You are not logged in.
No nyt sitten se Mitään UG:tä ei ole olemassa:n Bloc Party -keskustelu tänne julkiselle puolelle! Miten muuten on selitettävissä vilkkaan keskustelun kuoleminen mun arvio-viestin jälkeen...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
En oo kuullu levyä mutta tuon postin jälkeen harmittaa etten menny keikalle. Olihan se kyl aika kallis. Alko levy kiinnostaa kyllä.
Aqzun asiakirjoittelulle
Mangojauhe goddamn.
Kerran kuuntelin tuon uuden läpi, mutta en osaa oikein vieläkään mielipidettä muodostaa. Mutta ei se kyllä paskaa ainakaan...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:a99c7387b1="leposi"]Tää uusi Bloc Party -levy on ihan kuraa. Tylsempää kuin edellinen. Mä kuuntelisin Mewii jos täm tyylistä paskaa jaksais.
edit: VÄÄRÄ TOPIK!½"!#!"#%"#%#¤¤&¤%[/quote:a99c7387b1]
pl
JA VITTU VIELÄKIN TYPO, VAIKKA EDITOIN SATA KERTAA!!
]Tää uusi Bloc Party -levy on ihan kuraa. Tylsempää kuin edellinen.
Täysin eri. Debyytillä oli hyvin yksinkertaisia kappaleita hyvin silotellusti tuotettuina, kun taas uudella kitaristi ja kump. ovat päässeet kunnolla irti ja kappaleita on tehty ja hiottu. Debyyttiä ei oikein enää jaksa, mutta nään itseni palaavan jatkossakin monesti tuohon uutukaiseen.
Joo, toi uus levy on kyl ihan silkkaa paskaa.
et vain osaa.
Paskan tunnistuksessa olen viikinki.
[quote:d1a03d0401="forssto"]Joo, toi uus levy on kyl ihan silkkaa paskaa.
et vain osaa.[/quote:d1a03d0401]
Tultiin jollain porukalla joskus sellaiseen tulokseen, että Bloc Partykin on niitä bändejä, joiden levyn pitäisi kuulostaa hyvältä ilman kymmeniä kuunteluja ollakseen hyvä. Voi olla, että tuo uusin paranisi, jos sitä useamman kerran kuuntelisi tai lähtisi syventymään, mutta mieluummin ehkä säästän energiani kuitenkin johonkin muuhun musiikkiin.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f8baf1cb0e="aqzu"][quote:f8baf1cb0e="forssto"]Joo, toi uus levy on kyl ihan silkkaa paskaa.
et vain osaa.[/quote:f8baf1cb0e]
Tultiin jollain porukalla joskus sellaiseen tulokseen, että Bloc Partykin on niitä bändejä, joiden levyn pitäisi kuulostaa hyvältä ilman kymmeniä kuunteluja ollakseen hyvä. Voi olla, että tuo uusin paranisi, jos sitä useamman kerran kuuntelisi tai lähtisi syventymään, mutta mieluummin ehkä säästän energiani kuitenkin johonkin muuhun musiikkiin.[/quote:f8baf1cb0e]
Just näi.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:666c3749de="aqzu"][quote:666c3749de="forssto"]Joo, toi uus levy on kyl ihan silkkaa paskaa.
et vain osaa.[/quote:666c3749de]
Tultiin jollain porukalla joskus sellaiseen tulokseen, että Bloc Partykin on niitä bändejä, joiden levyn pitäisi kuulostaa hyvältä ilman kymmeniä kuunteluja ollakseen hyvä. Voi olla, että tuo uusin paranisi, jos sitä useamman kerran kuuntelisi tai lähtisi syventymään, mutta mieluummin ehkä säästän energiani kuitenkin johonkin muuhun musiikkiin.[/quote:666c3749de]
Noh, itse ihastuin heti ekalla kerralla siihen rohkeuteen millä toisen levyn ovat tehneet. Ei ole Banquetteja, levyä pitää kuunnella keskittyneesti jotta löytää ne monimutkaisuudet joita ovat joukkoon ängenneet.
Minä en löytänyt muuta kuin keskinkertaisuutta.
<@DBGene> senkin karkki
Sama.
Oon kuunnellut rennolla poppikorvalla, kriittisellä tuottajakorvalla ja jollain vitun mystisellä hipsterikorvallakin ja kaikki ovat antaneet saman tuloksen: paskaahan tämä.
