You are not logged in.
libraryssa onki sit 4713 artistia
mulla pääsee top viiteenkybään 86:lla. halvalla lähtee
artisteja on 1545.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
50. artistilla (Kuusumun Profeetta) on just 300 soittoa.
Libraryssä 3400 artistia, ihan parhaita artisteja löytyy tuolta lopusta 1 soiton osastolta:
E-Rotic, Captain Jack, O-Zone, Dr. Alban, Jarre.
Pitäishän noita kuunnella enemmän
I love you and dream about the Führer
Mul 890 artistia ja 50. pääse 34 soitolla
Artisteja 635, TOP 15:een vaaditaan 180 soittoa, TOP 50:een 66.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:26ee5a7783="lintumies"]Mun libraryssa on 1982 artistia. Varmaan puolet jotain sellaisia muutaman kuuntelun bändejä, joita en muista edes kuulleeni.
Venus Outback [/quote:26ee5a7783]
Noilta omistan toki yhä albumin, vaikka sinkun myinkin pois.
libraryssa 519 artistia. top15 vaatii 319 soittoa, top50 147.
Taitaapa tämän viikon kuuntelut olla pulkassa.
1 Martti Servo ja Napander 34
2 The Who 13
3 Lockman 10
4 The Cure 5
Oho, yllättävän suomipitoista sulla. Useimmat soittamani kotimaiset last.fm jättää tunnistamatta. Toisaalta, hyvä niin.
pallokorvaisia saariapinoita 43,6%
homolestadiolaisia 27,3%
maailmanpolliisi 17,3%
saariapinoiden rikollisspermasta siitettyjä 7,4%
tyhmiä punatukkaisia juoppoja 2,4%
maailman paskimpia koomikkoja 1,2%
natsei/derrick 0,8%
Oho, yllättävän suomipitoista sulla. Useimmat soittamani kotimaiset last.fm jättää tunnistamatta. Toisaalta, hyvä niin.
Mä soitan musat iTunesin kautta, ja jos se tunnistaa levyn sisällön (tai sinne kirjottaa levyn tiedot, jos se ei tunnista...), niin silloin ne taitaa automaattisesti välittyä myös last.fm:ään.
Erityisen ylpeä olen Mongolian ja Pakistanin luvuista. Taitavat tulla vain ja ainoastaan Huun Huur Tu- ja Nusrat Fateh Ali Khan-soitoista...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:b41f79e6bb="tomitarmo"]
Mä soitan musat iTunesin kautta, ja jos se tunnistaa levyn sisällön (tai sinne kirjottaa levyn tiedot, jos se ei tunnista...), niin silloin ne taitaa automaattisesti välittyä myös last.fm:ään.
[/quote:b41f79e6bb]
Kieltämättä eksoottinen valikoima. Mä kuuntelen sen verran paljon kotimaisia promoja ja omakustannekamaa, ettei ne aina tunnistu.
Toi on kyllä viime aikoina parantunut huomattavasti, menneiden aikojen overall-listat päivittyy about reaaliaikaisesti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oot varmaan kuunnellu paljo Saint Etiennee
Paitsi että tuo french on kyllä kaikki british. Ehkä joku tietää jopa miksi.
Edit: jaa eihän tää tiedä mistään mitään, mistäköhän lähtien Asobi Seksu on ollut japanilainen...[/quote:d63275e0a9]
Mä tiedän mistä toi french tulee. Olenpa hyvä.
Ja Anttilassakin Asobi Seksu luokitellaan J-rockiksi . Tosin aika outoa, että sitä ylipäätään löytyy siitä kaupasta.
Olisitte vaan tyytyväisiä kun edes löytyy, ettekä aina kitisisi...
mut miks british ja scottish erikseen?
Hmm, English ja Scottish (poro)erottelun ymmärtäisi, varsinkin jos kysyy skotilta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sinulta ei kysytty.