You are not logged in.
pitäisköhän?
mut mulle ei käy:
5,89
4,96
5,77786
9,1846
5,88
0,783
laitoin mailaan uuden gripin, onnistuin tällä kertaa enkä pupeltanut yhtään
ostin myös rannehikinauhat
Varikset komentavat
ihan kylmiltään veskariks ei mun mielestä kannata mennä, hartsakin imas ekassa rotsisählyssä ihan uskomattomia liruja.
Varikset komentavat
mulle käy melkein mikä tahansa ja jos ei käy niin en tule. simppeliä
myllyt sitten sallittava
ei noin
[quote:8b46e96d84="noiseidea"]Joo, toihan kuulostaa hyvältä. Pitänee itsekin ottaa pelkkä lisenssi ja sitten mennä tolla vakuutuksella. Urheilurajoittamattomuudelle Useinhan noissa on jotain ihme klausuuleja, esim. akillesjännevammoja ei korvata jos se poksahtaa itsekseen. Iskusta poksahdus korvataan.
Vakuutusehdot kuitenkin vielä syyniin.[/quote:8b46e96d84]
Tää on ainoo outous mitä oon löytäny
[quote:8b46e96d84]Korvataanko lääkärinlausunnot?
Lääkärinlausuntoja ei korvata, vaan ne toimitetaan aina omalla kustannuksella.[/quote:8b46e96d84]
Mitä tää nyt meinaa? mulla katkeaa jalka, missä kohtaa alkaa korvaus, mikä lausunto maksetaan ite
En ymmärrä vakuutuksista yhtään mitään
Varikset komentavat
ekat kaksi erää ihan hirveetä sählyä, sit vähän parannettiin ja pääsin tuikkaamaan kahdesti maalin. Eka oli ihan hieno, pakista ohitte, syöttö laiturille joka antoi vielä takakulmalle takaisin. Toinen oliki sit vähän tuuri, pistin kulmasta maalin taakse, kavensin äkkiä maalille kun yht'äkkiä pallo olikin lavassa -> nopeasti tyhjiin.
sit loppu kunto kun ei ollut kuin yksi vaihtomies ja vastustaja teki minuutissa kaks maalia
hemmetin nihkeää oli kyl liike, ei nää aamupelit oo kivoja :?
Varikset komentavat
tänään oli paljon parempi vastustaja mutta niin oli meidänkin joukkue vahvistunut, etenkin puolustuksen osalta. 6-2 voitto
eka erä 0-0, toisessa kumpikin maalas kerran ja sitten vietiin kolmas erä aika suvereenisti. mulla oli alussa melkein kaikki meidän joukkueen paikat mutta pupelsin niissä aika jäätävästi. kerran oli helppo paikka sijoittaa puolesta metristä maali => sefkimäisesti stadionilta ulos
iso vaalea kaveri laidalla ei tehny taaskaan mun syötöistä vaikka kuinka yritin tyhjiin sille lahjoittaa
Varikset komentavat
11-0 voitto vitoseen pudonneesta joukkueesta
Tein kolme, vähän paremmalla tuurilla olisin voinut tehdä 3-4 lisää. Maalisyöttöjä laskin antaneeni vähintään kolme, saattoi olla enemmänkin. Pari kertaa sit tekemässä maskia.
Meillä oli yks vaihtomies ja sekin loukkaantui toisessa erässä. Lopussa en jaksanut juosta enää yhtään
Hämmentävintä tässä on se, että vastassa oli oikeasti ihan hyvä joukkue
Tässä kävi nyt vain niin että minä ja meidän oikea pakki hallittiin koko kentän tapahtumia aivan suvereenisti
Varikset komentavat
[quote:472bd52fac="kraakku"][quote:472bd52fac="tapiola"]Sairauskuluvakuutus lyhyesti
Vakuutus korvaa sairauden ja tapaturman hoidosta Suomessa aiheutuvia hoitokuluja, kuten yksityislääkärin palkkioita, lääkekuluja ja sairaalaan hoitopäivämaksuja.
Vakuutuksessa ei ole urheilurajoituksia, joten vakuutus sopii myös kilpaurheilua harrastavalle henkilölle.[/quote:472bd52fac]
selvittelen tässä nyt onko tohon mikään koira haudattuna..[/quote:472bd52fac]
Kraakku, sulla siis on tuollainen sairauskuluvakuutus? Kun mulla on tällä hetkellä vaan vapaa-ajan tapaturmavakuutus, joka ei korvaa kilpaurheilua (joksi salibandy vitosdivarissa on ehkä laskettavissa , tai vakuutusyhtiö laskee varmasti). Tässä kieltoa vapaa-ajanvakuutukselle:
Vakuutus ei ole voimassa seuraavissa lajeissa ja toiminnoissa, joissa tapaturman riski on korkea:
voimailulajit, kuten painonnosto, voimanosto tai kehonrakennus
kamppailu- tai kontaktilajit, kuten nyrkkeily, paini, judo tai karate
moottoriurheilulajit, kuten ralli, mikroautoilu tai motocross
benjihyppy
kiipeilylajit, kuten vuori-, kallio-, jää- tai seinäkiipeily
laite- tai vapaasukellus
nopeus- ja syöksylasku, freestylehiihto sekä laskettelu merkittyjen rinteiden ulkopuolella
ilmailulajit, kuten laskuvarjohyppy, riippuliito, purjelento, ultrakevyellä tai harrasterakenteisella
koneella lentäminen
valtameren ylittäminen veneellä
ulkomaille, asumattomille seuduille tehtävät vaellukset tai tutkimusretket,
kuten vaellukset aavikolle, erämaahan, jäätikölle, viidakkoon tai vuoristoon.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei mulla vielä ole mitään vakuutusta tai lisenssiä. Eka matsi jossa pelaan on 12.10 joten tässä on vielä vähän aikaa harkita järkevintä vaihtoehtoa.
