You are not logged in.
Mniija kakkoslevystä on vissiin tulossa myös vinyyliversio.
New releases in 2006
TV-RESISTORI:
SERKUT RAKASTAA PAREMMIN cd/lp
__info Release in Finland 15.3. International 19.4.
RISTO cd/lp
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
luulis melkein että tota uutta ep:tä olis myynnissä perjantain kiila-keikalla. saiskohan halvemmalla silloin?
niin ja eiks tolle uudelle levylle tuu nimeä? ärsyttävää tommonen kikkailu...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Lauantaina Semissä oli paras Riston keikka ikinä! Sen "aasia"-biisin kohdalla lähti oma touhu vähän hulinaks. Ja Diskopallo oli niinku ehkä jotain vielä parempaa!!! Mikä ei kai suuren suuri yllätys kenellekään ole...
Tosin se "länkkäri"-biisi oli ihan hirveetä paskaa.
Risto oli taannoin levykauppa äxässä melko hassua keuhkoamista. Mukaan lähti se splittiseiska, jossa on diskopallo riston biisinä. Aika gruuvi sanoisin, täyspitkää ei viitsi varmaan hankkia, mutta toi seiska voisi toimia kohdallani enemmän.
Risto oli taannoin levykauppa äxässä melko hassua keuhkoamista.
OMG, taidettiin olla samalla keikalla
This must be what jail / I will scratch
[quote:3599ecba43]OMG, taidettiin olla samalla keikalla [/quote:3599ecba43]
No, ei se taida tämän kokoisessa maalaiskylässä varsinainen ihme olla.
Minäkin olin samalla keikalla
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Minä myös.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kuten myös.
Et ollut. Feikki.
[quote:f0dfca5322="Laatu"]Kuten myös.[/quote:f0dfca5322]
Et ollut. Feikki.
Eri. Sama.
Ris-to-7" on aika hauska.
Tosin se "länkkäri"-biisi oli ihan hirveetä paskaa.
Jos ja kun tuo on se seiskan viimeinen biisi, minusta sekin on ihan hauska.
Ja Fonalin kokoelmalla oleva Rakkauden rock on niinku ehkä paras kuulemani Risto-biisi! Tuleekohan se albumille?
Ja Fonalin kokoelmalla oleva Rakkauden rock on niinku ehkä paras kuulemani Risto-biisi! Tuleekohan se albumille?
Totisesti helvetin hyvä biisi. Toisaalta toivoisin, että ei tule albumille. Bändit ihan liian vähän tuuppaa hyviä biisejä hämäriin paikkoihin. Aina pitää kaikki rutistaa tyhjiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:1575e92664="lintumies"]Ja Fonalin kokoelmalla oleva Rakkauden rock on niinku ehkä paras kuulemani Risto-biisi! Tuleekohan se albumille?[/quote:1575e92664]
Totisesti helvetin hyvä biisi. Toisaalta toivoisin, että ei tule albumille. Bändit ihan liian vähän tuuppaa hyviä biisejä hämäriin paikkoihin. Aina pitää kaikki rutistaa tyhjiin.
Tuossa on kyllä pointti. Ainakin siinä lukee unreleased, mutta en sitten tiedä meinaako se vaan että toistaiseksi julkaisematon. Eiköhän albumille joka tapauksessa ässiä riitä.
viikonloppuna tuli kyllä luukutettua tota rakkauden rockia, ihan sairaan kova biisi. "rakkauden avaruusraketti lennättää meidät... vittu... KUUHUN!". silkkaa neroutta ja nyt harmittaa kun en jaxanu mennä keikalle taannoin. veikkaan: albumille tulee.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:b930612a28="noiseidea"]Totisesti helvetin hyvä biisi. Toisaalta toivoisin, että ei tule albumille. Bändit ihan liian vähän tuuppaa hyviä biisejä hämäriin paikkoihin. Aina pitää kaikki rutistaa tyhjiin.[/quote:b930612a28]
Tuossa on kyllä pointti. Ainakin siinä lukee unreleased, mutta en sitten tiedä meinaako se vaan että toistaiseksi julkaisematon. Eiköhän albumille joka tapauksessa ässiä riitä.
fonal-foorumilta koskien tuota kokoelmaa:
All these songs are available on previous releases or will be made available on future releases so you wont miss out on anything!
