You are not logged in.
Nokitan "Frigid Stars LP" -äLPeellä, irtosi ihan liian kalliilla 'baysta..
Nokitan "Frigid Stars LP" -äLPeellä, irtosi ihan liian kalliilla 'baysta..
Itse maksoin tuosta muistaakseni jotain kolme euroa.
[quote:7da9142c32="Futre"]Nokitan "Frigid Stars LP" -äLPeellä, irtosi ihan liian kalliilla 'baysta.. [/quote:7da9142c32]
Itse maksoin tuosta muistaakseni jotain kolme euroa.
En tahdo uskoa. Onnekas paskiainen.
Frigid Stars LP poistettu myös Jäänsärkijän hyllystä. Hyvää tavaraa, varsinkin kakkospuoli
Älä päästä painiks sitä
Frigid Stars LP poistettu myös Jäänsärkijän hyllystä. Hyvää tavaraa, varsinkin kakkospuoli
LP LP vai LP cd? Älkää nyt jummijammi sanoko että noita ois vinyylinä saanu Hesan joka toisesta divarista.. :x
[quote:2b2e10752b="ILR"]Frigid Stars LP poistettu myös Jäänsärkijän hyllystä. Hyvää tavaraa, varsinkin kakkospuoli [/quote:2b2e10752b]
LP LP vai LP cd? Älkää nyt jummijammi sanoko että noita ois vinyylinä saanu Hesan joka toisesta divarista.. :x
vinyylin ostin muistaakseni kympillä, tämä tosin markka-aikaan.
spåm
[quote:3f699dc561="Futre"][quote:3f699dc561="ILR"]Frigid Stars LP poistettu myös Jäänsärkijän hyllystä. Hyvää tavaraa, varsinkin kakkospuoli [/quote:3f699dc561]
LP LP vai LP cd? Älkää nyt jummijammi sanoko että noita ois vinyylinä saanu Hesan joka toisesta divarista.. :x[/quote:3f699dc561]
vinyylin ostin muistaakseni kympillä, tämä tosin markka-aikaan.spåm
Mä en oo ikinä nähny kaupoissa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:048f9049d4="psykokarkki"][quote:048f9049d4="Futre"][quote:048f9049d4="ILR"]Frigid Stars LP poistettu myös Jäänsärkijän hyllystä. Hyvää tavaraa, varsinkin kakkospuoli [/quote:048f9049d4]
LP LP vai LP cd? Älkää nyt jummijammi sanoko että noita ois vinyylinä saanu Hesan joka toisesta divarista.. :x[/quote:048f9049d4]
vinyylin ostin muistaakseni kympillä, tämä tosin markka-aikaan.spåm [/quote:048f9049d4]
Mä en oo ikinä nähny kaupoissa
LP LP
Mäkin vähän yllätyin et jaa tämmönen täs.
Älä päästä painiks sitä
Tämmönen hieno Endangered Species-kokoelmalta löytyvä biisi on mennyt tyystin aikoinaan ohi.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Castle on todella hieno biisi.
bzort glorf bööth
tää barely realin kansi on yksi hienoimmista, ihan sen takia olis kiva hankkia tää vinyylinä:
tää barely realin kansi on yksi hienoimmista, ihan sen takia olis kiva hankkia tää vinyylinä:
onkos toi luxembourgin puisto?
oon vaan sen white birchin edelleenkin kuullu. mutta se on välillä ihan mahtava. jännä bändi siitä että se musa ei ikinä lähde, jännitys vaan kasvaa melkein sietämättömäksi, tantrista heviä, jep.
Hmmm, toi vois olla aika kova keikka. Sattuispa nyt vaan samoille kulmille samoihin aikoihin. Tuskin tulee tapahtumaan.
Hmmm, toi vois olla aika kova keikka. Sattuispa nyt vaan samoille kulmille samoihin aikoihin. Tuskin tulee tapahtumaan.
Primaverassa on myös!
onkos toi luxembourgin puisto?
Eikös toi oo sieltä Wienistä se toinen?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
juustop wrote:onkos toi luxembourgin puisto?
Schönbrunn toi mun mielestä on. Wienistä siis - Luxembourg tosin viihtyisämpi. Missä piknik-korini on?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Jean-Babtiste wrote:juustop wrote:onkos toi luxembourgin puisto?
Schönbrunn toi mun mielestä on. Wienistä siis - Luxembourg tosin viihtyisämpi. Missä piknik-korini on?
Ei Schönbrunn vaan Belvedere
bzort glorf bööth
BOKSI TILATTU!!
paljollako? toivottavasti tulli ei ota vielä omaa siivuaan..