You are not logged in.
[quote:ad006f88b7="risto_m"]Furkka kokoonpanossa huomenna
http://www.fcinter.com/uutiset.php?news_id=1273[/quote:ad006f88b7]
Toivotaan että ei kuole
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f7fdd8c072="hrmunoita"][quote:f7fdd8c072="risto_m"]Furkka kokoonpanossa huomenna
http://www.fcinter.com/uutiset.php?news_id=1273[/quote:f7fdd8c072]
Toivotaan että ei kuole [/quote:f7fdd8c072]
Jeah
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Jos Hooiveld nähty TPS-KalPa -koronamatsissa. Sopimus TPS:n kanssa lienee siis selviö.
Vittu mitä pelleilyä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jos Hooiveld nähty TPS-KalPa -koronamatsissa. Sopimus TPS:n kanssa lienee siis selviö.
Hooiveld oletti ulkomaalaisena, että varmaan tuo hokitöpsi on sitten se joka tanssii mestaruuteen.
Huomenna näen Affenanmaan pelaajat, odotan että he tuovat minulle taffeleita ja ovat erityisen komeita
MIFK on lauma isoja ja kankeita köriläitä, varmasti looriksen mieleen ja varmasti kovia panemaan. Muista pelaajista mainittakoon entinen Interin mies, Mika "Sika" Niskala merensinisine silmineen (alakuvassa vasemmalla) sekä tyylikäs tukholmalainen nallekarhu David "Tulle" Carlsson (kuvassa alla).
Joku janari on laatinut graafisen esityksen joukkueen kaudesta tähän asti
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Helevettiin vaan MIFK liigasta mun puolesta, nyt kun siellä on kaikki lädilaumat ehtineet kerran pari dokaamassa käydä. Kakkosdivarin aikoihin oli MIFK-Kontu-matsiin reissanut muutama itästadin hurja, idyllin keskellä ei oltu juurikaan ovia lukittu ja vieraskannattajat pääsivätkin stadionin kuuluttamosta käsin julistamaan näkemyksiään tyyliin "ahvenanmaalaiset armeijaan" jne.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Helevettiin vaan MIFK liigasta mun puolesta, nyt kun siellä on kaikki lädilaumat ehtineet kerran pari dokaamassa käydä. Kakkosdivarin aikoihin oli MIFK-Kontu-matsiin reissanut muutama itästadin hurja, idyllin keskellä ei oltu juurikaan ovia lukittu ja vieraskannattajat pääsivätkin stadionin kuuluttamosta käsin julistamaan näkemyksiään tyyliin "ahvenanmaalaiset armeijaan" jne.
Joo ei kyl tulis milffiä ikävä yhtään. Hurmos tuli ja meni jo.
Joo ei kyl tulis milffiä ikävä yhtään. Hurmos tuli ja meni jo.
Komppis.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mun MIFK-hurmos on vasta aluillaan.
Heja heja heja Svärje!!!!!!!!!!!!!! Eiku mitä suomeahan tuo on.
FANIMATKA TÄNNE! Lädettet such as myself eijjo ollu Mariehamn-futista kattomas koskaaaaaaaaaaaa!!!!
Mypa näytti sit monoa Hyppöselle.
aika yllättävä veto mun mielestä mut en kyl ole tarkemmin seurannu ja en tietystikään tiedä mitä kulissien takana tapahtuu.. periaatteessa tolla materiaalilla pitäs kyl olla jopa korkeemmalla?
Jose Lindbergille kuitenkin kaikki peukut ylös. Saa nähä onko tällä kertaa halua lähteä ihan ykkösenä sit jatkossakin. Vepsussa viime kaudella teki ihan hyvä työtä loppukauden ajan vaikka toki niin paskan alkukauden jälkeen kuka tahansa varmaan ois pientä piristystä saanu aikaan siihen jengiin.
Tämä tuli kyllä yllätyksenä. Tore MyPaan, jos ei Töpseleille kelpaa
Huhhuh mikä jännäri! Interiltä heikko esitys, on tuo fyysinen ja ilmatilaa hallinnut MIFK kyllä tälläkin kaudella paha vastus. Ja syöttöpeli ei kertakaikkiaan kulkenut, varmaan enemmän harhasyöttöjä kuin kauden aiemmissa kotimatseissa yhteensä. Pari Bantamoin haamuseiviä ja Josin klassinen kulmamaali voittoon tarvittiin lopulta
Furkka joutui lopussa hieman kylmiltään kentälle Grotin loukkaannuttua, eikä oikein pallo tahtonut jalassa pysyä, ihmekös tuo. Lienee kuitenkin Tampereella avauksessa, sillä Grot kannettiin paareilla pois kentältä. Furkka oli muuten selvästi vittuuntunut kun Sanevuori vetäisi itse 2-0 maalin, ei mennyt edes tuulettamaan muun joukkueen kanssa. Tilanteessa MIFKillä oli melkein koko joukkue ylhäällä ja Paajanen ja Furuholm pääsivät käytännössä kaksin maalivahtia vastaan. Severi vetäs kylmän viileästi itse maalin eikä syöttänyt viereen Furkalle tyhjään paikkaan. No, lopussa koko kannattajakatsomon huutaessa miehen nimeä oli jo paremmilla fiiliksillä
Jopa Looris tajusi, että Interiltä aika heikko esitys, vähän kuin mää oisin ollu syöttelemässä. Oho, hups, kukas sä olit, no, meni jo.
