tuli mieleen hillitön American Woman, ja muuten vain Yo La Tengon upea versio Flamin' Grooviesin jumalaisesta You Tore Me Downista (olihan Fakebookilla toki kosolti muitakin helmiversiointeja).
This must be what jail / I will scratch
Vaikka suurin osa täällä inhookin Bonon luotsaamaa dublinaisnelikköä niin sen lisäksi että he ovat yksi kaikkien aikojen livebändeistä niin Bonon musavaikutteet ovat aina olleet hienoja. Covereiden esittäjinä ihan sieltä kirkkaammasta päästä. Ehkä hienoin kaikista on Patti-cover Dancing Barefoot, joululauluna Christmas (aby Please Come Home) ihan omaa luokkaansa, Dylanin Maggie's Farm yhdistettynä Lennonin Cold Turkey'hin ja Knockin' on Heaven's Door sekä I Shall Be Released olivat livenä kova juttu 80-luvulla, samoin Angel of Harlemiin heitetty Suspicious Minds. Helter Skelteristä en oo kenenkään kuullu tekevän parempaa versiota. Love Will Tear Us Apart oli kanssa hieno päätös With Or With Out You'ssa. Myös toinen Joy Division Transmission on joskus mahtanut mukaan! Redemption Songista Zoo TV:n aikoihin heittivät mun mielestä kovempaa versiota kuin mm. Strummer levyllään... Livenä näiltä löytyy miljoona hienoa juttua että kirjanhan niistä vois kirjottaa...
Flying Lizardsin Topten alusta loppuun.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Kiki And Herbin versio Belle & Sebastianin kappaleesta Fox In The Snow on aika ihana.
Se, minkä Fun sattuu milloisellakin keikalla soittamaan
Älä päästä painiks sitä
mitäs muuta ovat soittaneet?
muistan ainakin Minutemenin, Zeni Gevan ja Dicksin...
[quote:605b25e86d="babriga"]mitäs muuta ovat soittaneet?
muistan ainakin Minutemenin, Zeni Gevan ja Dicksin...[/quote:605b25e86d]
Noiden lisäksi ainakin Big Blackin L Dopan ja Sledgehammerin tunnarin.
joo sletkehammerin toki muistankin...hiton kovia olleet kyllä kaikki, tosin nuo tv-sarjatunnarit vähän vähemmän kuin nuo muut, mutta eipäs vähätellä
Big Blackiä tässä ketjussa onkin jo ollut, mutta missä pelaa He's a Whore? Sille
"A repo man's always intense"
U'96 - Das Loveboot on kyllä hienointa!
hankkikaa originaali (vielä saatavilla hetken aikaa...).
mainosspåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
originaali (vielä saatavilla hetken aikaa...).
Mulla vois olla jollekin sun kuumalle kokikselle pari tiukkaa biisiä, jotka tehtiin EIYL:n levylle välipätkiksi, mutta paisuivat liian kookkaiksi.
Mulla vois olla jollekin sun kuumalle kokikselle pari tiukkaa biisiä, jotka tehtiin EIYL:n levylle välipätkiksi, mutta paisuivat liian kookkaiksi.
jees, mikäs siinä... tosin seuraava kokis jota kohta alan kasaamaan on jo ylibookattu, mut jos on tarpeeksi hyvät biisit niin mikä ettei? kysy meilillä tarkemmat yhteystiedot tai laita linkkiä.
(ja jos joku haluaa versioida sigue sigue sputnikkia niin ottaa yhteyttä asap, ok?)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
maailman parhaat coverit:
organ - robotti
organ - kundi meikkaa
topicci lukkoon!
http://www.mmedia.is/maggih/mp3/daisyhi … fglass.mp3
Tuolla on islantilaisen Daisy Hill Puppy Farmin coveri Blondien Heart of Glass -biisistä. Tosi hyvä! Aika JAMC hulinaa
Camera Obscura - Super Trouper. Tykkään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Camera Obscura - Super Trouper. Tykkään.
Smaa
Aapo Ilves laulaa Leevi and the Leavingsien kappaleen Muotitietoinen viroksi. En sano parhaaksi coveriksi, mutta samalla tavalla jää soimaan päässä, orkl.
en nyt musita mitä on mainittu, mutta kyllähän animal collectiven polly tänne pitää lisätä