You are not logged in.
the Eclectic
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mun ikisuosikki on kyllä Michael Learns To Rock.
En ymmärrä. En yhtään.
Joo, mä oon ollut monta kertaa siinä ekassa bändipalaverissa, jossa tuskaillaan uuden mahtibändin nimeä ja heitellään ideoita - huonojakin, mutta ikinä en ole ollut niin aivokuolleessa seurassa, että mitään noin kamalaa olisi kuullut.
----
Emobändien nimet nyt ovat muutenkin luku sinänsä, mutta tää yksi uusi tapaus nimeltä I LOVE YOU BUT I'VE CHOSEN DARKNESS on jotain niin käsittämättömän hirveää, että jonkun pitäisi yksinkertaisesti TAPPAA NE RUNKKARIT, jotka kehtaavat moisella nimellä esiintyä.
Tero saatana, s'olet gay!
Mua on jotenkin aina lämmittänyt Cock And Ball Torture.
Sekä aktina että musiikkina
Straight from the gutter, man!
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
En jaksa katsoa onko jo käsitelty, mutta Kakkahätä '77 on aika kekseliäs nimi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Emobändien nimet nyt ovat muutenkin luku sinänsä, mutta tää yksi uusi tapaus nimeltä I LOVE YOU BUT I'VE CHOSEN DARKNESS on jotain niin käsittämättömän hirveää, että jonkun pitäisi yksinkertaisesti TAPPAA NE RUNKKARIT, jotka kehtaavat moisella nimellä esiintyä.
häh, mun mielestä se on mahtava nimi. haluisin alkaa kuunteleen, mulla ei oo aavistustakaan mitä se on, mutta nimestä kuvittelin että jotain outoo noisee varmaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:dcd5684772="forssto"]Emobändien nimet nyt ovat muutenkin luku sinänsä, mutta tää yksi uusi tapaus nimeltä I LOVE YOU BUT I'VE CHOSEN DARKNESS on jotain niin käsittämättömän hirveää, että jonkun pitäisi yksinkertaisesti TAPPAA NE RUNKKARIT, jotka kehtaavat moisella nimellä esiintyä.[/quote:dcd5684772]
häh, mun mielestä se on mahtava nimi. haluisin alkaa kuunteleen, mulla ei oo aavistustakaan mitä se on, mutta nimestä kuvittelin että jotain outoo noisee varmaan.
Itseironista emoa? Kuulostaa kyllä hieman keksityltä moinen.
This must be what jail / I will scratch
[quote:0e61cf3bc8="forssto"]Emobändien nimet nyt ovat muutenkin luku sinänsä, mutta tää yksi uusi tapaus nimeltä I LOVE YOU BUT I'VE CHOSEN DARKNESS on jotain niin käsittämättömän hirveää, että jonkun pitäisi yksinkertaisesti TAPPAA NE RUNKKARIT, jotka kehtaavat moisella nimellä esiintyä.[/quote:0e61cf3bc8]
Oli tuo nimi minunkin mielestäni ihan hauskan itseironinen jne jne, mut tollaset hassunhauskat nimet kyllä alkaa rasittamaan kovin äkkiä. Niitten ekan eepeen hain sillo joskus mutta eipä tullu kuunneltua juurikaan, vähän liikaa laimennettua indierokkipoppia...
Löytyi hyllystä levy tähän topikkiin varsin hyvin sopivalta bändiltä nimeltä When people were shorter and lived near the water.
Eilen YleX:llä soittivat "nerokkaasti" nimettyä bändiä:
Test Your Reflex
http://www.myspace.com/testyourreflex
Oli vieläpä aika vitun hirveetä paskaa. Killers ilman hitin häivääkään.
Tero saatana, s'olet gay!
Luxurious Bags
Voi vittuuuuuh, Frayed Knots on parhaita rokkilevyjä IKINÄ, mutta bändin nimi on LUXURIOUS BAGS. Olen varma, että tyyppi ei breikannut koskaan juuri tämän takia.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mielestäni The Shout Out Louds on jotain aivan hirveää. Myös musiikki.
Nimi ei hyvä, musa on!
