You are not logged in.
Näitä kun nyt alkaa tulemaan, niin voitais Hermiksen kaa spämmiä tänne tulevat keikat + tiedotteet.
Nämä ovat tällä hetkellä ns. varmistuneita. Lisää tulee kyllä aika reilusti, tarkkoja ajankohtia ei ole vaan vielä lyöty lukkoon.
· pe 22.5. klo 18 LACKLUSTER
· to 28.5. VENE & SUR-RUR
· pe 29.5. TUONELAN PORTOT
· pe 5.6. klo 18 MOTHER GOOSE
· la 6.6. SLOW HAND MOTËM
· ti 9.6. klo 19 THOR
· la 13.6. GREIPPI
Eipä tietenkään maksa mitään eikä mitään ikärajoja!
Jos jollakulla on königsidée aktiksi Pitkikseen, niin spämmikääpä YV:tä. Noita keikkojahan nyt vois säätää vaikka joka illalle.
Pitkämieshän on siis osoitteessa Kolmas Linja 17 (kartta tästä linkistä kliksutahe) ja sieltä saa myös levyjä ja sarjakuvia!
Videoita menneiltä keikoilta:
1.11.2008 Paratiisin Pojat
5.12.2008 Janne Westerlund
5.12.2008 Electric Retard
2.1.2009 Ville Pirinen
2.1.2009 Anssi Kasitonni & Maria Stereo
31.1.2009 Kompleksi
13.2.2009 Black Magic Six
18.2.2009 Röyhkä, Rättö ja Lehtisalo
Tero saatana, s'olet gay!
Jee, oletan, että tää on ikärajatonta huvia. Tuun siis serkkujeni kanssa, ne on ihan intona.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Electric Retard
No jesh! Pitäspä tulla paikalle. Ties vaikka esiintyisin keikalla jonkun tuhotun taustanauhan muodossa. Teemu joskus pyysi äänittämään 25min fonimelua, ja väkisin tahtoi antaa "vaivannäöstäni" kossupullon palkkioksi :peuk:
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hei Foppa onks Anssi 8000:n kanssa puhuttu jo päivämääristä?
Sami Kukka varmaan joskus marras-joulukuun tienoilla kunhan Samin ranne paranee.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pistin foppeliini meiliä yhdestä idéstä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Sami Kukka varmaan joskus marras-joulukuun tienoilla kunhan Samin ranne paranee.
Sami vänkänny liikaa?
[quote:05a489a73d="hrmunoita"]Sami Kukka varmaan joskus marras-joulukuun tienoilla kunhan Samin ranne paranee.
Sami vänkänny liikaa?[/quote:05a489a73d]
Tais vänkätä autoa ajaessaan kun meni kolaroimaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3857861972="shanks"][quote:3857861972="hrmunoita"]Sami Kukka varmaan joskus marras-joulukuun tienoilla kunhan Samin ranne paranee.
Sami vänkänny liikaa?[/quote:3857861972]
Tais vänkätä autoa ajaessaan kun meni kolaroimaan.[/quote:3857861972]
autokoulu leposi oy?
Onneksi ei sentään tuplahailannut, ois voinut käydä huonommin.
en usko, runkkari mikä runkkari jos kerran rannevamma on!
[quote:6d8fb046ef="hrmunoita"][quote:6d8fb046ef="shanks"][quote:6d8fb046ef="hrmunoita"]Sami Kukka varmaan joskus marras-joulukuun tienoilla kunhan Samin ranne paranee.
Sami vänkänny liikaa?[/quote:6d8fb046ef]
Tais vänkätä autoa ajaessaan kun meni kolaroimaan.[/quote:6d8fb046ef]
autokoulu leposi oy?[/quote:6d8fb046ef]Oho, taas. Voi paska.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:8c215947d2="hrmunoita"][quote:8c215947d2="shanks"][quote:8c215947d2="hrmunoita"]Sami Kukka varmaan joskus marras-joulukuun tienoilla kunhan Samin ranne paranee.
Sami vänkänny liikaa?[/quote:8c215947d2]
Tais vänkätä autoa ajaessaan kun meni kolaroimaan.[/quote:8c215947d2]
autokoulu leposi oy?[/quote:8c215947d2]
Vai autokoulu mitten oy?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:95f460006e="forssto"][*] la 18.10. klo 16 TV-RESISTORI
[/quote:95f460006e]
Tämä siis ihan kohta.
