You are not logged in.
Eilen tuli nähtyä Singin' in the rain. Kaikin puolin hupaisaa katsottavaa.
Toissapäivänä tuli nähtyä von Trierin Manderlay. Kaikin puolin jne. ...
(ei tosin aivan Dogvillen veroinen, mutta taidan olla yksin mielipiteineni)
This must be what jail / I will scratch
[quote:9afb7ca1a1="DirtyBlueGene"]Toissapäivänä tuli nähtyä von Trierin Manderlay. Kaikin puolin jne. ...
(ei tosin aivan Dogvillen veroinen, mutta taidan olla yksin mielipiteineni)[/quote:9afb7ca1a1]
Njaa, välittömästi manderlayn nähtyäni hehkutin sitä kovemmaksi kuin Dogville, mutta käytyäni retro- ja introspektioita teen ja paahtoleivän äärellä olen päättynyt vastakkaiseen asetelmaan. Mutta väliäkös sillä - asteikon yläpäätä molemmat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:dafc95cfc9="babriga"][quote:dafc95cfc9="DirtyBlueGene"]Toissapäivänä tuli nähtyä von Trierin Manderlay. Kaikin puolin jne. ...
(ei tosin aivan Dogvillen veroinen, mutta taidan olla yksin mielipiteineni)[/quote:dafc95cfc9]
Njaa, välittömästi manderlayn nähtyäni hehkutin sitä kovemmaksi kuin Dogville, mutta käytyäni retro- ja introspektioita teen ja paahtoleivän äärellä olen päättynyt vastakkaiseen asetelmaan. Mutta väliäkös sillä - asteikon yläpäätä molemmat[/quote:dafc95cfc9]
Smaa paitsi olen pitänyt Dogvillea koko ajan parempana.
Platoon.
Come on! We've got wounded here!
Tule jo! Meillä on haavoja!
edit: siis kohtauksessa, jossa jenkit löysivät haavoittuneita kanssasotilaitaan, yksi "löytäjistä" huusi lääkintämiehelle...
"A repo man's always intense"
Tänään kävin kattoo Rexissä Aparajiton. Hirveet ennakkoluulot intialaisesta leffasta. Mut tää oli ihan tajuttoman hyvä! Ymmärrän miksi tätä trilogiaa on niinku hehkutettu ja kehuttu ties kenen toimesta, kun netistä selailee. Harmittaa kun triologian eka meni ohi. Mutta pitänee mennä katsomaan tuo kolmas 11. päivä.
Kiitti Börje "rohkaisusta".
Kouvolan leffatarjonnalle silti Todellinen junttikaupunki. Anjalankoskella olis tietty joku leffakerho, mutta eipä ole sinne tullu vielä eksyttyä, vaikka ihan laadukkaita (uusia ja vanhoja) leffoja näyttävät näyttävänkin siellä.
Kouvolassa ei toimi leffakerhoa enää?
Studio 1/2/3:ssa ainakin aikoinaan pyörähti jotain vähän erilaisempaa kamaa, siellä tuli käytyä joskus useinkin kai. Kävin siinä pihalla perjantaina fiilistelemässä, kun kruisailin ympäri Kouvolaa ja Kuusankoskea.
Mutta joo, noin pääsääntöisesti tarjonta oli suolesta jo aikanaan. Pikkukaupungin realiteetit. Joskus siellä oli pari pienempää elokuvateatteria (Cinema 1/2/3 tms.), jossa saattoi nähdä jotain asiallistakin. Kuten Tetsuo joskus vuonna 1994. Mentiin kavereiden kanssa katsomaan mun ehdotuksesta, ei oikein niille uponnut, meinasivat pistää mut kylmäksi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lukas Moodysson : Reikä sydämessäni
Voi jeesuksen perse miten rasittava leffa. Oksennusta, seksiä, videopelejä, roskaruokaa.. muka tosi syvällistä kapitalismikritiikkiä huohhis. Sinänsä sääli kun Moodysson on tähän asti saanut tehtyä varsin hyviä leffoja. Etenkin Lilja 4-ever oli koskettava.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Etenkin Lilja 4-ever oli koskettava.
