You are not logged in.
Joo. Biisit 5 ja 8 ei oikein ainakaan vielä toimi. Muuten, todellakin poikkeuksellinen setti. En nyt usko että on mitään saumaa muilla suomalaisilla levyillä tänä vuonna nousta läheskään tälle tasolle. Pitemmät enemmän psykebiisit lähinnä iski. Risto 1685 oli tänään tiedekunnan bileissä mutta en ehtinyt jututtaa asiasta. Peukut silti ehdottomasti ylös
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mukavia miehiä. Soittivat Värinäässä Serge Gainsbourgia ja Bruce Springsteeniä.
Sent from my iPhone 16
Päiviä Letkumiehessä tänään!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Espoon Prinssi!
Mittee diggaat?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:808b5f60dc="Joe Caligula"]Espoon Prinssi!
Mittee diggaat?[/quote:808b5f60dc]
No diggaan kovin!
En mä tiiä löydänkö tähän mitään fiksua uutta sanottavaa jota ei oo jo tullu
täällä ilmi.
Tuu kuunteleen joku päivä!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Nää oli Bellyssä hiukka tylsiä. Kitarameteli lukeutuu maailman mahtavimpien asioiden joukkoon, mutta noista ei saanu oikein mistään kiinni. Ehkä näiden yks olennaisimmista jutuista (äänenvoimakkuus) jäi kokematta, koska mulla on tapana käyttää korvatulppia. Ehkä levyn kuuntelemisen kautta saattais saada biiseistä kiinni. (Toivottavasti näillä semmosiaki on )
turpa kii ja laula
Belly on paska paikka. Uskon, että tämä vaikutti keikan tasoon tavalla tai toisella. Täytyy käydä tarkastamassa uudestaan jossain muualla..
Levy on toki hyvä. Vieläköhän niitä Pitkämiehessä riittää??
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
varsin hassu on taas kommentti äänenvoimakkuuden riittämättömyydestä vaikke oli tulpat päässä...
bellyssä ei muuten voi soittaa kovin lujaa, naapurusto älähtää.
Häh. Postaus katosi.
Mut joo. Kyl Joensuusta lähti mun mielestä ihan riittävästi ääntä. Toki piti olla kunnolla siellä salin puolella. Lämppäristä ei kyllä meinannu kuulua mitn..
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Jos missasitte viimeviikkoisen radiovierailun, niin se tulee uusintana tänään kaksi kertaa. 12-14 ja 18-20.
Sent from my iPhone 16
[quote:5fe278deb4="asleep"]Belly on paska paikka. Uskon, että tämä vaikutti keikan tasoon tavalla tai toisella. Täytyy käydä tarkastamassa uudestaan jossain muualla..
Levy on toki hyvä. Vieläköhän niitä Pitkämiehessä riittää??[/quote:5fe278deb4]
Kai niitä on vielä muutama.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c49f3dfb14="asleep"]Belly on paska paikka. Uskon, että tämä vaikutti keikan tasoon tavalla tai toisella. Täytyy käydä tarkastamassa uudestaan jossain muualla..
Levy on toki hyvä. Vieläköhän niitä Pitkämiehessä riittää??[/quote:c49f3dfb14]
Joo, siellä oli ihan hirveää. Ja vielä se kammottava luuska kaiken kukkuraksi raahattu lavalle. Suosittelen kaikille, jotka ekaa kertaa bändin näkivät, tsekkaamaan toisen kerran jossain rock-uskottavammassa mestassa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ehkä näiden yks olennaisimmista jutuista (äänenvoimakkuus) jäi kokematta, koska mulla on tapana käyttää korvatulppia.
eiks niiden tulppien käyttämistä kannata miettiä vähän sen mukaan, et kuinka kovaa se musiikki tulee?
eiks niiden tulppien käyttämistä kannata miettiä vähän sen mukaan, et kuinka kovaa se musiikki tulee?
Jos oot sellaisen bändin keikalla, jolla ei kannattaisi käyttää tulppia, olet eksynyt paskan bändin keikalle, eli kandee suksia vittuun.
Jos tilassa on rummut ja niitä lyödään, eikä sipsuteta jollain vitun tikkunekulla, niin tulpat olisi hyvä olla päässä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:98da1d78b1="ydinaukio"]eiks niiden tulppien käyttämistä kannata miettiä vähän sen mukaan, et kuinka kovaa se musiikki tulee?
Jos oot sellaisen bändin keikalla, jolla ei kannattaisi käyttää tulppia, olet eksynyt paskan bändin keikalle, eli kandee suksia vittuun.
Jos tilassa on rummut ja niitä lyödään, eikä sipsuteta jollain vitun tikkunekulla, niin tulpat olisi hyvä olla päässä.[/quote:98da1d78b1]
Jpppppp.
Nimim. No Agen keikalla ilman tulppia = virhe
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei noi kuulonhuoltoliiton suositukset mitään ihan huivista revittyjä juttuja ole. Rokkikeikalla jos melutaso ei ylitä 95 desibeliä lähes koko ajan, se on täyttä paskaa. Ts. Echtiksen lähtökohtainen tulppienkäyttö on mitä suositeltavinta touhua.
