You are not logged in.
Kiitoksia taas viesteistä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vitun Klubi ja vitun Muurinen. Toivottavasti Lahti tulee vielä lopussa ohi, jotta Klubi kokisi kunnon katarsiksen ja kiva-Ana sais pläägästä eittämättä nättiin peppuunsa. Tore loppukaudeksi hoitamaan Klubi eurokentille ja ensi kaudella kunnon rakennustyö käyntiin.
No näin ei toki käy ja Klubi nappaa pronssin ja Lahilaiset aikamiespojat lähtevät allamielin kotiin päin ja kaikki kaikki häviää
Ens kaudelle Pasi Rautiainen, Aki Riihilahti jne (Molemmat siis kentälle
).
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Meneekö Josen "uusi" (hah) Mypa vielä molempien ohi???
Mypalla ei muuten todellakaan huonoin yleisökeskiarvo tällä kaudella
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kiitos Tampere United.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Perkele. Onneks Honkalla on noita matseja täs ihan kiitettävästi kun pelaavat ens viikolla Racingia vastaan EUFAA ja jossain vaiheessa pitäs se Cuppikin saada alta pois.
Juu paska reissu, mutta tulipahan tehtyä. Varamiehisellä TamUlla yllättävän hyvä ilta, ansaitsivat kyllä voittonsa tänään. Kurinalainen puolustus ja kylmä, tuulinen, kolkko Ratina... jotenkin merkit Interin koneen hyytymisestä tänään oli ilmassa heti alkuun, vaikka ekalla jaksolla vielä ihan yritteliäästi pelasivatkin.
Eipä tässä nyt mitään vielä hävitty silti, tän matsin voi unohtaa. Honka saapuu sunnuntaina vieraaksi Santander-matsi jaloissaan eikä Inter ole tällä kaudella Veritaksella vielä taipunut. Voitto silloin plus jommasta kummasta sen jälkeisestä pelistä, niin siinähän se mestaruus jo onkin, sillä tasapisteissä Inter on ylempänä myös kauden lopussa, siltä vaikuttaisi. Hyökkäystenrakentelun pitäisi kyllä kohentua. Tänään selkeästi pirtein oli vaihdosta tullut Furuholm. Muuten aika vaisua
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
http://www.fchonka.fi/uutiset/view/1222545366.html
Homo homo Harjunpää, voi vittu mikä homo
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Laitetaanpa sekä Harjunpäälle että Håkansille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:327dd2cf63="risto_m"]http://www.fchonka.fi/uutiset/view/1222545366.html
[quote:327dd2cf63]Tampere on hyvä kaupunki
- Oli hienoa olla katsomassa ottelua, tamperelainen yleisö ja TamU:n johto osoittivat, että he haluavat mestaruuden mieluummin Espooseen kuin Turkuun.
[/quote:327dd2cf63][/quote:327dd2cf63]
siis voi vittu, tampere voi olla hyvä kaupunki mut espoo, espoo ei kyllä oo. espoo ei oo ees kaupunki. eikä kukaan halua sinne YHTÄÄN. VITTU. MITÄÄN. haistakaa vittu.
[quote:5e0aaef983="risto_m"][quote:5e0aaef983="risto_m"]http://www.fchonka.fi/uutiset/view/1222545366.html
[quote:5e0aaef983]Tampere on hyvä kaupunki
- Oli hienoa olla katsomassa ottelua, tamperelainen yleisö ja TamU:n johto osoittivat, että he haluavat mestaruuden mieluummin Espooseen kuin Turkuun.
[/quote:5e0aaef983][/quote:5e0aaef983]
siis voi vittu, tampere voi olla hyvä kaupunki mut espoo, espoo ei kyllä oo. espoo ei oo ees kaupunki. eikä kukaan halua sinne YHTÄÄN. VITTU. MITÄÄN. haistakaa vittu.[/quote:5e0aaef983]
Espooseen ainakin ihan täysin smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
TamU
Minulla on petetty ja häväisty olo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään Shanksia nussitaan.
"A repo man's always intense"
Tänään Shanksia nussitaan.
Nussi minunkin puolestani. Minen varmaan ehdi peliin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Honka = PASKAA. Lisäksi niiden fanit ovat ärsyttäviä ja tyhmiä teinejä.
Lisäksi ESPOO = vittu mieti nyt, ESPOOO.
[quote:c95ee8800c="kissa 8D"]Honka = PASKAA. Lisäksi niiden fanit ovat ärsyttäviä ja tyhmiä teinejä.
Lisäksi ESPOO = vittu mieti nyt, ESPOOO.[/quote:c95ee8800c]
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Zeddy
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Lupin nykyvireelle
Tepsin loppukirille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ohhoh. No, samalla varmistui lopullisesti Interin seurahistorian paras sijoitus liigassa plus europaikka
Perusmaaseudun miesten Espoo antipatioita. Sama kaava aina "eihän se oo oikea kaupunki" jne..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Mypa taas tutun tehoton. Toki Vepsun pulustus ollu kai oikeesti kohtuu hyvä tällä kaudella. Mahikset vaan ois mennä vaikka kolmen joukkoon, mut tsemppi riittää vaan just siihen europaikoista seuraavaan sijaan.
Tässähän taitaa käydä sittenkin niin, että katastrofikauden pelannut TPS ottaa loppujen lopuksi pronssia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:1ee5b7b744="kissa 8D"]Honka = PASKAA. Lisäksi niiden fanit ovat ärsyttäviä ja tyhmiä teinejä.
Lisäksi ESPOO = vittu mieti nyt, ESPOOO.[/quote:1ee5b7b744]
Kuka on poistanu mun viestin?
Kuka on poistanu mun viestin?
En kerro
[quote:bde507a79c="Leif Erikson"]Kuka on poistanu mun viestin?
En kerro [/quote:bde507a79c]
homo
Hei kattokaa:
Lainaan kaverin opiskelijakorttia ja meen katsomaan ESPOON HONGAN futismatsia puolittaishintaan
[quote:6af4b4ac40="Jean-Babtiste"]Hei kattokaa:
Lainaan kaverin opiskelijakorttia ja meen katsomaan ESPOON HONGAN futismatsia puolittaishintaan
[/quote:6af4b4ac40]
Oho! Mut en VEIKKAUSLIIGAN, vaan sellasta missä ne pelaa ESPANJALAISTA vastaan..
[quote:d1e556798c="Joe Caligula"][quote:d1e556798c="Jean-Babtiste"]Hei kattokaa:
[/quote:d1e556798c]
Oho! Mut en VEIKKAUSLIIGAN, vaan sellasta missä ne pelaa ESPANJALAISTA vastaan..[/quote:d1e556798c]
Ja oot espanjalaisten puolella...åhå, eihän siellä ookaan ketään ihqidolii