You are not logged in.
[quote:d097dff246="psykokarkki"][quote:d097dff246="tomitarmo"][quote:d097dff246="psykokarkki"][quote:d097dff246="HUIG"]Don Henley - Boys of Summer 7"
NYT LÄHTEE KUALEN APUAVAJJJJJ MIJJJJJJTAAAAAAAH EIKÄ KORKKI EES AUKI!!![/quote:d097dff246]
åhå, ton kyl haluisin itekin, toisaalta kukapa ei?
[/quote:d097dff246]
Joku nykybändi on muuten tehnyt tosta ajanmukaisen rokkipunkki-version, joka ei kyllä pärjää Don Henleyn versiolle alkuunkaan. Ei kuulkaas teinit, ei...
voin uskoa, todellisiin klassikoihin ei pitäisi kajota
No ei, eikä varsinkaan tolla "jytärokki"-kaavalla... Tulikin vielä mieleen, että menneellä viikolla kuulin erittäin ysärimäisen dance-version Ultravoxin Dancing With Tears In My Eyes-biisistä. Oli varmaan kyllä ihan tämän ajan tuotantoa sekin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:32940f2cf3="tomitarmo"][quote:32940f2cf3="psykokarkki"][quote:32940f2cf3="tomitarmo"][quote:32940f2cf3="psykokarkki"][quote:32940f2cf3="HUIG"]Don Henley - Boys of Summer 7"
NYT LÄHTEE KUALEN APUAVAJJJJJ MIJJJJJJTAAAAAAAH EIKÄ KORKKI EES AUKI!!![/quote:32940f2cf3]
åhå, ton kyl haluisin itekin, toisaalta kukapa ei?
[/quote:32940f2cf3]
Joku nykybändi on muuten tehnyt tosta ajanmukaisen rokkipunkki-version, joka ei kyllä pärjää Don Henleyn versiolle alkuunkaan. Ei kuulkaas teinit, ei...
voin uskoa, todellisiin klassikoihin ei pitäisi kajota
No ei, eikä varsinkaan tolla "jytärokki"-kaavalla... Tulikin vielä mieleen, että menneellä viikolla kuulin erittäin ysärimäisen dance-version Ultravoxin Dancing With Tears In My Eyes-biisistä. Oli varmaan kyllä ihan tämän ajan tuotantoa sekin...[/quote:32940f2cf3]

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Califone - The Orchids. Califone on paras bändi ikinä 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu

ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu

bzort glorf bööth

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Emmä oikee ehkä jaksa tätä. Vois kai myydä pois.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Falco & Brigitte Nielsen - Body Next To Body

This must be what jail / I will scratch
![]()

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Menetetty peli

Suck - Time To Suck
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:ddc844a0ed="Pilke"]
Emmä oikee ehkä jaksa tätä. Vois kai myydä pois.
*[/quote:ddc844a0ed]
mikäs toi on?