Mä kävin kattoo ton Andorrassa yhden tytön kanssa. Ne oli enstreffit niinku. Hyvä valinta jne.
One Hour Photo
Oli hienoa nähdä Robin Williamsin venyvän psykopaattisessa roolissaan noinkin pitkälle. Hyvä leffa, joka pisti ihan pohtimaan valokuvien ja hetkien tallennuksen merkitystä elämässä. Palavasta talosta viedään ekana kissat ja vauvat ulos, mutta jo seuraavaksi valokuva-albumi...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Lord Of War
Yllättävänkin hyvä kuvaus kansainvälistä asekaupasta. Elokuvan nähtyään ei tarvitse jäädä miettimään, miksei tähän saatu rahoitusta miltään Hollywoodin suurelta tuotantoyhtiöltä (vai muistanko väärin). Sen verran realistisen oloisesti maailman asekauppaa kuitenkin pohditaan ettei keskiverto jenkkikatsoja välttämättä pidä näkemästään. Tai yleensäkään keskiverto katsoja...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:01b54f7860="Alxity"]Lord Of War
Yllättävänkin hyvä kuvaus kansainvälistä asekaupasta. Elokuvan nähtyään ei tarvitse jäädä miettimään, miksei tähän saatu rahoitusta miltään Hollywoodin suurelta tuotantoyhtiöltä (vai muistanko väärin). Sen verran realistisen oloisesti maailman asekauppaa kuitenkin pohditaan ettei keskiverto jenkkikatsoja välttämättä pidä näkemästään. Tai yleensäkään keskiverto katsoja...[/quote:01b54f7860]
Ei saa ali arvioida meitä keski verto katsojia!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:3557d0a393="Laatu"]One Hour Photo
Oli hienoa nähdä Robin Williamsin venyvän psykopaattisessa roolissaan noinkin pitkälle.[/quote:3557d0a393]
Oli hämmentävää nähdä Robin Williams siedettävässä roolissa.
This must be what jail / I will scratch
[quote:35d507e59b="noiseidea"][quote:35d507e59b="Alxity"]Lord Of War
Yllättävänkin hyvä kuvaus kansainvälistä asekaupasta. Elokuvan nähtyään ei tarvitse jäädä miettimään, miksei tähän saatu rahoitusta miltään Hollywoodin suurelta tuotantoyhtiöltä (vai muistanko väärin). Sen verran realistisen oloisesti maailman asekauppaa kuitenkin pohditaan ettei keskiverto jenkkikatsoja välttämättä pidä näkemästään. Tai yleensäkään keskiverto katsoja...[/quote:35d507e59b]
Ei saa ali arvioida meitä keski verto katsojia![/quote:35d507e59b]
No sanotaan sitten niin etten ainakaan minä pitänyt näkemästäni. Tai siis siitä miten niitä AK-47:ja kuskataan Afriikkaan lapsisotilaille ihan hallistusten hiljaisen hyväksynnän ja jopa suoranaisen tuen avulla. Ja siitä, että YK:n turvallisuusneuvoston pysyvät jäsenet ovat myös maailman suurimmat asekauppiaat, jne.
<@DBGene> senkin karkki
Mrs. Doubtfire
[quote:5824172a61="leposi"]Mrs. Doubtfire
(ensitreffielokuva )[/quote:5824172a61]
Ensitreffielokuva: Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Saa vieläkin aikaan uskomattoman tunnekuohun...
"A repo man's always intense"
ensitreffielokuva: painajainen elm streetillä 4 (--keksikää itse sopivat hymiöt tähän--)
EDIT: vai olixe vitonen, se rennyn ohjaama kuitenki
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Täytyy kyllä olla vähintään irkkaaja, että vie naisen ensitreffeillä leffaan.
