You are not logged in.
[quote:b6c7a3aa4d="ydinaukio"][quote:b6c7a3aa4d="hrmunoita"]JS666 oli hyvä, mut ehdottomia klassikoita jäi settilistalta uupumaan ja paikallinen yleisö ei oikein lähtenyt messiin muutamaa satunnaista semiä kreisibailaajaa lukuunottamatta.
en mä kyllä suakaan nähnyt siinä edessä kreisibailaamassa [/quote:b6c7a3aa4d]
Meikällä oli muuta tekemistä.[/quote:b6c7a3aa4d]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Säästixien performanssille
bzort glorf bööth
Ketkä on natseja? kuka on black metal? mitkä vitun säästöpojat, kuka vitun jaakko eino kalevi? onko ne ees oikeita yhtyeitä, vai jotain hassutteluprojekteja? mitä vittua nyt taas?
Eletään mukana siinä skenessä
bzort glorf bööth
Jkl:ssä ei ole skeneä.
jkl:ssä sun mutsikin on skenessä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
jkl:ssä sun mutsikin on skenessä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mun mutsini ei käy vakkarilla tai ilokivessä .
jkl on yksi ankeimmista paikoista ikinä, mutta tämä festi vaikuttaa ihan jees jutulta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
jkl on yksi ankeimmista paikoista ikinä, mutta tämä festi vaikuttaa ihan jees jutulta.
Oli kyllä tosi jees juttu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:761948fcc2="ex-kolja"]jkl on yksi ankeimmista paikoista ikinä, mutta tämä festi vaikuttaa ihan jees jutulta.
Oli kyllä tosi jees juttu [/quote:761948fcc2]
ai se meni jo.
bzort glorf bööth
Mun mutsini ei käy vakkarilla tai ilokivessä .
kyllähän sun mutsis käy vakkarissa
eix ex-kolja oo turusta? turku on närpiön jälkeen ankein suomalainen kaupunki jossa olen käynyt
ydis sivaltaa
sisäpiirijutuille vielä en tosin tunne pätkääkään näitä säästöpoikia tms, joku kasetti mulla kyllä on että siinä mielessä "skenessä" ollaan
Mun mielestä on kans vähän noloo, että Jaakko Eino Kalevi käyttää black metal estetiikkaa levynsä kansissa, vaikka se ei salettiin oo ees terve.
[quote:7b5b3b5a8b="Phlegm"]Mun mutsini ei käy vakkarilla tai ilokivessä .
eix ex-kolja oo turusta? turku on närpiön jälkeen ankein suomalainen kaupunki jossa olen käynyt [/quote:7b5b3b5a8b]
no muut sä ootkin ydinaukio.
[quote:852a2490fc="Phlegm"]Mun mutsini ei käy vakkarilla tai ilokivessä .
eix ex-kolja oo turusta? turku on närpiön jälkeen ankein suomalainen kaupunki jossa olen käynyt [/quote:852a2490fc]
jaa tippuri vs kuppa?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
lisättäköön että helsinkikin on siellä jossain inhottavimpien kaupunkien top vitosessa
lisättäköön että helsinkikin on siellä jossain inhottavimpien kaupunkien top vitosessa
tottahan toki. mutta nyt ei puhutakkaan siitä.
tässä ketjussahan puhutaan ihan mistä vaan
tässä ketjussahan puhutaan ihan mistä vaan
Joka ketjussa nämä?
[quote:21246284be="ydinaukio"]tässä ketjussahan puhutaan ihan mistä vaan
Joka ketjussa nämä? [/quote:21246284be]
tässä ketjussahan nussitaan ihan mitä vaan
Kuolemaan tuomitut Säästöpojat:
et ottanut hakaristipoitsusta yhtään kuvaa
et ottanut hakaristipoitsusta yhtään kuvaa
Otin ja näkyyhän se epäselvästi noistakin kuvista.
[quote:c69c154af2="hiirimattona"]Säästixien performanssille
Eri. Typerää paskaa ja idioottimaista toimintaa.[/quote:c69c154af2]
Näytti joka tapauksessa toimivan.
[quote:6ab06e64d2="Junkieman"][quote:6ab06e64d2="hiirimattona"]Säästixien performanssille
Eri. Typerää paskaa ja idioottimaista toimintaa.[/quote:6ab06e64d2]
Näytti joka tapauksessa toimivan.[/quote:6ab06e64d2]
Mitä meitsi puhu ihmisille, niin suurinta osaa tuntui ärsyttävän koko show. Myös ei-järjestäjäporukkaa. Lasketaanko ärsyyntyminen toimivuudeksi?
[quote:dd123cea51="hrmunoita"][quote:dd123cea51="Junkieman"][quote:dd123cea51="hiirimattona"]Säästixien performanssille
Eri. Typerää paskaa ja idioottimaista toimintaa.[/quote:dd123cea51]
Näytti joka tapauksessa toimivan.[/quote:dd123cea51]
Mitä meitsi puhu ihmisille, niin suurinta osaa tuntui ärsyttävän koko show. Myös ei-järjestäjäporukkaa. Lasketaanko ärsyyntyminen toimivuudeksi?[/quote:dd123cea51]
[quote:bcdf3bfe8e="Junkieman"][quote:bcdf3bfe8e="hiirimattona"]Säästixien performanssille
Eri. Typerää paskaa ja idioottimaista toimintaa.[/quote:bcdf3bfe8e]
Näytti joka tapauksessa toimivan.[/quote:bcdf3bfe8e]
kyllähän kännipervormanssille on aina sijaa kulttuurissa. oli kyllä asetelman kaikki osaset tuossa... alastomuus, kaasunaamari, jesseteippi. näillä eväillä on useimmiten päästy pitkälle taidemaailmassa. sille yleisesti