You are not logged in.
Joku Pöysti?
Joo.
"A repo man's always intense"
Hyllytin kirjoja ja vilkaisin jotain taidevalokuvakirjaa, jonka sivulta hyökkäsi kuva missä kaksi alastonta naista pyllistää kameraa kohti. Toinen toisen päällä. MV, salama. Harmi, etten saa kuvaa tähän, mutta aika ihanalta se näytti
en ole kolmekybänen emoboy
[Rec]issä oli tällanen vähän ärsyttävä, mutta silti
Alimpaan ny ainakin sama
Hups, noisiksella nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tyylipuhtaalle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Chiara Mastroianni
Anna Consigny
Molemmat Eräs joulutarina-leffassa. Ja on siina Chiara mutsikin, Catherine Deneuve.
Telkusta Silja, nuorena nukkunut. JUMALA, nuori Heidi Krohn on kuuma! Jos jossain olisi tarjolla videotallennetta sen ja Esko Salmisen aviovuoteesta, ostaisin heti
Nuori Tommi Rinne oli kans aika hawt. Jussi Jurkka sen sijaan karismaattinen, mutta en ajaisi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oi, noi kaikki 60-luvun naiset
Täällä olikin jo mainittu Shannyn:
...Ja Krysten:
Keirallakin on hetkensä:
Lähinnä tykkään näistä, missä se menee kadulla tuon ukkonsa kanssa:
Aika ykspuolinen naismaku mulla.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Jussi Jurkka sen sijaan karismaattinen, mutta en ajaisi
eri
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tea Leoni:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mummelilla on selkeästi toistaiseksi paras naismaku.
Sarah Drew, Everwood-misu...
Aivan ihana.
turpa kii ja laula
Laitetaan nyt vaikka sen kunniaksi kun jotenkin ymmärsin (kai väärin), että Dallas alkaisi uusintana:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ihanuus Emily Blunt
ja vielä toisen ihanuuden, Mary Lynn Rajskubin kanssa
Nimet missä pelaa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nimet missä pelaa?
editub.
Emily Blunt sanoo toisen tiedoston nimi, mutta oon samaa mieltä hrmiksen kanssa. Kaikki, joilla ei ole esim. Pamela Andersonin tunnettavuusstatusta, on syytä nimetä.
Emily Blunt sanoo toisen tiedoston nimi, mutta oon samaa mieltä hrmiksen kanssa. Kaikki, joilla ei ole esim. Pamela Andersonin tunnettavuusstatusta, on syytä nimetä.
oon vielä kaiken lisäks täysin smaa mieltä mut silti unohdin
[quote:279a59b1df="noiseidea"]Emily Blunt sanoo toisen tiedoston nimi, mutta oon samaa mieltä hrmiksen kanssa. Kaikki, joilla ei ole esim. Pamela Andersonin tunnettavuusstatusta, on syytä nimetä.
oon vielä kaiken lisäks täysin smaa mieltä mut silti unohdin [/quote:279a59b1df]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Rene Russo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katherine Kelly Lang
Milffi
"A repo man's always intense"
Brookelle
^Tohon ylempään vielä: vähän sillä on hyvät tissit. Siis hrmunoidan postaamalla, ei Ulviksen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Rene Russo ei ole ikinä iskenyt.
Tea Leoni ei oo ikinä iskeny. Ärsyttäny vaan.
En muista, et oliko mainittu jo, mut KATIE HOLMES!
Ilmeisesti harvinaisen tyhmä eukko, mut vois tota muutaman tunnin katella.