[quote:9a5f564f0e="noiseidea"]Täytyy kyllä olla vähintään irkkaaja, että vie naisen ensitreffeillä leffaan.
Ei silloin kyllä ollut irkkiä vielä keksittykään.[/quote:9a5f564f0e]
Voisin olla tosikko ja latoa vuosilukuja irkkiin ja Mrs. Doubtfireen liittyen, mutta en jaksa nyt olla. Ignorance is bliss.
Täytyy kyllä olla vähintään irkkaaja, että vie naisen ensitreffeillä leffaan.
Irkkaaja treffeillä?! :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Eilen:
Pusher (Nicolas Winding Refn, 1996)
The Big Lebowski
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:047df89864="börjeslandet"]Eilen:
Pusher (Nicolas Winding Refn, 1996)
The Big Lebowski[/quote:047df89864]
Pusherille ja (Winding) Refnille todella monta ja
Tänään Pingviinien marssi Kino Engelissä.
Piti mennä katsomaan Viva Zapatero!, mutta mentiinkin väärään saliin, jossa tuo pingviini-leffa meni. Repsautti kovin alussa, kun tajusi, että ei helvetti VÄÄRÄ SALI! Ihan sama. Hyvä elokuva tuo. Mua ei häirinny yhtään pingiviinien ajatuksia kuvaillut kertoja. Minusta se oli hienoa ja lutuista. Ehkä vähän ylidramaattisuutta oli havaittavissa. Sai hymyn huulille, joten teki tehtävänsä. Pingviinit on aika viileitä otuksia
pingviineille
Emilia Simonin musiikki oli vaan kyllä täyttä paskaa.
[quote:a575544282="leposi"]
Emilia Simonin musiikki oli vaan kyllä täyttä paskaa.[/quote:a575544282]
Oli kyllä. Kuulosti siltä, että oli yritetty väkisin tehdä jotain vähän niinku Airia... Eikös sen leffan nimi muuten ollu Pingviinien matka.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:6504ff6194="Leif Erikson"]
Saa vieläkin aikaan uskomattoman tunnekuohun... [/quote:6504ff6194]
Uuh, erinomainen valinta. Toi leffa on jo ilman ensitreffejäkin sellanen Tunnekuohu. Oon vasta kerran uskaltautunu ton uudestaan kattomaan kun pelottaa että se ihanuus katoaa siitä. Ei kadonnut ainakaan vielä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:d7a4a8cefb="jookcha"][quote:d7a4a8cefb="Leif Erikson"]
Saa vieläkin aikaan uskomattoman tunnekuohun... [/quote:d7a4a8cefb]
Uuh, erinomainen valinta. Toi leffa on jo ilman ensitreffejäkin sellanen Tunnekuohu. Oon vasta kerran uskaltautunu ton uudestaan kattomaan kun pelottaa että se ihanuus katoaa siitä. Ei kadonnut ainakaan vielä.[/quote:d7a4a8cefb]
Kyllä! Pitäisi hankkia tuo leffa ihan omaksikin kun taika ei kerran katoa toisellakaan katsomisella.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:4b89519b08="Alxity"][quote:4b89519b08="leposi"]
Emilia Simonin musiikki oli vaan kyllä täyttä paskaa.[/quote:4b89519b08]
Oli kyllä. Kuulosti siltä, että oli yritetty väkisin tehdä jotain vähän niinku Airia... Eikös sen leffan nimi muuten ollu Pingviinien matka.[/quote:4b89519b08]
aah, niinpä olikin matka! Ja sit siin musassa oli kaikkee Björkin konejutuista kaapattuja. Ihan sillee kivaa soundiin sen tytön musa, mutta vois ees yrittää vääntää ei niin ärsyttäviä sanoituksia. Liian helpolla menee tai jotain... Onneksi se ei ollut oleellista, kun pingviinit vei mukanaan.