You are not logged in.
TWISTED BITCH wrote:feels on kyllä levy joka vain paranee ajan myötä.
Erittäin sama.
ai että onkin hyvä. tää levy ei kaikissa feeliksissä toimi, mut oikeena hetkenä parasta ikinä, kesälevy
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Parasta yhä. Tuntuu, aika ajoin, että tää bändi pystyy johonkin yliluonnolliseen kuten lukemaan mun ajatuksia. Silleen musiikillisesti niinkun.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei vittu Water Curses EP, täydellistä parhautta. Olen sanaton.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
nytkyllä on pakko tunnustaa, ei vaan oikein lähde nää vesikiroukset
Mitäs se käppänä höpisee! Street Flash
TWISTED BITCH wrote:nytkyllä on pakko tunnustaa, ei vaan oikein lähde nää vesikiroukset
Mitäs se käppänä höpisee! Street Flash
toihan oli kirjoitettu vuosia sitten. toisaalta, aika lailla mielentilasta riippuu toi ep, aina ei lähde, joskus lähtee. elämä on
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
SIIKAHAN SE SIELLÄ!!!
http://myanimalhome.net/
Mä tuun vasta Peoplessa ja se kuulostaa hyvältä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Merriweather Post Pavilion:
1. In the Flowers
2. My Girls
3. Also Frightened
4. Summertime Clothes
5. Daily Routine
6. Bluish
7. Guys Eyes
8. Taste
9. Lion in a Coma
10. No More Runnin
11. Brother Sport
ainakin brother sportista oon kuullu jonkun liveversion ja helvetin hyvähän se
koskas tämmönen tulossa, en oo viime aikoina oikein seuraillut juttuja.
Tammikuussa pitäisi levyn tulla.
onkoha housella uus nimi vai MISSÄ PELAA?
animal collectiven aluevaltaus remiksaamisessa jäänyt noteeraamatta http://stereogum.com/archives/album-art … 11186.html tosta löytyy goldfrapp -remiks little birdistä ja http://iguessimfloating.net/assets/mp3s … twist).mp3 tossa panda bearin remiks notwistin bonelessista. tuo jälkimmäinen biisi on ehkä enemmänkin pandan coveri tosta. eipä kuulosta yhtään hullumalta!
goldfrapp -remiks little birdistä
Tykkään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
eiköhän tuo kohta vuoda, arvostelukappaleita ollut jaossa jo jonkin aikaa
my girls on siis entinen house joten anaam!
brother sport
http://www.mediafire.com/download.php?l2monwnhe1j
haastattelen näitä ens viikolla! tai jotakuta näistä en tiä ketä. toivottavasti tykkään tosta uuesta enemmän ku parista edellisestä. kohta kuunnellen pistetään.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
haastattelen näitä ens viikolla! tai jotakuta näistä en tiä ketä. toivottavasti tykkään tosta uuesta enemmän ku parista edellisestä. kohta kuunnellen pistetään.
wow
kysy koska ne tulee suomeen, pakota ne tulemaan
diskoo!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
nu-jotain???
nu-ssimista
paljon samaltahan tää kuulostaa kuin kaks edellistäkin, mut ehkä pidempiä biisejä, vähemmän hittipotentiaalia ja elektronisempi sekä spykedelisempi yleisilme, hankala saada kokonaan kiinni vielä näil kuunteluilla, mut s'oon siis hyvä homma. parissa piisissä pelaisin pataässän hihasta eli arthur russell -kortin, siitä toi "diskoo"!
eikö muka oo vieläkään vuotanu sit?
nu-ssimista
paljon samaltahan tää kuulostaa kuin kaks edellistäkin, mut ehkä pidempiä biisejä, vähemmän hittipotentiaalia ja elektronisempi sekä spykedelisempi yleisilme, hankala saada kokonaan kiinni vielä näil kuunteluilla, mut s'oon siis hyvä homma. parissa piisissä pelaisin pataässän hihasta eli arthur russell -kortin, siitä toi "diskoo"!
kuulostaa just siltä mitä toivoin. kuhan ne indiepissistelyt on jätetty vähiin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
risto_m wrote:nu-ssimista
kuulostaa just siltä mitä toivoin. kuhan ne indiepissistelyt on jätetty vähiin.
jejeejjejeke uusi kuulostaa hyvöältä
nu-ssimista
Vieläkin harmittaa, että kevään kohokohdaksi itselleni ennustama AC:n Primavera-keikka jäi suureksi pettymykseksi. Ehkä se oli just tota: pitkiä biisejä (joita en juuri tunnistanu paitsi fireworks), psykodeliaa, vähän hittejä ja lavalla hitosti elektroniikkaa, josta tuutattiin ulos sillä hetkellä monotonisilta kuulostaneita biittejä. Ehkä päässä virtas väärät kemikaalit.
Toivoisin, että toikin kokemus nousisi ton uuden levyn myötä paremmaks, kun sais vähän koppia niiden uusista jutuista. Kaikesta huolimatta innolla odotan uutta levyä!
tammikuussa kai toi uus merriweather post pavilion ilmestyy, tossa biisilista jos joku ei vielä nähnyt:
ja kansi:
joopa joo, arvaiskohan tota jo kuunnella
Odotan innolla. Toivottavasti on yhtenäisempi kokonaisuus kuin edellinen. Jos Water Cursesin linjoilla jatketaan, niin lammasta pannaan ainakin mun residenssissä.
just lähti uus levy soimaan
just lähti uus levy soimaan
no nytkyllä sama
nojoo toka biisi menossa, ihan saatanan hyvältä kuulostaa :lol::psykostep::sydan: