You are not logged in.
[quote:2078c1a3dc="silvawhale"][quote:2078c1a3dc="j-sus"][quote:2078c1a3dc="silvawhale"][quote:2078c1a3dc="simo_vaatehuoneelta"][quote:2078c1a3dc="silvawhale"]
voicelta tuli eilen uniklubin versio chisun mun b-rappu ei oo täällä-stygestä. paskuuden multihuipennus. en löytänyt mistään nettiversiota, yrittäkää bongata kanavalta.[/quote:2078c1a3dc]
tää "täytyis" kyllä kuulla. [/quote:2078c1a3dc]
toi UK alkaa kyllä täyttää kokonaistaideteoksen mitat. aivan käsittämätön "yhtye".[/quote:2078c1a3dc]
yhtyeen ehdoton tähtihetki tuli, kun todistin stadilaisessa karaokebaarissa tapahtumaa, jossa orkesterin solisti lauloi karaokessa melkosella "fiiliksellä" OMIA biisejään. ei ollut muuten itseironiasta häivääkään
onkohan tää muuten kerrottu jo jossain täällä [/quote:2078c1a3dc]
taisin olla paikalla. kuten popekin vissiin?[/quote:2078c1a3dc]
näin kävi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kuuntelin Vilkkumaan MySpedessä biisin Monopolin pelaamisesta
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kuuntelin Vilkkumaan MySpedessä biisin Monopolin pelaamisesta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e6d15ecee6="Ylitarkastaja Tolonen"]Kuuntelin Vilkkumaan MySpedessä biisin Monopolin pelaamisesta
[/quote:e6d15ecee6]vilkkumaan uusin sai NYT:issä viisi tähteä, taitaa olla klassikko
[quote:c6ba597937="hrmunoita"][quote:c6ba597937="Ylitarkastaja Tolonen"]Kuuntelin Vilkkumaan MySpedessä biisin Monopolin pelaamisesta
[/quote:c6ba597937]vilkkumaan uusin sai NYT:issä viisi tähteä, taitaa olla klassikko [/quote:c6ba597937]
Laitappa Foppa tilaukseen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Monien asioiden kohdalla, jotka ovat mun mielestä ihan paskaa voi kuitenkin ymmärtää mikä niissä on joka vetoaa ihmisiin, mutta Vilkkumaan kohdalla en ole koskaan edes sekunnin murto-osan ajan ymmärtänyt. Ihan täysi mysteeri mulle miten joku jaksaa kuunnella tuota kamaa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Monien asioiden kohdalla, jotka ovat mun mielestä ihan paskaa voi kuitenkin ymmärtää mikä niissä on joka vetoaa ihmisiin, mutta Vilkkumaan kohdalla en ole koskaan edes sekunnin murto-osan ajan ymmärtänyt. Ihan täysi mysteeri mulle miten joku jaksaa kuunnella tuota kamaa...
tismalleen smaa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:adf1e4c4ac="Ylitarkastaja Tolonen"]Monien asioiden kohdalla, jotka ovat mun mielestä ihan paskaa voi kuitenkin ymmärtää mikä niissä on joka vetoaa ihmisiin, mutta Vilkkumaan kohdalla en ole koskaan edes sekunnin murto-osan ajan ymmärtänyt. Ihan täysi mysteeri mulle miten joku jaksaa kuunnella tuota kamaa...
tismalleen smaa[/quote:adf1e4c4ac]
smaa, mutta kuitenkin: jos vertaa Majjaa vaikka pakastesein oloiseen ja kuuloiseen Tervomaahan... mimmin aikuistuotanto on niin käsittämättömän hajutonta ja mautonta köntsää, että V-maa joka kuulostaa "jännältä", säveltää ite ja sanoittaa hieman värikkäämmin, vaikuttaa vertailussa aivan valtaisalta renessanssinerolta.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:2b62e1d9ba="Ylitarkastaja Tolonen"]Monien asioiden kohdalla, jotka ovat mun mielestä ihan paskaa voi kuitenkin ymmärtää mikä niissä on joka vetoaa ihmisiin, mutta Vilkkumaan kohdalla en ole koskaan edes sekunnin murto-osan ajan ymmärtänyt. Ihan täysi mysteeri mulle miten joku jaksaa kuunnella tuota kamaa...
tismalleen smaa[/quote:2b62e1d9ba]
eri
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kuunneltiin vinkkupäissä hyvää kasarikokoelmaa, ja sitten tuli se helvetin Tom Waits. Ja perään vielä Sucarcubesia. Best of maneerit.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
smaa, mutta kuitenkin: jos vertaa Majjaa vaikka pakastesein oloiseen ja kuuloiseen Tervomaahan... mimmin aikuistuotanto on niin käsittämättömän hajutonta ja mautonta köntsää, että V-maa joka kuulostaa "jännältä", säveltää ite ja sanoittaa hieman värikkäämmin, vaikuttaa vertailussa aivan valtaisalta renessanssinerolta.
Mutta Jonnan nännit näpöttää aina ja kaikkialla. Tykkään kyl Välkkypäästä vaikka sanoitukset on useimmiten aika käsi otsaan -kamaa.