Levyllä ei ole mitään muuta rohkeaa, kuin se, että sen biisit ovat niin tylsiä ja paskoja, että on aika rohkeaa pistää noin paska levy pihalle. Ennen levyä olleista haastatteluista luin kuinka bändin jäppiset hehkuttivat miten niiden uusi levy on täynnä täysin ennenkuulumattomia sovitus- ja tuotantoratkaisuja ja miten se on levynä tosi uraauurtava. Mitään tällaista ei kuuntelukokemukset ole kuitenkaan paljastaneet. Levyllä ei ole ensimmäistäkään tuoreelta tai arvaamattomalta kuulostavaa sovitusratkaisua tai tuoretta soundia, vaan väsynyttä ja ideatonta länkytystä.
Eri. Lupaan kertoa tällä viikolla jokaisesta biisistä tähän topikkiin oman mielipiteeni ja mistä niissä pidän. Tämän lisäksi ehkä omaan ihastumiseen vaikutti myös se että kaikki haukkuivat kaikkialla levyn ennen ilmestymistä ja sitten neulan laskeutuessa uraan paljastui että loistavaahan tämä. Omat fetissit toki menee juuri sinne rumpuosastolle ja noihin äänikikkailuihin sekä se Tukholman keikka terrori-iskujen kanssa samana päivänä vaikuttaa myös omaan suhteeseen.
rumpuosastolle
Levyn rytmiikka on "nokkeluudessaan" korkeintaankin samalla viivalla kaikkien muiden tällä hetkellä nokkelia rytmejä käyttävien bändien kanssa. Oikeastaan tällä hetkellä voisi olla aika nokkelaa soittaa AC/DC-tyylistä jyräkomppia, kun kaikki puskee mitä tyhmempiä kimuranttikomppeja joka paikkaa. Tuosta homostelusta meni teho jo vuosia sitten.
äänikikkailuihin
MISSÄ PELAAAAAAAA?!?!?!?!
[quote:8d9ac0268f="aqzu"]äänikikkailuihin
[/quote:8d9ac0268f]
:D
Hyvä herra Helsingistä. Jaksa odottaa - kaikkiin kysymyksiisi vastataan.
Ylös.
Luin juuri Rumbasta, että bändi on hiljattain julkaissut kotisivuillaan uuden levynsä kolmen päivän varoitusajalla. Oon kyllä odottanut näiltä uutta matskua, mutta en tällä tavalla. Pidän sekä Silent Alarmista ja A Weekend in the Citystä mielettömästi, itse asiassa harva ulkolainen bändi kiinnostaa mua tällä hetkellä näin paljon, ja siksi mä en halua kuulla niiden uuden levyn julkaisusta näin yllättäen. Se levy, Intimacy nimeltään, on nytkin sieltä sivuilta viiden punnan hintaan ladattavissa, mutta mä en halua ladata sitä. Suosikkiyhtyeensä levyä haluaa odottaa, siihen haluaa valmistautua. Odotin Slipknotin uutta levyä ja samalla eilistä päivää ainakin kuukauden, ja ah mikä täyttymys (varsinkin kun tässä vaiheessa on saanut varmuuden, ettei se ole ainakaan läpeensä paska, on erilainen kuin edelliset levyt mutta siitä saa silti Slipcunt-fiiliksiä).
Äh. Perse. Mikä henkilökohtainen tragedia.
turpa kii ja laula
[quote:b36846df7e="forssto"][quote:b36846df7e="aqzu"]äänikikkailuihin
[/quote:b36846df7e]
:D
Hyvä herra Helsingistä. Jaksa odottaa - kaikkiin kysymyksiisi vastataan.[/quote:b36846df7e]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Samoin. Siskoni on tätä jo pitkään kovasti hehkuttanut, mutta minä en saa mitään otetta. Laimeaa on.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hehe.
On monesti pitänyt nostaa tää ja alkaa jutskailla Fluxista ja tulevasta kamasta mutta ei vaan oo saanut aikaan kun täällä olisi kuitenkin vaan vääriä mielipiteitä. Itselle tärkeä yhtye ja diggaan uudesta sinkusta. Odotan kunnes uusi levy julkaistaan fyysisesti ja käyn sen vinyylinä hakemassa. Hämmentävää kun kesällä laskeskelin että on tullut jo tasan 20 näiden julkaisua hankittua eli voisi kai sanoa tämän olevan itselle aika tärkeä bändi.