Yhessä kohtaa maapallon kiertoliike pysähtyi kun näin verkkarilämmittelijän ravaamassa kentän laidalla UPEASSA FLEDASSA ja kysyin Ripatilta että KUKA TOI ON! Ja sehän oli tää myyttinen Furuholm, jonka viime kaudet ovat olleet loukkaantumisten SÄVYTTÄMIÄ. Rakastuin välittömästi, joskin tuo Paajanen on myös eri "HELEMI".
Kannattajakatsomon turhalle keskinäiselle riitelylle ja syyttelylle
Semmosta semmosta et millon kausikortit tulee myyntiin, niinku ens kauden? Ostaisin poikkikselle joululahjaks Interin kausikortin, paras idis jonka sain tänään!
eiköhän ne kausikortit tossa alkuvuodesta myyntiin tule.
eiköhän ne kausikortit tossa alkuvuodesta myyntiin tule.
Ainakin täällä päin tulevan kauden kausarit tulee myyntiin jo joulusesongiksi speciaalihintaan. Mut mehän pelataankin divaria.
[quote:03656a479d="shanks"]eiköhän ne kausikortit tossa alkuvuodesta myyntiin tule.
Ainakin täällä päin tulevan kauden kausarit tulee myyntiin jo joulusesongiksi speciaalihintaan. Mut mehän pelataankin divaria.[/quote:03656a479d]
samoin täällä, mut tällä jengillähän on jopa omat spesiaalikroksit..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Mypa näytti sit monoa Hyppöselle.
Saas nähdä, miten haisevaksi homma muuttuu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d32f0c11c9="aqzu"]Mypa näytti sit monoa Hyppöselle.
Saas nähdä, miten haisevaksi homma muuttuu.[/quote:d32f0c11c9]
No luettuani noi Hyppösen kommentit, sanoisin että ihan oikea ratkaisu. Sälli nimittäin puhui itsestään kolmannessa persoonassa "Valmentaja Hyppönen" jne. Ainoastaan Alice Cooperilla NÄMÄ.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
FF Jaro
Tepsukoiden voitolle myös peukkua. Ilmeisesti peli-ilme parantui heti Kuuselan ulostamisen jälkeen. Omat kasvatitkin saivat peliaikaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:7c0bb1c589="ginipoika"][quote:7c0bb1c589="aqzu"]Mypa näytti sit monoa Hyppöselle.
Saas nähdä, miten haisevaksi homma muuttuu.[/quote:7c0bb1c589]
No luettuani noi Hyppösen kommentit, sanoisin että ihan oikea ratkaisu. Sälli nimittäin puhui itsestään kolmannessa persoonassa "Valmentaja Hyppönen" jne. Ainoastaan Alice Cooperilla NÄMÄ. [/quote:7c0bb1c589]
Mut onhan tää nyt ihmeellistä touhua: http://areena.yle.fi/toista?id=1536598
Sopimus on ensi kauden loppuun, ensin painostetaan eroamaan ja sitten: "silloin kun erotetaan, niin ei me tietenkään aleta maksamaan palkkaa".
Mäkiselle :center:
edit: no toisaalta mistäpä sitä tietää mitä on tapahtunut:
[quote:7c0bb1c589]MyPan hallituksen puheenjohtaja Seppo Mäkinen sanoo, että hallituksen mielestä päävalmentaja ei ole toiminut vaatimusten ja tavoitteiden mukaisesti.
- En halua tarkentaa asiaa. Syitä on useita ja ne ovat merkittäviä. Meillä on sellainen tapa, että kunnioitamme niin puhuttuja kuin paperille laitettuja sopimuksia. Siitä hyvä esimerkki on, että edellinen valmentajasopimus on purettu vuonna 1982, joten tämä on hyvin poikkeuksellista.
- Joukkueen menestys ei ole suurin syy päätökseen, Mäkinen korostaa.[/quote:7c0bb1c589]
Aikamoinen temppu Jarolta kyllä.
Lauantaina Tampereelle. Lähtijöitä taitaa tällä hetkellä olla 124, mahdollisesti kolme bussia tarvitaan
[quote:970d359d0b="risto_m"]Aikamoinen temppu Jarolta kyllä.
Lauantaina Tampereelle. Lähtijöitä taitaa tällä hetkellä olla 124, mahdollisesti kolme bussia tarvitaan [/quote:970d359d0b]
Jos se harvahiuksinen graduntekijä tulee megeen, sano et rakastan sitä. Toivon tosi paljon että me ei vaan tiedettäis että son oikeesti ginipoika. Aivan mahtava mies.
[quote:ecb04b56a5="looramerri"][quote:ecb04b56a5="risto_m"]Aikamoinen temppu Jarolta kyllä.
Lauantaina Tampereelle. Lähtijöitä taitaa tällä hetkellä olla 124, mahdollisesti kolme bussia tarvitaan [/quote:ecb04b56a5]
Jos se harvahiuksinen graduntekijä tulee megeen, sano et rakastan sitä. Toivon tosi paljon että me ei vaan tiedettäis että son oikeesti ginipoika. Aivan mahtava mies.[/quote:ecb04b56a5]
Juu
Jaro :peuk::peuk::peuk::pint:
Vitun Klubi ja vitun Muurinen. Toivottavasti Lahti tulee vielä lopussa ohi, jotta Klubi kokisi kunnon katarsiksen ja kiva-Ana sais pläägästä eittämättä nättiin peppuunsa. Tore loppukaudeksi hoitamaan Klubi eurokentille ja ensi kaudella kunnon rakennustyö käyntiin.