You are not logged in.
Olin jatkoajan alkaessa aika varma, että homma kääntyy Suomelle.
Jatkoajan ekan jakson jälkeen olin puolestani kallellaan siihen suuntaan, että Itävalta ratkaisee eduksensa. Pelin tempohan oli tuon ensimmäisen jatkoaikavartin ajan erittäin kova, Suomen keskikenttä alkoi väsymään plus Portin myöhästeli ja Itävalta sai vielä kaksi tuoretta miestä jatkoajalle.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Sanotaas nyt jotain negatiivistakin. Rankkaria ja yhtä kantapääsyöttöä lukuunottamatta Kokko oli aika kökkö. Kankea, hidas, kovat kosketukset ja huonot syötöt.
Silti miehelle
"A repo man's always intense"
Oli se silti Parikkaa parempi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oli se silti Parikkaa parempi.
No hulluutta oli käyttää Parikkaa ygsin kärjessä, vaikka ei nyt oikein lähtenyt muutennii.
Eiköhän se toinen toppari Portin jäänyt aika monelle mieleen suomalaisista ei-niin-hyvässä.
Hieno matsi kyllä. Paikan päällä varmaan on FIILINKI OLLUT FANTASTINEN..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Harvemmin Suomelta näitä nähdään. Pikkuhuuhkajille iso
Tänään toivoisi samanlaista venymistä Moskovassa. Harmi jos Pasanen ei pysty pelaamaan kun Kalliokin on pelikiellossa. Toisaalta luottoa löytyy kyllä myös Lampeen ja Moisanderiin, ei ehkä vaan vielä kumpaankin yhtä aikaa näin vaikeassa pelissä.
toivottavasti osaavat nyt seurata ne pahat takaviistoon tulleet keskitykset mitä nähtiin ainakin em-kisoissa suht usein.
jännittää jo nyt!
Varikset komentavat
Näinköhän tässä nyt käy:
[16:09]
[16:09]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Peli alkaa jo klo 18. Hotorit onko kellään himassa studiota?
en ole kolmekybänen emoboy
Peli alkaa jo klo 18. Hotorit onko kellään himassa studiota?
Tääl ois, jos striimit pelittää. Tai on joka tapauksessa, vaikka pelkäl live commentarylla
Toinen meist on kyl tamma
Hotamma (tostahan saa vaikka mitä sanaleikkejä, taidan olla liekeissä eiq)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
kummassa jengissä toi Eremenko pelaa?
taitaa olla aika vitusti paineita romanilla. tainio tai liti kentälle!
Varikset komentavat
Kaksi maalia kovaa Venäjää vastaan. Aika vitun hyvin!
Olihan tää arvattavissa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Vaisua, vaisua. :?
Olipa häpeällinen ja munaton esitys suomen potkupallojoukkueelta. Nähtiin taas miten epärealistisia nämä puheet kisoihin selviytymisestä ovat.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Nooh, jos ne maalit ei olis tullu noin, olis ne tullu jotenkin muuten. Ei pienintäkään mahdollisuutta, ei kertakaikkiaan yhtään mitään jakoo. Pakko se on vaan todeta että Venäjän joukkue on tällä hetkellä ihan maailman parhaita enkä ees muista koska Suomi olis viimeksi saatu näyttämään noin aseettomalta.
Nyt on pakko voittaa Venäjä kotona, ehkä silloin tulee erilainen ottelu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Jep. Ihan alussa näytti vielä ihan oklta, sit loppu eväät. Tuliko ees yhtään laukausta maalia kohti? Roma taitaa nyt vähän leijua, pieni penkitys saattais olla paikallaan, mut toisaalta pelit seurajoukkueessa näyttää sen homman, miten sit keväällä toimitaan. Lampi ei näyttänyt pärjäävän laidalla venakkoja vastaan. Toisaalta Tihinenkin tais olla aika pahasti jäljessä ekassa maalissa, mutta kyllä Lammen laita näytti vuotavan. Mut kiva pelata jotain Tsirkovia vastaan...Kyl Pasasen ois pitäny olla oikeella ehkä. Tokaa en sit ees nähnyt striimien pätkinnän takia.
No, Suomi Saksa 3-3, Saksa Venäjä 2-1, Venäjä Suomi 3-0...Kaikki on mahdollista. Jos tällä kertaa ei vaan töhöiltäisi niitä muita maita vastaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jep. Ihan alussa näytti vielä ihan oklta, sit loppu eväät. Tuliko ees yhtään laukausta maalia kohti?
No olihan siinä se yksi Kolkan suora laukaus, oliskohan ollut paras tilanne?
http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=131050
[quote:2e0e160dd5]Kokoonpano:
Jussi Jääskeläinen
Veli Lampi
Petri Pasanen
Hannu Tihinen
Sami Hyypiä
Joonas Kolkka
Daniel Sjölund (84. Jari Litmanen)
Markus Heikkinen
Roman Eremenko (66. Teemu Taimio)
Mika Väyrynen (69. Mika Väyrynen)
Mikael Forssell[/quote:2e0e160dd5]
Piukka Välly
Toi raporttihan on muuten just hyvä.