Odotan uudelta plätyltä paljon. Mercuryn b-puoli, Idea for a Story, on heti ensikuulemalta yksi hienoimmista bändin julkaisemista biiseistä: ei niin monotoninen ja klaustrofobinen kuin Mercury vaan pikemminkin haavoittuvainen ja kaunis, mikä antaa ainakin lupauksen Intimacyn monipuolisuudesta (minkä kriitikot toki leimaavat helposti merkiksi hapuilusta ja epävarmuudesta). Soitinpuolelta voi raportoida ainakin sen verran, että kitarat ovat tällä sinkulla korvattu puhallinsoittimilla, joskin nekin on sovitettu pitkälti aika tyylipuhtaaseen konesoundiin limittymisen ehdoilla. Idea for a Story osoittaa onneksi, että yhteistyö Jacknife Leen kanssa antaa edelleen eväitä myös melodisempaan suuntaan. Nämä hetket tuovat esiin Kelen hienon lauluäänen (jota Mercuryllä ei kyllä kieltämättä juurikaan päästä kuulemaan) ja taidon henkilökohtaisella tasolla liikkuvien tarinoiden tulkitsemiseen.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
hooky foorumilla
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Odotan uudelta plätyltä paljon. Mercuryn b-puoli, Idea for a Story, on heti ensikuulemalta yksi hienoimmista bändin julkaisemista biiseistä: ei niin monotoninen ja klaustrofobinen kuin Mercury vaan pikemminkin haavoittuvainen ja kaunis, mikä antaa ainakin lupauksen Intimacyn monipuolisuudesta (minkä kriitikot toki leimaavat helposti merkiksi hapuilusta ja epävarmuudesta). Soitinpuolelta voi raportoida ainakin sen verran, että kitarat ovat tällä sinkulla korvattu puhallinsoittimilla, joskin nekin on sovitettu pitkälti aika tyylipuhtaaseen konesoundiin limittymisen ehdoilla. Idea for a Story osoittaa onneksi, että yhteistyö Jacknife Leen kanssa antaa edelleen eväitä myös melodisempaan suuntaan. Nämä hetket tuovat esiin Kelen hienon lauluäänen (jota Mercuryllä ei kyllä kieltämättä juurikaan päästä kuulemaan) ja taidon henkilökohtaisella tasolla liikkuvien tarinoiden tulkitsemiseen.
Koska samaan aikaan kanssasi eilen tuon ekaa kertaa kuulin niin aika samat fiilikset - Idea For a Story kyllä vaikutti käsittämättömän kovalta kappaleelta b-puoleksi. Levyä odotellessa.
Mua ovat mietityttäneet lehdistön "soundeja, ei biisejä"-puheet. Tällä hetkellä kiima ei ole kovin korkealla, en tiijä uskallanko ostaa. Taitaa mennä kirjastokeikaksi tämän levyn kanssa.
turpa kii ja laula
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Peesaan edellisiä - fyysistä levyä odotellaan täälläkin osoitteessa. A Weekend...on yksi viime vuosien parhaista levyistä, joten odotukset on luonnollisestikin korkealla. Imuttelin tuossa jotain edelliseltä levyltä "ylijääneitä" raitoja ja nekin kuulosti hyvältä. Silent Alarm ei jostain syystä iskenyt aikoinaan samalla tavalla.
Siitähän se ajatus sitten lähti.
Jestas mikä tunti tuli vietettyä noiden lippujen hankinnan kanssa. Parhaina paikkoina tarjotaan heti klo 9.00 istumapaikkoja, oma verkkopankki ei enää käykään maksuvälineenä ja selain-ongelmat kaataa mahollisuudet maksaa pidossa olleet liput mutsin luottokortilla, jonka tietoja piti alkaa lennosta siltä soittelemaan. Kun tajusin, etten taidakaan saada lippuja netin välityksellä, alan soitella puhelinpalveluun, jossa n. 5 minuuttia jonotettuani ällistyksekseni huomaan, että tällä kertaa netissä on myös mahdollisuus varata lippuja, mitä koskaan mua kiinnostaneiden keikkojen kohdalla ei ole ollut. Noh, ei muuta kuin "parhaat paikat" eli jiput C4-katsomosta varaukseen. Jee maali.
Noin puolen tunnin päästä aivoissa tapahtuu jotain, joka saa mut selvittämään käsitteen "seisomapaikka" tarkoitusta tämän keikan suhteen ja selviääkin, että kenttäpaikka-vaihtoehto pitää itse hiffata etsiä Hintakategoria 1 -lippuvaihtoehdon alavalikosta. Noh, kokeillaanpas varata kenttäpaikkoja. Kappas vaan, niitähän on vielä jäljellä. Kun varaus onnistui, koin lukuisia aitoja riemun tunteita. Kello on jotain kymmenen.
Jos hommat ois menny suunnitelmien mukaan, mulla olisi nyt ostettuna istumapaikkaliput. Nyt mulla onkin kenttäpaikat varattuna.
Hjoo, noista "parhaista paikoista" pitäis kyl jaksaa lähettää jotain noottia Lippupalvelulle. Järjestelmä ei vaan yksinkertasesti voi toimia noin.
turpa kii ja laula
systeemi ei toimi!