You are not logged in.
[quote:021d7c9de2="noiseidea"]Kävin Ruoholahdessa siellä yhdessä hallissa pelailemassa. Joka viikko ois tarkoitus alkaa käydä. Sekalaista väkeä, kuus euroo laaki. Hyvät pelit tai ainakin vauhtia saa pitää.
[/quote:021d7c9de2]
Onks toi siinä aika lähellä metroasemaa? Jonkun vuoron nääs bongasin joka ois tiistaisin 22-23.30 ja oli kans 6 euroa. Käykö siel sakkia?
[quote:07ed8e3467="shanks"][quote:07ed8e3467="noiseidea"]Kävin Ruoholahdessa siellä yhdessä hallissa pelailemassa. Joka viikko ois tarkoitus alkaa käydä. Sekalaista väkeä, kuus euroo laaki. Hyvät pelit tai ainakin vauhtia saa pitää.
[/quote:07ed8e3467]
Onks toi siinä aika lähellä metroasemaa? Jonkun vuoron nääs bongasin joka ois tiistaisin 22-23.30 ja oli kans 6 euroa. Käykö siel sakkia?[/quote:07ed8e3467]
Just toi. Nyt oli kymmenen, kuulemma tusinan verran käy normaalisti. Pienehkö kenttä, pelit on neljä vastaan neljä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:d9142ff252]Tapiola oli sitten saanut minun lisäksi yllättävän monelta muultakin vakuutushakemuksen ja käsittelyt viivästyy (käsittelyajat nyt 26 päivää, juuri tarkistettu tieto).[/quote:d9142ff252]
Tämmöstä oli joukkueen sähköpostilistalla. Täytyy huomenna selvittää lisää..
Varikset komentavat
[quote:89284e761b]Tapiola oli sitten saanut minun lisäksi yllättävän monelta muultakin vakuutushakemuksen ja käsittelyt viivästyy (käsittelyajat nyt 26 päivää, juuri tarkistettu tieto).
Tämmöstä oli joukkueen sähköpostilistalla. Täytyy huomenna selvittää lisää..[/quote:89284e761b]
Hmm, kummallista. Soita sinne, asiakaspalvelu on auki kasiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
vähän oli turhauttavaa pelata kun muutama peluri huitoi palloa ihan minne sattuu. annoin muutaman maailmanluokan passin mutta muuten
ei ihan hirveitä odotuksia sunnuntain turnaukselta.
Varikset komentavat
[quote:cf8f4cb306="shanks"][quote:cf8f4cb306="noiseidea"][quote:cf8f4cb306="shanks"][quote:cf8f4cb306="noiseidea"]Kävin Ruoholahdessa siellä yhdessä hallissa pelailemassa. Joka viikko ois tarkoitus alkaa käydä. Sekalaista väkeä, kuus euroo laaki. Hyvät pelit tai ainakin vauhtia saa pitää.
[/quote:cf8f4cb306]
Onks toi siinä aika lähellä metroasemaa? Jonkun vuoron nääs bongasin joka ois tiistaisin 22-23.30 ja oli kans 6 euroa. Käykö siel sakkia?[/quote:cf8f4cb306]
Just toi. Nyt oli kymmenen, kuulemma tusinan verran käy normaalisti. Pienehkö kenttä, pelit on neljä vastaan neljä.[/quote:cf8f4cb306]
vähän turhan myöhään kyl toi mut voihan sitä harkita jos joskus tekee mieli sporttailla.[/quote:cf8f4cb306]
Ihan totaalisen myöhäänhän toi on, mutta pääsen nykyään kävellen kotio niin aloin taas käydä tuolla. Oon siis käynyt joskus vuosia sitten kans. Ongelmana on vaan, että kun tulee kotiin on melkein puoliyö ja puolentoista tunnin pelaamisen jälkeen ei vaan voi kaatua sänkyyn ja nukahtaa.
Mailoja kattelin vähän netistä. Taidanpa ostaa Fatpippanan Wiz 27:n. Nykyinen taitaa olla samaa merkkiä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mailoja kattelin vähän netistä. Taidanpa ostaa Fatpippanan Wiz 27:n. Nykyinen taitaa olla samaa merkkiä.
Fät pippana pillussa Kustaankadulla?
Eiw,,,
fat pipen uusista mailoista tuntuu puuttuvan kunnon tuppi
Varikset komentavat
Fat Pipet mun makuun liian painavia ja "etupainoisia". Exelit kyllä tosi jees. Pitäisi kai se 39e kakkosmaila noutaa Prismasta.
ei ne mun mielestä kovinkaan painavia ole
mutta ne uudet exelit, eivät paina mitään!
Varikset komentavat
[quote:7d158eadb6="kraakku"]ei ne mun mielestä kovinkaan painavia ole
mutta ne uudet exelit, eivät paina mitään! [/quote:7d158eadb6]
Oon vanha ja heikko voimiltani. Mun mielestä ne tuntuu käsissä yhtä sopivalta "kynäilyyn" kuin katuharja. Mietin keinoja päästä Prismaan, mutta ei tule kauhean nokkelia ideaoita. Voiskohan noita olla Citymarketissa 39e, sellainen olisi Ruoholahdessa.
Kannelmäessä on Prisma. Bussilla 41 pääsee Kampista.
