You are not logged in.
Hehkutetaan nyt vielä tännekin, että SILVER MT ZION SUOMEEN!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hyvä, Efrim!
Älä päästä painiks sitä
:hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax:
:hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
lippu varattu
ja 13 blues for thirteen moons on aivan loistava levy. mahtavalla meiningillä kasaan roiskittu ROKKILEVY, enää ei edes voida puhua mistään postrokista. bändillä on täysin oma saundinsa ja kaikki vaan toimii niin helvetin hyvin etten tiedä miten pystyn odottamaan vielä yli kuukauden keikkaa
ehkä lähden, enhä en.
hyvä pändi tottakai, mutta se kyllä pitäis nähdä ja kuulla kultsalla eikä tavastialla, vituttaa se seisoskelu ja ahtaus. kun eihän tuo keikka mitään hulinaa tuu olemaan.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
[quote:6b168811e2="kantripoju"]ehkä lähden, enhä en.
hyvä pändi tottakai, mutta se kyllä pitäis nähdä ja kuulla kultsalla eikä tavastialla, vituttaa se seisoskelu ja ahtaus. kun eihän tuo keikka mitään hulinaa tuu olemaan.[/quote:6b168811e2]
jätkä on kyllä aivan sekasin
ehkä maailman paras bändi tulee suomeen ja tyyppi valittaa jostain keikkapaikasta, jeesus sentään. mut jos jäät kotiin niin meillä muilla on enemmän tilaa :peuk:
ootko edes kuullut uutta levyä? sehän on nimenomaan rokkihulinaa :pint:
tänne kyllä ehdottomasti.
Mahtuiskohan Jyväääskylän poijjaat samaan autoon, voisin harkita kuskiksi lähtemistä.. Vai pietäänkö anonymiteetin rippeistä kii veriseen loppuun asti?
[quote:8943ed76c7="kantripoju"]ehkä lähden, enhä en.
hyvä pändi tottakai, mutta se kyllä pitäis nähdä ja kuulla kultsalla eikä tavastialla, vituttaa se seisoskelu ja ahtaus. kun eihän tuo keikka mitään hulinaa tuu olemaan.[/quote:8943ed76c7]
Huonoin idea ehkempä koskaan jättää tämä väliin.
Huonoille ideoille
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mahtuiskohan Jyväääskylän poijjaat samaan autoon, voisin harkita kuskiksi lähtemistä.. Vai pietäänkö anonymiteetin rippeistä kii veriseen loppuun asti?
Tästäpä en osaa mitään sanoa vielä, minä ainakaan, eli mene ja tiedä siis.
no tämähän olis loistava homma. näillä näkymin lähdössä ainakin minä ja muoppo, ja varmaan yks kolmas jamppa. kantripojulle sit porttikielto autoon
Keikka taitaa olla sunnuntaina joten aina on olemassa vaara, että vaimokulta tahtoo viettää viikonlopun Hesassa ja muksut mukana totta kai.. Tällöin Korollakyyti jää tarjoamatta. Mut kahtellaan.
Kävin hakee uusimman zionin lpnä ja samalla liput keikalle! KIIMA!
KIIMA!
NO ON! TÄÄ ON ENSI VIIKOLLA!
[quote:79ff7acd64="nepal"]KIIMA!
NO ON! TÄÄ ON ENSI VIIKOLLA![/quote:79ff7acd64]
Oho, olin jo unohtanut että se on niinkin pian. Toivottavasti soittavat vanhempaa matskua - uusin levy ei ole kolahtnut millään tavalla (pikemmin päinvastoin...).
niin mikäli paska kolahtaa, kannattanee tutkituttaa ruoansulatuselimet
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:afd1b684c4="ydinaukio"][quote:afd1b684c4="nepal"]KIIMA!
NO ON! TÄÄ ON ENSI VIIKOLLA![/quote:afd1b684c4]
Oho, olin jo unohtanut että se on niinkin pian. Toivottavasti soittavat vanhempaa matskua - uusin levy ei ole kolahtnut millään tavalla (pikemmin päinvastoin...).[/quote:afd1b684c4]
kyllähän ne on aika tasaisesti soittaneet biisejä kaikilta levyiltä. tosin versiot kahden ekan levyn biiseistä ovat aikalailla erilaisia...
[quote:adb9229204="kuddgalen"][quote:adb9229204="ydinaukio"][quote:adb9229204="nepal"]KIIMA!
NO ON! TÄÄ ON ENSI VIIKOLLA![/quote:adb9229204]
Oho, olin jo unohtanut että se on niinkin pian. Toivottavasti soittavat vanhempaa matskua - uusin levy ei ole kolahtnut millään tavalla (pikemmin päinvastoin...).[/quote:adb9229204]
kyllähän ne on aika tasaisesti soittaneet biisejä kaikilta levyiltä. tosin versiot kahden ekan levyn biiseistä ovat aikalailla erilaisia...[/quote:adb9229204]
Olin niiden keikalla keväällä Kööpenhaminassa ja silloin tuli ainoastaan biisejä uudelta levyltä. Plus julkaisematon Metal Bird ja encoreksi, onneksi, Microphones in the Trees. Mut tietty silloin 13 Moons oli juuri uunituore.
[quote:c739eb5e9e="ydinaukio"][quote:c739eb5e9e="kuddgalen"][quote:c739eb5e9e="ydinaukio"][quote:c739eb5e9e="nepal"]KIIMA!
NO ON! TÄÄ ON ENSI VIIKOLLA![/quote:c739eb5e9e]
Oho, olin jo unohtanut että se on niinkin pian. Toivottavasti soittavat vanhempaa matskua - uusin levy ei ole kolahtnut millään tavalla (pikemmin päinvastoin...).[/quote:c739eb5e9e]
kyllähän ne on aika tasaisesti soittaneet biisejä kaikilta levyiltä. tosin versiot kahden ekan levyn biiseistä ovat aikalailla erilaisia...[/quote:c739eb5e9e]
Olin niiden keikalla keväällä Kööpenhaminassa ja silloin tuli ainoastaan biisejä uudelta levyltä. Plus julkaisematon Metal Bird ja encoreksi, onneksi, Microphones in the Trees. Mut tietty silloin 13 Moons oli juuri uunituore.[/quote:c739eb5e9e]
oho, kaikki biisilistat mitä mä oon nähnyt niin on kyllä sisältänyt hittejä aikalailla joka levyltä.
nämä haluaisin ehdottomasti kuulla:
take these hands and throw them in the river
could've moved mountains
god bless our dead marines
13 blues for thirteen moons
movie (never made)
american motor over smoldered field
+kaikki muut
[quote:444269d861]
oho, kaikki biisilistat mitä mä oon nähnyt niin on kyllä sisältänyt hittejä aikalailla joka levyltä.
nämä haluaisin ehdottomasti kuulla:
take these hands and throw them in the river
could've moved mountains
god bless our dead marines
13 blues for thirteen moons
movie (never made)
american motor over smoldered field
+kaikki muut
[/quote:444269d861]
se olisi mainio keikka. lisäisin vielä:
The Triumph Of Our Tired Eyes
There's A River In The Valley Made Of Melting Snow
Sit In The Middle Of Three Galloping Dogs
More Action! Less Tears!
Nyt meni runkkauksen puolelle jo.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nyt meni runkkauksen puolelle jo.
Sit In The Middle Of Three Galloping Dogs
tähän tarvittaisiin rumpuihin maailman paras rumpali, aidan girt