You are not logged in.
4R yksi niistä ehkä kolmesta hyvästä englanniksi laulavasta suomalaisesta yhtyeestä
korjasub.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:ad35cf812e="ydinaukio"]4R yksi niistä ehkä kolmesta hyvästä englanniksi laulavasta suomalaisesta yhtyeestä
korjasub.[/quote:ad35cf812e]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Gringos Locos yksi niistä ehkä kolmesta hyvästä englanniksi laulavasta suomalaisesta yhtyeestä
korjasin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:50ca4f6fe3="ydinaukio"]Bogart co yksi niistä ehkä kolmesta hyvästä englanniksi laulavasta suomalaisesta yhtyeestä
korjasin.[/quote:50ca4f6fe3]
korasin lisää.
Kuuntelin ekaa kertaa just. Eihän tää nyt kovin hyvää poppia oo, laulaja tökkii ja yksikään biisi ei oikein jaksa koko kestoonsa, joku kiva riffi saattaa olla, mut sitten se hukkuu kehnompiin osuuksiin. Liikaa osia biiseissä muutenkin ja ehkä niinku liikaa yritystä. Sanoituksista en saa selvää. Livenä en oo nähny et siitä en sano mitään. Tässä ketjussa esitetty tajuton dissaus menee silti kyl överiksi. Överiksi toisaalta menny musamedian hehkutuskin et ehkä tää on tasapeli sitten.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kuuntelin ekaa kertaa just. Eihän tää nyt kovin hyvää poppia oo, laulaja tökkii ja yksikään biisi ei oikein jaksa koko kestoonsa, joku kiva riffi saattaa olla, mut sitten se hukkuu kehnompiin osuuksiin. Liikaa osia biiseissä muutenkin ja ehkä niinku liikaa yritystä. Sanoituksista en saa selvää. Livenä en oo nähny et siitä en sano mitään. Tässä ketjussa esitetty tajuton dissaus menee silti kyl överiksi. Överiksi toisaalta menny musamedian hehkutuskin et ehkä tää on tasapeli sitten.
Joka kirjaimeen smaa. Jotkut sitten osaa olla analyyttisiä ja vielä oikeassa
Niin paitsi, että livenä oon nähny eikä muuttanut juuri mitään.
en ole kolmekybänen emoboy
Tässä ketjussa esitetty tajuton dissaus menee silti kyl överiksi.
koskas näissä mitään logiikkaa on ollut. vrt: the orders jne.
[quote:db6f764919="risto_m"]Tässä ketjussa esitetty tajuton dissaus menee silti kyl överiksi.
koskas näissä mitään logiikkaa on ollut. vrt: the orders jne.[/quote:db6f764919]
no orders sentään on musiikillisesti aivan täyttä paskaa.
[quote:8f452eb9f3="silvawhale"][quote:8f452eb9f3="risto_m"]Tässä ketjussa esitetty tajuton dissaus menee silti kyl överiksi.
koskas näissä mitään logiikkaa on ollut. vrt: the orders jne.[/quote:8f452eb9f3]
no orders sentään on musiikillisesti aivan täyttä paskaa.[/quote:8f452eb9f3]
jä tää pipi kaukaloko sitten muka ei?
kerrataanpa vielä miinukset:
- paskaakin paskempi nimi
- hirveet hassunhauskat promokuvat
- hype
- paskaa musaa
- paskaa INDIEmusaa
- hype
- tukka hyvin
- ovat hesasta
- hype
- HYPE
- HYPE
plussat
- eipä tarvi kuunnella radio helsinkiä puoleen vuoteen.
kuten sanoin, minusta kiki pau kuulosti yhden biisin perusteella täysin yhdentekevältä yhtyeeltä, niinkuin 99% kaikista suomalaisista englanninkielisistä bändeistä. ei tuo musa nyt mitään hirveää paskaa ole, vaan täysin yhdentekevää ja keskinkertaista. orders taas mun mielestä oli aivan hirveää paskaa kaikilla mittapuilla. mistään trendeistä tai hypestä mä en tiedä mitään. radio helsinkiä en koskaan ole kuullut sekuntiakaan. späm
[quote:52c3e4c7cf="silvawhale"]plussat
- eipä tarvi kuunnella haloo helsinkiä puoleen vuoteen.[/quote:52c3e4c7cf]
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Supersuositut Risto ja Kiki Pau avaavat uuden Korjaamo Klubin. Kiki Paun ensimmäisen pitkäsoiton julkistamisbileet. Yhtye on aiemmin julkaissut kolme loppuunmyytyä omakustanne-ep:tä, ja nyt juhlistetaan 24.9. ilmestyvää debyyttialbumia! Helsinkiläisyhtye on vuoden sisällä saavuttanut kulttimaineen "musahipstereiden" keskuudessa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Helsinkiläisyhtye on vuoden sisällä saavuttanut kulttimaineen "musahipstereiden" keskuudessa.
