You are not logged in.
mun puolesta voidaan kaikki pysyä tässä uskossa. see no evil.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Moikkasin eilen poikia, kun olivat lähdössä Koskelasta ratikka-ajelulle. Tais olla levynjulkkarit.
Olin tuolla ratikka-ajelulla. Oli kiva juoda kaljaa. Ne soitti livenä siellä sporassa, ja kyl mä ihan tykkäsin! Mukavia poikia ovat.
Oli kiva juoda kaljaa..
No huh huh
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:6e1c1363bc="antti"] Oli kiva juoda kaljaa..
No huh huh [/quote:6e1c1363bc]
Tätä hemmetin ääriryhmittymää pitäisi kyllä kytkeä täältä foorumilta. Mitä seuraavaksi, nauttivat seksistä?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:5df73ea362="asleep"][quote:5df73ea362="antti"] Oli kiva juoda kaljaa..
No huh huh [/quote:5df73ea362]
Tätä hemmetin ääriryhmittymää pitäisi kyllä kytkeä täältä foorumilta. Mitä seuraavaksi, nauttivat seksistä?[/quote:5df73ea362]
mikäs paradoksi-kerho täällä on? ja pääseekö jäseneksi vain olematta paikalla?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Oppimalla kirjoittamaan niin, että i- ja y-kirjaimet ovat oikeassa paikassa niin ettei koko väsyneestä läpästä lähde paras puhti pois...
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Oppimalla kirjoittamaan niin, että i- ja y-kirjaimet ovat oikeassa paikassa niin ettei koko väsyneestä läpästä lähde paras puhti pois...
käytin juuri 10 minuuttia elämästäni löytääkseni nuo mainitsemasi virheet.
En löytänyt. Siinä meni siis 0,2 promillea vuodesta hukkaan.
laskinkohan väärin?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:ea70cd71f3="nordenstam"]Oppimalla kirjoittamaan niin, että i- ja y-kirjaimet ovat oikeassa paikassa niin ettei koko väsyneestä läpästä lähde paras puhti pois...
En löytänyt. Siinä meni siis 0,2 promillea vuodesta hukkaan.
laskinkohan väärin?[/quote:ea70cd71f3]
Kitkeä/kytkeä. Omia virheitäni.
Minä olen käyttänyt tänään kahdeksan tuntia työntekoon.
Tänään meni näin.
kmodig wrote:[quote:3d3bcd7bab="nordenstam"]Oppimalla kirjoittamaan niin, että i- ja y-kirjaimet ovat oikeassa paikassa niin ettei koko väsyneestä läpästä lähde paras puhti pois...
En löytänyt. Siinä meni siis 0,2 promillea vuodesta hukkaan.laskinkohan väärin?[/quote:3d3bcd7bab]
Kitkeä/kytkeä. Omia virheitäni.
/quote]
no niinpä oliklin!
Kytkeä/Kitkeä: olisko biisin nimeksi näille?
Motherfucker/Redeemer
kuuntelin näitten uutta sinkkupiisiä myspacesta ja kyllä se oli just niin hirveetä että antaa palaa vaan vittuilujen kanssa. tai en mä kuullu mitään muuta kun sen laulun, siis voi helvetin helvetti...jos menee englanti noin kiemurtaen niin miksi vitussa pitää ees yrittää englanniks? ja jos ottaa muutenkin noin vaikeasti niin miks pitää laulaa?
voivat silti toki olla mukavia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja kalja voi maistuu hyvältä niitten seurassakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en o koskaan nauttinut seksistä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
en o koskaan nauttinut seksistä.
KIITTI VITUSTI!
[quote:608e1acd9e="ex-kolja"]en o koskaan nauttinut seksistä.
KIITTI VITUSTI![/quote:608e1acd9e]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Varikset komentavat
Huomenna 8raidassa livenä 17:00, rotsimiitti TKU?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Huomenna 8raidassa livenä 17:00, rotsimiitti TKU?
Mukana mahdollisesti.
opin hesarin NYT-liitteestä että näiden esikuva on stray cats ja uusi levy on nimeltään
let's rock
Kuuntelin eilen noi myspace-piisit, mitään en enää tunnusta
osallistun topikkiin korjasubilla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Osallistun topikkiin kahdella paulla. Pau.
Sent from my iPhone 16
Osallistun topicciin nyt sitten. Kuuntelin myspacesta eikä yksikään biisi miellyttänyt.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Kuuntelin mä tuon levyn kertaalleen läpi. Millaistakohan se oli?
Sent from my iPhone 16
tuli mieleen tuossa jokin aika sitten että lienee näitä hämmentävästi nimettyjä poppibändejä tulossa enemmänkin kun taistellaan vielä vapaista myspace- tai domain-tunnuksista...
pökke gyy, laippa roo, firppa vüü...
[quote:78f77d9494="forssto"]Eilen tuli yksi biisi YleX:stä.
Tää ei ole vitsi: ensimmäinen mielikuva oli englanninkielinen MAMBA. Mielikuva jatkui vahvana koko biisin. Laulaja kuulosta IHAN Tero Vaaralta![/quote:78f77d9494]
no nytkyllä alko kiinnostaa eiq mitäs
Vittu mä en oo ees kuunnellut koko bändiä, mutta ihan paska, vittu.
kappas. täältäkin hävinny viestejä..
raportoidaan ny että näitä haastateltiin kaffilassa viereisessä pöydässä.