You are not logged in.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:48f8251354="tomitarmo"]Teenage Filmstars.
Melko häkellyttävää tavaraa Television Personalities-mies Ed Ballin johtamalta bändiltä. RYM:ssä joku kuvailee bändiä "My Bloody Valentine väärinpäin soitettuna", eikä tuo mene itse asiassa kovinkaan paljoa pieleen. Soundi on tosiaan huomattavasti lähempänä MBV:n Lovelessia ja Creationin shoegaze-saundia kuin TVP:n suht amatöörimäisen kuuloista, mutta ah niin ihanaa soitantaa.
http://www.myspace.com/teenagefilmstars[/quote:48f8251354]
mulla on näiltä yksi levy (rocket charms), muistaakseni soundaa hyvältä mutta mihnä biisit
vopis testata taas jos jaksais kaivaa "sen" esille.
mulla on näiltä yksi levy (rocket charms), muistaakseni soundaa hyvältä mutta mihnä takki
tomilla?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:9fdb3653dc="psykokarkki"]mihnä takki
tomilla?
[/quote:9fdb3653dc]
Tuolta vopite ostaa:
http://ifsociety.com/item/sigur_rs-takk-cd
Tero saatana, s'olet gay!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ainakin 3 ekalle biisille, en muista loppupuolelta paljoa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Restiform Bodies - Ameriscan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kevin Ayersia tekee mieli kuunnella lähes koko ajan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Dinosaur Jr.
Joensuu 1685
Panda Bear
RESTIFORM BODIES
:sydan::sydan::sydan::sydan:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Dirty Three
bzort glorf bööth
Myöskin Jolly Jumpers!
Popol Vuh - Älä hauku mun kenkiä
Levynsä tuntuvat vaan aina vähän liian lyhyiltä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kari Peitsamon Bring Me Ballantines :
"Kuivana sen tahdon/Please, no ice/Bring me Ballantines."
Fifty Foot Hose, San Francisco's Shiver ja kymmenen muuta psykehäröbändiä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:ba58591290="Feggy"]Kari Peitsamon Bring Me Ballantines :
"Kuivana sen tahdon/Please, no ice/Bring me Ballantines."[/quote:ba58591290]
feggy, laitas peitsamo-topikkiin vähän asiakirjoitusta uudesta skootterista, en oo ite ehtiny vielä yhtään tutustumaan.
[quote:b41807ccaa="psykokarkki"][quote:b41807ccaa="Feggy"]Kari Peitsamon Bring Me Ballantines :
"Kuivana sen tahdon/Please, no ice/Bring me Ballantines."[/quote:b41807ccaa]
feggy, laitas peitsamo-topikkiin vähän asiakirjoitusta uudesta skootterista, en oo ite ehtiny vielä yhtään tutustumaan.[/quote:b41807ccaa]
No ei jaksa, kun just väänsin siitä asiakirjoitusta asialehteen. Kyllä te tiedätte, se hyvä on.
Shugo Tokumaru ja Vapour Trail. Shugo on kyllä parasta kävelymusiikkia ainakin näin syksyisin.
L.S.T.
[quote:28246e41dc="grasskirt"]Shugo Tokumaru ja Vapour Trail. Shugo on kyllä parasta kävelymusiikkia ainakin näin syksyisin.
L.S.D. [/quote:28246e41dc]
åhå åhå
http://blog.wfmu.org/freeform/2007/03/7 … s_of_.html
79 versiota popcornista!!! ei vitttu!!!
Urge Overkillin Saturation on soinu duunimatkalla ny soittimessa viime viikosta lähtien. Pitänee tutustua bändin muuhunkin tuotantoon. Sit uusista levyistä eniten kolahtanu yllättäen Chumbawamban uusin folkahtavalla linjalla jatkava The Boy Bands Have Won joka saattaa nousta yllättävän korkeelle vuoden levy listallani.
UGK - International Players' Anthem
Sladen Keep Your Hands Off My Power Supply. Enpä tiennyt että näillki ollu NWOBHM -taipumuksia
jonku nyyhkybiisin b-puoli, tuossa paskan videon taustalla soipi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mark stewart & the maffia : mona mona-bootleg!!!
hiukanko neroo taas jälleen kerran. tässä on kaikki NIIIN kohdallaan...
tossa ehkä 30% ton bootsin menosta:
Menetetty peli
Juice Newton: Angel of the morning
http://www.youtube.com/watch?v=IZM3OJ1X178
kyl se on tää uus AC/DC. turhan pitkä (15 biisiä) mut skippaillaampa löysät pois. ihan murhaa. johnson laulaa ehkä paremmin kuin koskaan...
lisäbonus nelosbiisistä. diskohölkkä nimeltä "anything goes". hehe, "ac/dc", pojat pelaa selkeästi "keskikentällä".
GARY NUMAN - FILMS
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.