Varikset komentavat
Ei mulla vielä ole mitään vakuutusta tai lisenssiä. Eka matsi jossa pelaan on 12.10 joten tässä on vielä vähän aikaa harkita järkevintä vaihtoehtoa.
Toi jätkä oikeasti vittuilee mulle
Meillä on nyt lauantaina eka turnaus, pitäisi alkaa arpoa lisenssiä. Nykyinen vakuutus sanoo:
Kilpaurheilu
Vakuutus ei ole voimassa kilpailussa, ottelussa tai muussa urheilutapahtumassa, jonka järjestäjä edellyttää osallistujalta lisenssivakuutuksen tai vastaavan ottamista taikka
vastuuvapauslausekkeen allekirjoittamista. Vakuutus ei myöskään ole voimassa erityisesti edellä mainittua urheilutoimintaa varten järjestetyssä
harjoittelussa tai lajille ominaisessa harjoittelussa.
Hmm, nykyään ei edellytetä lisenssivakuutusta. Kai. Vakuutusyhtiö olettaa että liitto edellyttää, liitto olettaa että pelaajalla on jos ottaa pelkän lisenssin. Toi sairauskuluvakuutus maksaa jonkun 130e. Mutta se kattaa sitten kyllä kaikenlaista, toisaalta duunin puolesta saan kaiken mitä normaalisti tarvitsee. On tää vittu. Taidan soittaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
2 minuuttia oli aikaa harkita ja heti noisetilla kyrpä nenässä
Nii joo sulla on vähän mutkikkaampi tapaus. Kyl mä lähtisin silti tohon tapiolan vakuutukseen ku se halvempi liiton vakuutus on kuitenki aika perseestä
Varikset komentavat
Tein eilen noisiksen SYÖTÖSTÄ maalin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tein eilen noisiksen SYÖTÖSTÄ maalin
Oli vielä aika hieno. PUSI oli koikkelehtinut maalin nurkille ja tulin keskeltä pallon kanssa, vastassa oli pakki jonka ohi livautin pallon PUSIN lapaan ja PUSI pisti vielä hienosti sisään.
Varikset komentavat
Tänään ois treenihöntsät, tarkoitus ois jatkaa samalla linjalla ku aikaisemminkin eli tehdä ihan vitusti maaleja.
Sunnuntaina sitten spiral-höntsää yhden matsin verran. Soolon matsi ois illalla mutta oon karenssissa
Varikset komentavat
Tänään ois osaltani eka matsi Arena-sarjaa. Oltiin voitettu eka matsi 15-1. Joo, 12:sta pitäisi mennä poikki.
täytyy vielä pikkaisen hioa tota uuden lavan käyristystä. perkele kun vanha lapa meni hajoamaan
tekisi tosin mieli ostaa uusi mailakin
Varikset komentavat
minkähän pelinumeron sitä valkkais? valittavana ois 3, 4, 5, 6, 7 ja 12.
viime kaudella tais olla 33, nyt vois ottaa seiskan
Varikset komentavat
Kannattaa muuten äkkiä järjestää rotsisäbät, parin kuukauden päästä oon jo liian ylivoimaisessa kunnossa
ei susta oo vaaraa ku hinaat vaan siellä laidassas, katse kokoajan pallossa
Varikset komentavat
ei susta oo vaaraa ku hinaat vaan siellä laidassas, katse kokoajan pallossa
Ite voit selitellä matsin jälkeen taas kuinka pelasit monipuolisemmin, menettäen toki pallon jokaisessa hyökkäykseenlähdössä. Shanks ja mä tehdään maalit
vittu nä säbäegoilut on muuten perseestä
Varikset komentavat
Voitteks tehä oman topikin sitten ku alatte suunnittelemaan tota rotsisäbää, koska tää otsikko ei muuten kiinnosta vittuakaan, eli ettei vaan menisi ohi?
Voitteks tehä oman topikin sitten ku alatte suunnittelemaan tota rotsisäbää, koska tää otsikko ei muuten kiinnosta vittuakaan, eli ettei vaan menisi ohi?
ei
Joo tai ilmoitellaan muuten. Säbä toisalta on niin jalo laji, että se ansaitsee useita topikkeja.
[quote:0906163f05="leposi"]Voitteks tehä oman topikin sitten ku alatte suunnittelemaan tota rotsisäbää, koska tää otsikko ei muuten kiinnosta vittuakaan, eli ettei vaan menisi ohi?
ei[/quote:0906163f05]
Ai
Merkatkaas 15.11. alistavasti kalenteriin. Tais käydä Esalle ja hrmiksellekin. En jaksanut kahlata kaikkia läpi jos oli jotain muita ilmoitteluja.
LAUANTAI 15.11. SIIS EHDOTETTU
[quote:ab974bf89d="noiseidea"]Merkatkaas 15.11. alistavasti kalenteriin. Tais käydä Esalle ja hrmiksellekin. En jaksanut kahlata kaikkia läpi jos oli jotain muita ilmoitteluja.
LAUANTAI 15.11. SIIS EHDOTETTU[/quote:ab974bf89d]Hyvin pitäis käydä.
Nii-i
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.