Nyt kävi näin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f41953595b="TWISTED BITCH"][quote:f41953595b="silvawhale"]plussat
- eipä tarvi kuunnella haloo helsinkiä puoleen vuoteen.[/quote:f41953595b]
[/quote:f41953595b]
:peuk:
mulle paskin musiikki on juuri se väliin jäävä
mulle paskin musiikki on juuri se väliin jäävä
eri. jos musa ei aiheuta mitään tunnereaktioita niin ei se sillon voi mitään hirveetä paskaa olla. sen vaan ohittaa. paskinta musiikkia on mulle se, joka pistää oikeesti vituttamaan. tämmösiä bändejä ei kyllä kovin montaa edes ole
[quote:36b1b677d5="armashenrik"]mulle paskin musiikki on juuri se väliin jäävä
eri. jos musa ei aiheuta mitään tunnereaktioita niin ei se sillon voi mitään hirveetä paskaa olla. sen vaan ohittaa. paskinta musiikkia on mulle se, joka pistää oikeesti vituttamaan. tämmösiä bändejä ei kyllä kovin montaa edes ole[/quote:36b1b677d5]
mites toi radio head...
no mut vakavasti... tapauskohtaistahan toi. mulle hyvä esimerkki on anssi kela. ei siitä jotenkin jaksa yhtään provosoitua, lyriikatkin on sen verta haaleita että menee mukavasti yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.
mut olen kyllä aika vitun allerginen tämmöselle "tukka hyvin ja ctrl-hupparit jee"-popille... brightboy, manboy, kikipauboi ja mitä vittuja näitä vielä onkaan. aika paljon on kyse myös muusta kuin musiikista näissä, luonnollisesti.
oikeasti paska musiikkihan on taas riemastuttavan hienoa viihdettä! nickelback, shaggs, doors, 90-luvun zappa...
mun mielestä keskinkertaisuus on nimenomaan se suurin rikos. yhdentekevyyden kanssa samoilla asteilla. mieluummin Totoa kuin Wolf Paradea 4ever
edit: johan tätäkin oli jo väläytetty, word up!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mun mielestä toto on ihan hyvä bändi paikoitellen. wolf parade taas on nimenomaan sitä keskinkertaista musaa joka ei mua mitenkään vituta, mut en kyllä erityisemmin tykkääkään
[quote:d5ee58fe7a="HUIG"]mun mielestä keskinkertaisuus on nimenomaan se suurin rikos. yhdentekevyyden kanssa samoilla asteilla. mieluummin Totoa kuin Wolf Paradea 4ever
edit: johan tätäkin oli jo väläytetty, word up![/quote:d5ee58fe7a]
Toton Georgie Porgy on ihan sairaan kova biisi! Siis törkeeeen kova....
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:5876b0ae2a="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:5876b0ae2a="HUIG"]mun mielestä keskinkertaisuus on nimenomaan se suurin rikos. yhdentekevyyden kanssa samoilla asteilla. mieluummin Totoa kuin Wolf Paradea 4ever
edit: johan tätäkin oli jo väläytetty, word up![/quote:5876b0ae2a]
Toton Georgie Porgy on ihan sairaan kova biisi! Siis törkeeeen kova....[/quote:5876b0ae2a]
no joo hei se teoreettinen osuus mesitsistäni oli paljon tärkeempi ku esimerkki, aina täällä käy näin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:e8d3e2a41e="HUIG"][quote:e8d3e2a41e="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:e8d3e2a41e="HUIG"]mun mielestä keskinkertaisuus on nimenomaan se suurin rikos. yhdentekevyyden kanssa samoilla asteilla. mieluummin Totoa kuin Wolf Paradea 4ever
edit: johan tätäkin oli jo väläytetty, word up![/quote:e8d3e2a41e]
Toton Georgie Porgy on ihan sairaan kova biisi! Siis törkeeeen kova....[/quote:e8d3e2a41e]
no joo hei se teoreettinen osuus mesitsistäni oli paljon tärkeempi ku esimerkki, aina täällä käy näin [/quote:e8d3e2a41e] Nyt(kin) kävi näin Onkos täällä muuten vielä Totopikkia, jossa jokainen pääsis tilittäämään omaa suhdettaan tähän kenties sukupolvemme influentiaalisimpaan no-emo/no-core/no-soul -ryhmiöön?
Mitäs vikaa Totossa on?
niin!
afrika!!!
eiks muka oo viel?
miksi kukaan olisi?