Kuului meille jonkin verran kun siivottiin Aamoksen kakkaa matosta ja lattialta...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
kai soitit poliisit?
vähintään valitusta isännöitsijälle!
Lähetin telepateettisen viestin Mustalle Nyrkille...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Lähetin telepateettisen viestin Mustalle Nyrkille...
Mustaakin mustempi olemus sen
Sitkeässä pysyy akka kaamoksen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ÄSSÄÄ!
SELLASTA VAAN SPÄMMÄÄN, ETTÄ SNOW COLOURED KID 29.11. PITKÄMIEHESSÄ!
http://www.myspace.com/snowcolouredkid
EDITOIPPA FOPPA ALOITUSVIESTIÄ!
[quote:ae64930e4a="hrmunoita"]SELLASTA VAAN SPÄMMÄÄN, ETTÄ SNOW COLOURED KID 29.11. PITKÄMIEHESSÄ!
EDITOIPPA FOPPA ALOITUSVIESTIÄ![/quote:ae64930e4a]
Päivitimpä. Mikäs tää on?
[quote:fe994ce245="forssto"][quote:fe994ce245="hrmunoita"]SELLASTA VAAN SPÄMMÄÄN, ETTÄ SNOW COLOURED KID 29.11. PITKÄMIEHESSÄ!
EDITOIPPA FOPPA ALOITUSVIESTIÄ![/quote:fe994ce245]
Päivitimpä. Mikäs tää on?[/quote:fe994ce245]
Paskaa
EDIT: eiqw tollasta kivaa poppista. Hyvin paljon Goodnight Monstersin tapaista.
[quote:1c5b5d190a="hrmunoita"][quote:1c5b5d190a="forssto"][quote:1c5b5d190a="hrmunoita"]SELLASTA VAAN SPÄMMÄÄN, ETTÄ SNOW COLOURED KID 29.11. PITKÄMIEHESSÄ!
EDITOIPPA FOPPA ALOITUSVIESTIÄ![/quote:1c5b5d190a]
Päivitimpä. Mikäs tää on?[/quote:1c5b5d190a]
Paskaa
EDIT: eiqw tollasta kivaa poppista. Hyvin paljon Good Evening Manchesterin tapaista.[/quote:1c5b5d190a]ehin jo innostua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
· la 1.11. klo 14:30 PARATIISIN POJAT (J. Karjalainen + Veli-Matti Järvenpää) - klo 16 JOLLY JUMPERS (Hannus + Jude duona)
Tänäääääääään!!!
[quote:91353a4857="forssto"] · la 1.11. klo 14:30 PARATIISIN POJAT (J. Karjalainen + Veli-Matti Järvenpää) - klo 16 JOLLY JUMPERS (Hannus + Jude duona)
Tänäääääääään!!![/quote:91353a4857]
Onks Pitkämiehessä jo myynnissä Paratiisin Poikien vinyyliä?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Onks Pitkämiehessä jo myynnissä Paratiisin Poikien vinyyliä?
Tää on vähän kysymysmerkki mulle vielä. Mä haen tässä matkalla sinne Pokon edustajan mulle jättämän paketin yhden hotellin respasta ja mä toivoin kyl vinyyliä ja cd:tä, mutta mä vähän pahoin pelkään, että ovat tuoneet pelkkää cd:tä.
Eli nähtäväksi jää...
[quote:e654d842cd="tomitarmo"]Onks Pitkämiehessä jo myynnissä Paratiisin Poikien vinyyliä?
Tää on vähän kysymysmerkki mulle vielä. Mä haen tässä matkalla sinne Pokon edustajan mulle jättämän paketin yhden hotellin respasta ja mä toivoin kyl vinyyliä ja cd:tä, mutta mä vähän pahoin pelkään, että ovat tuoneet pelkkää cd:tä.
Eli nähtäväksi jää...[/quote:e654d842cd]
Jahhå... No mutta jos vinyyliä on, niin teemme kauppoja. Paikalle joka tapauksessa!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"