[quote:be42d896a6="risto_m"]Nooh, jos ne maalit ei olis tullu noin, olis ne tullu jotenkin muuten. Ei pienintäkään mahdollisuutta, ei kertakaikkiaan yhtään mitään jakoo. Pakko se on vaan todeta että Venäjän joukkue on tällä hetkellä ihan maailman parhaita enkä ees muista koska Suomi olis viimeksi saatu näyttämään noin aseettomalta.
[/quote:be42d896a6]
Pelissä näkyi selvästi, mikä erottaa Euroopan keskikastiin kuuluvan joukkueen Euroopan kärkimaasta. Venäjä oli ihan eri planeetalta. Henkilökohtainen taito, kunto, taktinen osaaminen olivat venäläisillä suorastaan ihailtavan korkealla tasolla.
Toisaalta Suomi oli alkua lukuunottamatta vaisu ja väsyneen oloinen. Eremenko esimerkiksi pelasi huonoimman pelinsä maajoukkueessa. En tiedä, pitääkö Baxteriä nyt myös hiukan kritisoida, kun näiden karsintojen kolmessa ensimmäisessä pelissä on Suomen verkkoon tehty yksi maali vähemmän kuin koko viime karsinnoissa. Samalla materiaalilla kuitenkin pitkälti pelataan.
Noh, pitkä karsinta vielä edessä. Kotona Venäjä on kuitenkin voitettava.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Se oli semmonen peli, ei jaksa edes mahottomasti vituttaa, sillä olin ja olen sangen pessimistinen tämän 2010-kampanjan suhteen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hehe. Kaatui sitten kovasti ottelun alla puhetta saaneeseen laitapulustuskaksikkoon. Toki olihan Venäjä selvästi parempi, et turha tossa on mitään syitä edes kaivella. Ja voi vittu sitä vikan maalin aiheuttanutta puppelipalloilua :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:center:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0802ef7593="Acedia"]Olipa häpeällinen ja munaton esitys suomen potkupallojoukkueelta. Nähtiin taas miten epärealistisia nämä puheet kisoihin selviytymisestä ovat.
No kiva, että ees sulla on hauskaa.
Esitys oli kyl Suomelta aika surkea mutta toisaalta Venäjä on maailmanluokan joukkue ja niin moni jätkä pelas alle tasonsa.[/quote:0802ef7593]
Suomi on sitten seurajoukkuetason porukka
Se oli semmonen peli, ei jaksa edes mahottomasti vituttaa, sillä olin ja olen sangen pessimistinen tämän 2010-kampanjan suhteen.
Yksi tappio vasta alla, joten vielä ei ole mitään syytä heittää kirvestä kaivoon, mutta se on kyllä todettava, että Suomen lohko on (taas) harvinaisen kova. Saksa on päässyt varmaan jokaiseen lopputurnaukseen ja Venäjällä on nykyään ihan järjettömän kova joukkue.
Karsintojen kakkoslohko olisi kelvannut. Tai sitten joku Oseanian tai Karibian koillislohko. :x
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Walesin suorastaan kreikkalainen sumputus ei toiminut ihan loppuun asti, vaan Saksa voitti 1-0. Harmi. Kierroksen helmi oli ehdottomasti Portugali, joka pelasi maalittoman kotitasurin toisen puoliajan kymmenellä miehellä pelannutta Albaniaa vastaan. Toki Viron ja Turkin maalittomalle tasapelille myös rehevä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tuleva maailmanmestari vei Kreikkalaisia
Tuleva maailmanmestari vei Kyproslaisia
![]()
![]()
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oli selvästi skoutattu Veli Lampi ja se tärinä, Venäjähän tuli koko ajan sieltä omalta vasemmalta laidaltaan. Lammen tärinä kulminoitui sitten siihen omaan maaliin. Huvittaa oikein että Kalliota tuli ikävä tuossa useampaan kertaan. Pettynyt olen siihen ettei Baxter lähtenyt mihinkään kunnollisiin taktisiin muutoksiin vaikka kaikesta näki että sitä "omaa peliä" ei vaan saatu toimimaan.
Eipä ollut saumoja Suomella ei - mitään kunnon jossittelujakaan ei jäänyt.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Huvittaa oikein että Kalliota tuli ikävä tuossa useampaan kertaan.
Mitä vittua nyt taas? Toni "kristiinan pysäyttäjä" Kalliohan on ihan ygösäiä ja helvetisti kokeneempi ku joku pusi-Lampi. Tämän tietää kaikki vähänkään futiksesta ymmärtävät.
en ole kolmekybänen emoboy