Ei noi kuulonhuoltoliiton suositukset mitään ihan huivista revittyjä juttuja ole. Rokkikeikalla jos melutaso ei ylitä 95 desibeliä lähes koko ajan, se on täyttä paskaa. Ts. Echtiksen lähtökohtainen tulppienkäyttö on mitä suositeltavinta touhua.
ei ihan noinkaan. riippuu saundista, mistä kuuntelee, kuinka pitkä keikka, yms yms.
tulppia kannattaa käyttää jos tulee liian lujaa. piste.
käyn katsomassa myös muita kuin rokkikeikkoja.
mulla on tulpat rokkikeikoilla kyl lähes poikkeuksetta päässä, mut ne on sillein "vähän vaan korvissa", jolloin vittumaiset ylä-äänet eivät pistä korviin mut musa tulee silti kovaa. ei rumpujen hakkaaminen mua oikeastaan korviin edes ota, tai mikään matalampi kitarajurnutus
edit: itseasiassa ainoa kerta, jolloin olen joutunut sullomaan tulpat niin syvälle kuin mahdollista, oli prurientin, carlos giffonin ja gruntin noiseiltama.
tulppia kannattaa käyttää jos tulee liian lujaa. piste.
Mä ainakin ymmärsin ton Ydinaukion kommentit silleen, että "liian lujaa" meinaa sitä, että alkaa about sattumaan korviin. Toi "liian lujaa" on muutenkin skidisti vaarallinen käsite, koska korva turtuu todella nopeasti meteliin ja ihmiset osaavat yleisesti muutenkin vähän huonosti arvioida milloin mennään riskialueella.
[quote:9aec24d5b7="silvawhale"]tulppia kannattaa käyttää jos tulee liian lujaa. piste.
Mä ainakin ymmärsin ton Ydinaukion kommentit silleen, että "liian lujaa" meinaa sitä, että alkaa about sattumaan korviin. Toi "liian lujaa" on muutenkin skidisti vaarallinen käsite, koska korva turtuu todella nopeasti meteliin ja ihmiset osaavat yleisesti muutenkin vähän huonosti arvioida milloin mennään riskialueella.[/quote:9aec24d5b7]
mä käytän aina tulppia (tai vessapaperia tms) keikoilla jos alkaa sattua korviin.
ei nää asiat oo niin vaikeita. jos on epämukava olo joka helpottuu tunkemalla jotain korviin niin mikä siinä nyt on niin vaikeeta ymmärtää?
mut sitä mieltä olen 100% että "defaulttina" tulppien kanssa keikalle (rokki tai mikä vaan) meno on täyttä idiotismia. jos ei sitten ole luonnostaan tosi herkkäkuuloinen tai omaa tinnitusta.
[quote:cd32068e85="forssto"][quote:cd32068e85="silvawhale"]tulppia kannattaa käyttää jos tulee liian lujaa. piste.
Mä ainakin ymmärsin ton Ydinaukion kommentit silleen, että "liian lujaa" meinaa sitä, että alkaa about sattumaan korviin. Toi "liian lujaa" on muutenkin skidisti vaarallinen käsite, koska korva turtuu todella nopeasti meteliin ja ihmiset osaavat yleisesti muutenkin vähän huonosti arvioida milloin mennään riskialueella.[/quote:cd32068e85]
mä käytän aina tulppia (tai vessapaperia tms) keikoilla jos alkaa sattua korviin.
ei nää asiat oo niin vaikeita. jos on epämukava olo joka helpottuu tunkemalla jotain korviin niin mikä siinä nyt on niin vaikeeta ymmärtää?
mut sitä mieltä olen 100% että "defaulttina" tulppien kanssa keikalle (rokki tai mikä vaan) meno on täyttä idiotismia. jos ei sitten ole luonnostaan tosi herkkäkuuloinen tai omaa tinnitusta.[/quote:cd32068e85]
just näin
echtlederiltä siis mielestäni aika typerää valittaa siitä, että ei tuu tarpeeks kovaa jos on tulpat tungettu korviin
Olin aikoinaan Provinssin '98 tai '99 ilman tulppia, ja sieltä muistaakseni meikäläisen tinnitus lähti liikkeelle. Sen jälkeen olen pitänyt lähtökohtana että aina otan tulpat keikalle mukaan, koska mulla ei ole intressejä antaa kuuloni vaurioitua yhtään enempää. Ja koska en ole metsäfolk-ihmisiä (ainakaan vielä?!), mun ei oo montaa kertaa tarvinnut käymilläni keikoilla tulppien käyttöä kyseenalaistaa.
Meinasin tolla "missasin ehkä jotain olennaista, koska käytin tulppia"-kommentilla sitä, että jos jonkun bändin kohdalla saatavaan keikkaelämykseen vaikuttaa suuresti se, kuinka lujaa musiikin/äänimassan kuulee/kokee, niin sitten ei voi mitään, mulla jää suurimmat elämykset saamatta, ja tulee jäämään myös tulevaisuudessa.
turpa kii ja laula
no tuossa tapauksessahan tulppien käyttö on aina järkevää ja suositeltavaa
no tuossa tapauksessahan tulppien käyttö on aina järkevää ja suositeltavaa
Indeedah, ja aina kannattaa tehdä asiat mahdollisimman järkevästi.
turpa kii ja laula
saaks bläkkiskeikoilla käyttää a) bändin jäsen b) yleisö tulppia vai eiks se meinaa sitä että sit suhtautuu leväperäsesti siihen bläkkiksen ainutlaatuisen vakavastiotettavaan estetiikkaan?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
saaks bläkkiskeikoilla käyttää a) bändin jäsen b) yleisö tulppia vai eiks se meinaa sitä että sit suhtautuu leväperäsesti siihen bläkkiksen ainutlaatuisen vakavastiotettavaan estetiikkaan?
onko joku estetiikka, mikä pitäs ottaa vakavasti?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:ef8af4ad6a="HUIG"]saaks bläkkiskeikoilla käyttää a) bändin jäsen b) yleisö tulppia vai eiks se meinaa sitä että sit suhtautuu leväperäsesti siihen bläkkiksen ainutlaatuisen vakavastiotettavaan estetiikkaan?
onko joku estetiikka, mikä pitäs ottaa vakavasti?[/quote:ef8af4ad6a]
niin mä oon lukenu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!