You are not logged in.
höh, yau-man ei voittanutkaan selkkareissa ku dreamz ei pitäny lupaustaan
Kerros vähän tarkemmin, missasin vikan jakson, kun en ollu kotosalla.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
no dreamz voitti koskemattomuuden, mutta ei sit antanutkaan sitä yau-manille vaan sanoi, että täähän on vaan peliä. lopulta tunnusti ettei olis alunperinkään antanut, vaan vedätti vaan. kaikki muut äänesti sit yau-manin ulos. lopullisessa ääntenlaskennassa earl sai ei-niin-yllättäen viisi ensimmäistä ääntä, minkä jälkeen ei muita tarvinnut enää edes lukea.
ensi viikolla varmaan vielä se keskustelu/muistelu-jakso.
yau-manille vielä pisteet siitä ettei kantanu kaunaa dreamzille, paras kilpailija sitten rupertin
yau man
rupert
Jep, Yau Manille ja Rupertille .
Siis Dreamz voitti? En nähny edellistäkään jaksoa, en muista ketä siellä enää oli. Voi mikä mulkku, sai autonkin Yau Manilta.
*
[quote:0a59820fd8="Pilke"]Jep, Yau Manille ja Rupertille .
Siis Dreamz voitti? En nähny edellistäkään jaksoa, en muista ketä siellä enää oli. Voi mikä mulkku, sai autonkin Yau Manilta.
*[/quote:0a59820fd8]
earl siis voitti.
earl siis voitti.
Niin tietty, vikassa äänestyksessä tosiaan ei enää pudoteta ketään...
*
Kolmoselta tulee Mamma Mia! -dokkari. Kävin kattoo sen leffan viime kuussa ja oli paras minkä olin nähny aikoihin! En yleensä ihan kauhiasti perusta hömppäleffoista, mutta toi on kyllä täydellinen omassa lajissaan. Pakko hankkia DVD kun se tulee ulos. Ei varmasti toimi enää ikinä niin hyvin ku ekalla kerralla, mut katoinkin sen just oikeeseen aikaan. Nauroin ihan kuollakseni (varsinkin kun Pierce Brosnan lauloi SOS ) ja ITKIN myös. Ei ihan normaalia käytöstä multa, mutta epävakaan elämäntilanteen takia olin hiukan herkässä mielentilassa.
*
Kolmoselta tulee Mamma Mia! -dokkari. Kävin kattoo sen leffan viime kuussa ja oli paras minkä olin nähny aikoihin! En yleensä ihan kauhiasti perusta hömppäleffoista, mutta toi on kyllä täydellinen omassa lajissaan.
Molempiin TÄYSIN eri.
Normaalisti rakasta musikaaleja, nössöromantiikkaa ja etenkin hömppää, mutta toi leffa oli niin totaalista paskaa, että vitutti ihan saatanasti koko ajan. Ja tämä tulee siis jäbältä, joka nyyhkyttää Tom Hanks / Meg Ryan -leffoissa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:b68df605cf="Pilke"]Kolmoselta tulee Mamma Mia! -dokkari. Kävin kattoo sen leffan viime kuussa ja oli paras minkä olin nähny aikoihin! En yleensä ihan kauhiasti perusta hömppäleffoista, mutta toi on kyllä täydellinen omassa lajissaan.
Molempiin TÄYSIN eri.
Normaalisti rakasta musikaaleja, nössöromantiikkaa ja etenkin hömppää, mutta toi leffa oli niin totaalista paskaa, että vitutti ihan saatanasti koko ajan. Ja tämä tulee siis jäbältä, joka nyyhkyttää Tom Hanks / Meg Ryan -leffoissa.[/quote:b68df605cf]
En voi YMMÄRTÄÄ. Mikä siinä meni pieleen? Hauska, sing-a-long -biisit, nyyhky, iloinen, novittuihanvitunlämminjaaurinkinenKREIKKAjameri, hyvät (vaikkakin kliseiset) hahmot, koominen Pierce Brosnan, Meryl Streep, homo...? Erityisen hyvin toimi se, että ei ollu yhtään ylimäärästä biisiä, vaan kaikki oli oleellisia tarinan kannalta. Ja yksinlaulukohtauksissa taustalla olijat ei näyttäny dorkilta (esmes siinä Streepin kukkulalla lauleskelu -kohtauksessa).
*
Se oli vaan niin VITUN TEKOPIRTEE. En mä oikeesti oikein osaa selittää, koska diggaan normaalisti niin älyttömän höttöisestä kamasta, mutta ton leffan ajan oli vaan koko ajan sellainen olo, että toivoin taivaalta satavan napalmia tuon saaren päälle. Biisit olivat toki hienoja, mutta nekin oli nii-ii-ii-iin päälleliimattuja.
Tero saatana, s'olet gay!
Ja tämä tulee siis jäbältä, joka nyyhkyttää Tom Hanks / Meg Ryan -leffoissa.