[quote:60762c9507="tigrushka"][quote:60762c9507="Ylitarkastaja Tolonen"]Monien asioiden kohdalla, jotka ovat mun mielestä ihan paskaa voi kuitenkin ymmärtää mikä niissä on joka vetoaa ihmisiin, mutta Vilkkumaan kohdalla en ole koskaan edes sekunnin murto-osan ajan ymmärtänyt. Ihan täysi mysteeri mulle miten joku jaksaa kuunnella tuota kamaa...
tismalleen smaa[/quote:60762c9507]
smaa, mutta kuitenkin: jos vertaa Majjaa vaikka pakastesein oloiseen ja kuuloiseen Tervomaahan... mimmin aikuistuotanto on niin käsittämättömän hajutonta ja mautonta köntsää, että V-maa joka kuulostaa "jännältä", säveltää ite ja sanoittaa hieman värikkäämmin, vaikuttaa vertailussa aivan valtaisalta renessanssinerolta.[/quote:60762c9507]
Mutta jos on kuunneltava joko pakasteseitä tai :aa, valitsen kaikesta huolimatta mieluummin pakastesein.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
telkussa pauhaa tää joka paikassa huudeltu volbeat. täähän on jotain umpipaskaa emo-rokkia?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Eiksen pitäny olla jotain rokkapilludanzikkia? No, kuuntelematta paskaa toki.
no niin mäkin luulin. no, eipä kiinnosta anyeways-späm
enpä ole Volbiittiä ikinä kuullut.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
telkussa pauhaa tää joka paikassa huudeltu volbeat. täähän on jotain umpipaskaa emo-rokkia?
jooh, itekin uskaltauduin kokeilemaan joskus tuossa muutama viikko sitten kaverin usuttamana. en kokeillu toista kertaa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Tuossa ruokaa tehdessä alkoi iPodista tulee kauheeta paskaa. Ihmettelin, että mitä vittua... Olin unohtanut ottaa Battlesit sieltä pois samalla kun hävitin kovalevyltä!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vampire Weekend
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Neptunes
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
uus metallica. tuli voicelta sinkkubiisi. ihan käsittämätöntä paskaa.
Kuunneltiin vinkkupäissä hyvää kasarikokoelmaa, ja sitten tuli se helvetin Tom Waits. Ja perään vielä Sucarcubesia. Best of maneerit.
joo hyi saatana björk, kaikista paskinta ikuisesti
let me fall out of the window
with confetti in my hair
uus metallica. tuli voicelta sinkkubiisi. ihan käsittämätöntä paskaa.
eri, jos se oli uusinta, mitä kuulin, ja jos se oli toi sinkkupiisi
Mut ei nyt mitenkään merkittävää silti. Tuntuu mahdottomalta, että nää enää koskaan pystyis sellaseen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:94b0d4908b="kmodig"]Kuunneltiin vinkkupäissä hyvää kasarikokoelmaa, ja sitten tuli se helvetin Tom Waits. Ja perään vielä Sucarcubesia. Best of maneerit.
joo hyi saatana björk, kaikista paskinta ikuisesti[/quote:94b0d4908b]artsyn sigulle
Black Wings on muuten ehkä Tompan paras biisi.
En oo ikinä kuullu Sugarcubesia...eiku oon ehkä kerran.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:ad15e8ed22="silvawhale"]uus metallica. tuli voicelta sinkkubiisi. ihan käsittämätöntä paskaa.
Mut ei nyt mitenkään merkittävää silti. Tuntuu mahdottomalta, että nää enää koskaan pystyis sellaseen.[/quote:ad15e8ed22]
selailin sen uuden levyn kursorisesti läpi ja ei kyllä tullut sekuntiakaan sellainen olo et tarvis sen kummemmin tutustua.
Viime yönä kuulin Voicelta Cheekin ja sen urponnäköisen ex-salkkarijanarin yhteisen kappaleen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Illi
Onnistunut taiteilijanimi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d4676798a9="Jean-Babtiste"][quote:d4676798a9="silvawhale"]uus metallica. tuli voicelta sinkkubiisi. ihan käsittämätöntä paskaa.
Mut ei nyt mitenkään merkittävää silti. Tuntuu mahdottomalta, että nää enää koskaan pystyis sellaseen.[/quote:d4676798a9]
selailin sen uuden levyn kursorisesti läpi ja ei kyllä tullut sekuntiakaan sellainen olo et tarvis sen kummemmin tutustua.[/quote:d4676798a9]
äxässä myytiin muuteen death magnetic -paitoja joissa oli selässä suomenlippu ja vaakaviivalla metallica-logo. jos tähän yhdistäisi vielä suomikonepistooli/KIITOS (jotain vuosilukuja) -teeman niin alkaisi olla täydellinen tuote kasassa. varmaan pelkällä lipullakin toimii ku häkä.
Menetetty peli
Duunissa ja bussissa soi Queen. Sen kuuleminen eroaa olennaisesti esim. Mamban kuulemisesta; Mamba on varpaan potkaseminen pöydän jalkaan, vittumaista ja voi sadatella puoliääneen, kun taas Queen on kuukautiskivut, joita ikävä kyllä on välillä, ja joista on vaan hiljaisesti kärsittävä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.