Olihan noi Helsingin keikat aika hyviä. Semissä ehkä aavistuksen paljon kivempaa, kun oli parempi keikka paikka. Mitään levyjä en tietenkään omista. Nykyään en osta mitään muuta ku pakolliset ruoat ja voskat Ehkä vähän liikaa voskaa. 2006 - vähemmän voskaa, enemmän levyjä?
en ole kolmekybänen emoboy
Olihan noi Helsingin keikat aika hyviä. Semissä ehkä aavistuksen paljon kivempaa, kun oli parempi keikka paikka. Mitään levyjä en tietenkään omista. Nykyään en osta mitään muuta ku pakolliset ruoat ja voskat Ehkä vähän liikaa voskaa. 2006 - vähemmän voskaa, enemmän levyjä?
Itse olen lähtenyt tuohon vähemmän voskaa, enemmän levyjä -kampanjaan. Suosittelen muillekin.
[quote:65a1946006="börjeslandet"]Olihan noi Helsingin keikat aika hyviä. Semissä ehkä aavistuksen paljon kivempaa, kun oli parempi keikka paikka. Mitään levyjä en tietenkään omista. Nykyään en osta mitään muuta ku pakolliset ruoat ja voskat Ehkä vähän liikaa voskaa. 2006 - vähemmän voskaa, enemmän levyjä?[/quote:65a1946006]
Itse olen lähtenyt tuohon vähemmän voskaa, enemmän levyjä -kampanjaan. Suosittelen muillekin.
Mä ostan yleensä tukalien tilanteiden lähellä enemmän molempia.
Tänään tuli kuunneltua pari kertaa Kesää ja hymyjä Härmästä -platta ja kyllähän tuo hehkuttamanne Rakkauden Rock oli aikamoinen. Ekaa kertaa tuli Riston kohdalla sellainen fiilis, että jummijammi, tässä on jotain ylimaallista. Aiemmin se on vaan tuntunut jotenkin omaan nilkuttavaan pikkunäppäryyteensä kompastuvaa ja tylsältä tuntuvaa möllöttelyä, mutta Rakkauden Rock oli ihan parhautta! Tuolla tasolla jos meininki meinaa pysyä, niin kakkoslevy siirtyy odottelulistalle oitis. Pitää varmaan kuunnella Hessuseiska myös.
Tero saatana, s'olet gay!
Tänään tuli kuunneltua pari kertaa Kesää ja hymyjä Härmästä -platta
Meinasin jo ihmetellä, että onko se Riston albumi nyt vihdoin valmis. Ei oikein kulje ajatus tällä hetkellä. Mutta hitto vie, toivottavasti levy tulee pian, eikös sen marraskuussa pitänyt alun perin ilmestyä...
tylsältä tuntuvaa möllöttelyä
Just hyvää möllöttelyä! Keksit ihan mahtavan termin kuvaamaan Ristoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rakkauden Rock
Ja muuten se seiskan "länkkäribiisikin" toimii ihan jees levylautasella.
Mutta hitto vie, toivottavasti levy tulee pian, eikös sen marraskuussa pitänyt alun perin ilmestyä...
fonalin sivuilla uusin päivämäärä...
RISTO cd/lp
27/9/2006
[quote:c5c097086f="lintumies"]Mutta hitto vie, toivottavasti levy tulee pian, eikös sen marraskuussa pitänyt alun perin ilmestyä...[/quote:c5c097086f]
RISTO cd/lp
27/9/2006
No niin, ehkä se sittenkin saadaan marraskuussa ulos...
[quote:9e7174f86d="lintumies"]Mutta hitto vie, toivottavasti levy tulee pian, eikös sen marraskuussa pitänyt alun perin ilmestyä...[/quote:9e7174f86d]
RISTO cd/lp
27/9/2006
JEE!
Mutta voisko joku kertoa, että missä hemmetissä minun Risto-levyni on?!
Mutta voisko joku kertoa, että missä hemmetissä minun Risto-levyni on?!
Varmaan lainassa kuten omani on ollut jo reilun vuoden.
[quote:f4814a9d96="leposi"]Mutta voisko joku kertoa, että missä hemmetissä minun Risto-levyni on?![/quote:f4814a9d96]
Varmaan lainassa kuten omani on ollut jo reilun vuoden.
En vain tajua, että kenellä se voisi olla. Ei helvetti sentään.
[quote:225fc4e2d6="noiseidea"][quote:225fc4e2d6="leposi"]Mutta voisko joku kertoa, että missä hemmetissä minun Risto-levyni on?![/quote:225fc4e2d6]
Varmaan lainassa kuten omani on ollut jo reilun vuoden.[/quote:225fc4e2d6]En vain tajua, että kenellä se voisi olla. Ei helvetti sentään.
Jos se on vessassa eikä tu ulos ennenku vittu kuolet.