U Got Mail
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Entouragessa Dom ärsyttää... Toivottavasti ei hirveästi näy...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
onks toi flight of the conchords mistään kotoisin?
mukahauskaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Luulin että se olis ollut hauska niiden parin musavideon perusteella. Ohjelman alkamisen takia vaivasi se, että piti just samaan aikaan muuttaa pois telkkarin äärestä. Eipä se ole enää vaivannut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
kyl toi conchords tavallaan toimii. ei se naurata yhtään, vaikka komedia kai onkin, mut ne biisit on hassuja ja ne tyypit pöljiä. kyllä mua viihdyttää
sama juttu ku mighty booshin kanssa että
PASKAA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:8b835a950a="HUIG"]sama juttu ku mighty booshin kanssa että
PASKAA[/quote:8b835a950a]
mutt sekin menetteli
Se on just hyvä.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
PASKAA
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ON! Sama juttu kun aina, ekan jakson jälkeen irvistelin että mitäs, mutta ykkösseasonin jälkeen olin ett neroo. Ja onkin. Tässä naurattavat ihan hiuksenhienot (what?) asiat, parin sekunnin katseet ja eleet, ei ne "varsinaiset vitsit". Vaikka näin tää asia kai aina on, en tiä.. Mutta puolustan ehdottomasti tätä sarjaa.
[quote:0267cf101a="armashenrik"]onks toi flight of the conchords mistään kotoisin?
ON! Sama juttu kun aina, ekan jakson jälkeen irvistelin että mitäs, mutta ykkösseasonin jälkeen olin ett neroo. Ja onkin. Tässä naurattavat ihan hiuksenhienot (what?) asiat, parin sekunnin katseet ja eleet, ei ne "varsinaiset vitsit". Vaikka näin tää asia kai aina on, en tiä.. Mutta puolustan ehdottomasti tätä sarjaa.[/quote:0267cf101a]
Joo! Tykkäsin kyl avausjaksostakin, vaikka varmasti tuosta paranee vielä. Ja just tuota oon hyvän komedian merkkinä pitäny kun nuo rivien välistä (vitsien välistä?) tulevat vitsit alkaa naurattaa. Tosin toimii noi biisitkin ihan sigana, sama homma kuin The Mighty Booshin kanssa siis.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:f4c8ec446c="looramerri"][quote:f4c8ec446c="armashenrik"]onks toi flight of the conchords mistään kotoisin?
ON! Sama juttu kun aina, ekan jakson jälkeen irvistelin että mitäs, mutta ykkösseasonin jälkeen olin ett neroo. Ja onkin. Tässä naurattavat ihan hiuksenhienot (what?) asiat, parin sekunnin katseet ja eleet, ei ne "varsinaiset vitsit". Vaikka näin tää asia kai aina on, en tiä.. Mutta puolustan ehdottomasti tätä sarjaa.[/quote:f4c8ec446c]
Joo! Tykkäsin kyl avausjaksostakin, vaikka varmasti tuosta paranee vielä. Ja just tuota oon hyvän komedian merkkinä pitäny kun nuo rivien välistä (vitsien välistä?) tulevat vitsit alkaa naurattaa. Tosin toimii noi biisitkin ihan sigana, sama homma kuin The Mighty Booshin kanssa siis.[/quote:f4c8ec446c]
No niin ja se kakkosjaksohan tuli eilen eikä tänään
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Unohdin Polttouhrit
bzort glorf bööth
Unohdin Polttouhrit
Uusinta huomenna klo 18.10.
Itsellä unohtui kolmosjakson tallennus, joten jäi se nyt siihen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:73f6cdaff5="hiirimattona"]Unohdin Polttouhrit
Uusinta huomenna klo 18.10.[/quote:73f6cdaff5]Usein lauantaisin oon tuon katsonutkin, mutta nyt olisi ohjelmaa jo tuohon aikaan.
bzort glorf bööth
[quote:7fcfc67b09="noiseidea"][quote:7fcfc67b09="hiirimattona"]Unohdin Polttouhrit
Uusinta huomenna klo 18.10.[/quote:7fcfc67b09]Usein lauantaisin oon tuon katsonutkin, mutta nyt olisi ohjelmaa jo tuohon aikaan. [/quote:7fcfc67b09]
Pyydä jotain kaveria laittamaan talteen. :neutral:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9145f8e850="hiirimattona"][quote:9145f8e850="noiseidea"][quote:9145f8e850="hiirimattona"]Unohdin Polttouhrit
Uusinta huomenna klo 18.10.[/quote:9145f8e850]Usein lauantaisin oon tuon katsonutkin, mutta nyt olisi ohjelmaa jo tuohon aikaan. [/quote:9145f8e850]
Pyydä jotain kaveria laittamaan talteen. :neutral:[/quote:9145f8e850]Näin täytyy tehdä
bzort glorf bööth
[quote:56406ac9d9="noiseidea"][quote:56406ac9d9="hiirimattona"][quote:56406ac9d9="noiseidea"][quote:56406ac9d9="hiirimattona"]Unohdin Polttouhrit
Uusinta huomenna klo 18.10.[/quote:56406ac9d9]Usein lauantaisin oon tuon katsonutkin, mutta nyt olisi ohjelmaa jo tuohon aikaan. [/quote:56406ac9d9]
Pyydä jotain kaveria laittamaan talteen. :neutral:[/quote:56406ac9d9]Näin täytyy tehdä [/quote:56406ac9d9]
Joo en mäkään tajuu tuota Flight of the Concordsia. En silloin aikanaankaan kun kaveri mesessä lähetti tuhannen lolleron siivittämänä linkin johonkin näiden biisiin. Ehkä tää on jotain uuden ajan post-huumoria joka ei naurata eikä oo mitenkään muutenkaan hauskaa.
Sent from my iPhone 16