Tänään kuuntelin Alwari Tuohitorvea, mikäs nimi se nyt sitten on olevinaan? Mä inhoon kaikki kirjainyhdistelmiä, CMX, YUP, DMX jne. jne.
Kaikki mitkä on aivan vitun liian pitkiä.
Shout Out Out Out Out. Ainut hauska puoli on siinä kun kanadalaiset kysyy et oonko ollu tuon keikalla ja ne sanoo "out" sanan silleen hassusti äyt
Architecture in Helsinki on kyllä aika typerä kans.
Mangojauhe goddamn.
Disco on ehkä huonoin koskaan.
Zacarius Carls Group (en tykkää musastakaan), The Jimi Hendrix Experience (:sydan:).
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Zacarius Carls Group
On muuten varmaan väärin kirjotettu, en viiti jaksaa tarkastaa, eikä oikeen edes kiinnosta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Rain Tree Crow
scandinavian music group
on varmaan kyl sanottu jo.
[quote:7329261d77="psykokarkki"]scandinavian music group
on varmaan kyl sanottu jo.[/quote:7329261d77]
Ei tainnut olla, mutta syytä olisi ollut. Yksi huonoimmista ikinä.
Northern Uproar (luultavasti jo edesmennyt Oasis-wannabe)
Don Huonot
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Echo is Your Love
Mä tajusin ton nimen sunnuntaina Tampereella. Se toimii tunnelissa.
missä pelaa parhaat bändinnimet?
Yeah Yeah Yeahs
!!!
Funeral For A Friend
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:a16e53af6e="tigrushka"]
Don Huonot[/quote:a16e53af6e]
Luin joskus että tuon nimen takana oli joku hieno filosofinen idea siitä että D on huono T? Siis joku filosofi Kalle Aholan oivallus. Mitä vittuuuuu? Tyhmin juttu koskaan.
Mangojauhe goddamn.
[quote:f6f48a25c1="tiptoo"][quote:f6f48a25c1="tigrushka"]
Don Huonot[/quote:f6f48a25c1]
Luin joskus että tuon nimen takana oli joku hieno filosofinen idea siitä että D on huono T? Siis joku filosofi Kalle Aholan oivallus. Mitä vittuuuuu? Tyhmin juttu koskaan.[/quote:f6f48a25c1]
Siis ihan totta?! Tuosta tulee vielä lisää miinuspisteitä!
[quote:e5ebf30417="tigrushka"][quote:e5ebf30417="tiptoo"][quote:e5ebf30417="tigrushka"]
Don Huonot[/quote:e5ebf30417]
Luin joskus että tuon nimen takana oli joku hieno filosofinen idea siitä että D on huono T? Siis joku filosofi Kalle Aholan oivallus. Mitä vittuuuuu? Tyhmin juttu koskaan.[/quote:e5ebf30417]
Siis ihan totta?! Tuosta tulee vielä lisää miinuspisteitä! [/quote:e5ebf30417]
Sellai bändi oli kanssa joskus kuin DOKKA DUCOS
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:613b6b1537="Katkennut petsari"][quote:613b6b1537="tigrushka"][quote:613b6b1537="tiptoo"][quote:613b6b1537="tigrushka"]
Don Huonot[/quote:613b6b1537]
Luin joskus että tuon nimen takana oli joku hieno filosofinen idea siitä että D on huono T? Siis joku filosofi Kalle Aholan oivallus. Mitä vittuuuuu? Tyhmin juttu koskaan.[/quote:613b6b1537]
Siis ihan totta?! Tuosta tulee vielä lisää miinuspisteitä! [/quote:613b6b1537]
Sellai bändi oli kanssa joskus kuin DOKKA DUCOS [/quote:613b6b1537]
[quote:b152b593f5="tiptoo"][quote:b152b593f5="tigrushka"]
Don Huonot[/quote:b152b593f5]
Luin joskus että tuon nimen takana oli joku hieno filosofinen idea siitä että D on huono T? Siis joku filosofi Kalle Aholan oivallus. Mitä vittuuuuu? Tyhmin juttu koskaan.[/quote:b152b593f5]
Melkein yhtä hyvä juttu kuin "Kouvola on Suomen Turku"
Decapitated Jaysus and the Tits of Doom
paitsi et aika hyvä samalla
So Called Plan