[quote:741278bccc="noiseidea"][quote:741278bccc="kraakku"]ei ne mun mielestä kovinkaan painavia ole
mutta ne uudet exelit, eivät paina mitään! [/quote:741278bccc]
Oon vanha ja heikko voimiltani. Mun mielestä ne tuntuu käsissä yhtä sopivalta "kynäilyyn" kuin katuharja. Mietin keinoja päästä Prismaan, mutta ei tule kauhean nokkelia ideaoita. Voiskohan noita olla Citymarketissa 39e, sellainen olisi Ruoholahdessa.[/quote:741278bccc]Viikin Prisman ohi menee useita busseja. Kävin siellä just äsken kattelemassa mailoja ku koulu on siinä vieressä. Unihocin Bubble oli aika halvalla mutta ei niitä ehkä tohi ostaa ku se varsi näyttää vähän heikolta. Oikeanlaista Wiziä ei näkynyt.
Tota Viikkiä oon vähän arponut. Oisit nyt samalla katsonut onko siellä paljon erilaisia Exeleitä halvalla.
Tota Viikkiä oon vähän arponut. Oisit nyt samalla katsonut onko siellä paljon erilaisia Exeleitä halvalla.
Kyllä mä niitä Exeleitäkin katoin pikaisesti ja kai ne ihan halpoja oli Mutta menin tonne hetken mielijohteesta enkä muistanu millasta mailaa haet. Käyn siellä melko varmasti ens viikolla, ni voin sitte kattoa tarkemmin?
Wiz 27 ostettu Vähän aikaa vielä arvoin kaupassa josko ostaisinkin 24:n. Mutta ehkä löysempi on parempi mulle, tossa 27:ssä on lisäks vähän pehmeämpi lapakin. Kohta vääntelemään lapa solmuun.
pehmeille lavoille varaukseton
Varikset komentavat
En taivuttanut uuden mailan lapaa vielä, enkä aio taivuttaa.
pehmeille lavoille varaukseton
Parempi pallotuntuma tälläselle taitopelaajalle
Voe, toi lavan päässä oleva naiskuvio suli ihan muodottomaksi. Tästä tais tulla Johanna Tukiainen -edition.
Oliko oranssilla lavalla?
Varikset komentavat
Oliko oranssilla lavalla?
Eiku sellanen kultamusta. On toi lapa muuten vähän liian löysä ehkä, en tiedä kuumesinko liikaa. Kävin äsken lämimässä ja vähän liikaa jousti. Meni kyllä toi käyristyskin aika vituiks.
ei kai sen lämmittämisen pitäis vaikuttaa lopulliseen jäykkyyteen, ainakaan kovin radikaalisti. luulis että enempi vaikuttaa kuinka paljon käyristää?
käyristäminen on kyl vittumaista puuhaa. tosi vaikeeta arvioida kuinka pitää vääntää että pahimman palautumisen jälkeen on sellainen miksi yritti alunperinkin
Varikset komentavat
laihduttaminen on kyl vittumaista puuhaa. tosi vaikeeta arvioida kuinka pitää laihduttaa että pahimman syömisen jälkeen on sellainen miksi yritti alunperinkin
tsemiä kuitenkin
Ekassa matsissa 4-2 kuokkaan. Vastustaja pelasi salibandyä, me pelattiin sählyä. Tein meidän ekan maalin, aloituksen jälkeen palloon ja samantien yläkulmaan. Veskalla ei mahdollisuuksia.
Toisessa matsissa voitettiin KU-68 2-4. Tein meidän toisen maalin, lauon kierrosta niin perkeleen kovaa ettei veska ehtinyt edes liikkua. Muuten ottelu oli melkoista taistelupalloa. Myös eka maali taisi mennä mun kautta, mutta pakki sen veti, joten puhuttiin pakille maali. Lisäksi pääsin pari kertaa etenkin vapareista laukomaan vaarallisesti, mutta veska torjui tuurilla ja taidolla.
Kaukalo oli tosi pieni joten syöttöpeli meni kauttaaltaan vituiksi. Hyvää taistelua toki. Toi Valkeakosken joukkue jolle hävittiin löytyy sarjan päätyttyä korkealta, taitavia kavereita ja pelasivat hyvin.
Vopite olla että torstaina kraakku ottaa vastuuvalmentajan roolin ja ohjeistaa joukkueen pelaamaan vähän erilaista sählypalloa.
Varikset komentavat
Viikonloppuna ensin tiukka 3-2 taisteluvoitto. Ei tehoja tai paikkoja, voittomaali taisi tulla mun seisoessa maskissa.
Toisessa matsissa sitten 8-11 tms. turpaan. Vastustaja liikutti hyvin palloa ja me oltiin aika avuttomia omassa päässä. Pari kertaa annettiin tehdä useampi maali minuutin sisään niin se tietysti tekee hommasta hankalaa. Yhden lohdutusmaalin tein lopussa.
Vähän useammin pitäis päästä pelaamaan kuin kerran viikossa + pelit
Varikset komentavat
Vähän useammin pitäis päästä pelaamaan kuin kerran viikossa + pelit
Mä oon nyt käynyt 2 kertaa viikossa jonkin aikaa. Toinen siis koulun vuoro. Kolmaskin (koulun vuoro myös) ois mahdollinen mutta sinne ei ole vielä tullut porukkaa kunnolla.
Eilen koulun vuorolla saatiin kumpaankin päähän maalivahdit ja heti oli paljon mukavampi pelailla. Sählyähän se tosiaan on, kun pienellä kentällä pelaillaan. Uus maila osoittautui sittenkin hyväksi hankinnaksi, vähän laukaukset kyllä karkailee maalin yli ku laitoin tavoistani poiketen vähän enemmänkin peiliä lapaan.
Meillä ei oo ollu kahta molaria ikuisuuksiin
obi-wan vois tulla torstaina höntsäämään? etkös sä pelannu maalivahtia? löytyykö kamat?
Varikset komentavat