You are not logged in.
sergion epeltä see far vand fall se vika biisi joka jää kesken, on ne vaan niin hyviä
sergion epeltä see far vand fall se vika biisi joka jää kesken, on ne vaan niin hyviä
Ihan timanttia tuo ep
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
San Remon laulufestivaali.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Sergio
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sergio
ei ole parasta juuri nyt, mut onhan tuo maailman paras bändi kuitenkin
György Ligeti
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
György Ligeti
Vitut, Sergiopas
Sergio
Laitampa soimaan
bzort glorf bööth
Ebba Grön: 800 grader
http://www.youtube.com/watch?v=R-yS5eMY2PU
do me, baby
Menetetty peli
Rock Steady Crew - Hey You
Rock Steady Crew - Uprock
Mistähän löytäis näiden Ready For Battle-lp:n? Sitä ei taida cd-painosta olla olemassakaan...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mulla on Uprock 12". Älppäriin en ole törmännyt.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla on Uprocking Beats 12". Älppäriin en ole törmännyt.
Korjasub.
Public Image Ltd. on nyt parasta.
[quote:032a58e812="tomitarmo"]Rock Steady Crew - Hey You
Mistähän löytäis näiden Ready For Battle-lp:n? Sitä ei taida cd-painosta olla olemassakaan...[/quote:032a58e812]
wow, olisko ehkä ykkönen mun toivelistalla tästä lähin, enpä moisesta tiennytkään
hey you (the rocksteady crew) suunnilleen parasta ikinä
[quote:a14bd0b118="psykokarkki"][quote:a14bd0b118="tomitarmo"]Rock Steady Crew - Hey You
Mistähän löytäis näiden Ready For Battle-lp:n? Sitä ei taida cd-painosta olla olemassakaan...[/quote:a14bd0b118]
wow, olisko ehkä ykkönen mun toivelistalla tästä lähin, enpä moisesta tiennytkään
hey you (the rocksteady crew) suunnilleen parasta ikinä [/quote:a14bd0b118]
Oon kans yrittänyt etsiä tota, mut toistaseksi ei ole tullut vastaan. Unohdin toki kysellä Hyvinkäällä
Laulu laakson kukista (biisi, ei albumi)
The Chameleons - The Fan & The Bellows
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Ja saisko vielä tosta Maradó:sta Diegon itsensä laulaman version?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
lehnerd skinnerd!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
+ TESTAMENT
ja mikäettei toi whitesnake myäs
The Vaselines
lehnerd skinnerd!
Mä en ole koskaan oikein jaksanut tätä bändiä, vaikka tuon suuntaista tavaraa paljon kuuntelenkin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ja mikäettei toi whitesnake myäs
suosikkibändini joskus 8-vuotiaana
Eat Skullin "Shredders on Fry" -biisi. Harmi, että tolla uudella älpeellä ei oo ku yks superhitti, yksi hyvä biisi ("Punk Trips") ja loput joko mitäänsanomatonta ja yhdentekevää huttua tai joissakin tapauksissa jopa suoranaista paskaa. En osta.
[quote:3fe486c1af="HUIG"]lehnerd skinnerd!
Mä en ole koskaan oikein jaksanut tätä bändiä, vaikka tuon suuntaista tavaraa paljon kuuntelenkin...[/quote:3fe486c1af]
Kreisii, oisin voinu kuvitella että deby uppois ainaki. Nyt kävi näin
Eat Skullin "Shredders on Fry" -biisi. Harmi, että tolla uudella älpeellä ei oo ku yks superhitti, yksi hyvä biisi ("Punk Trips") ja loput joko mitäänsanomatonta ja yhdentekevää huttua tai joissakin tapauksissa jopa suoranaista paskaa. En osta.
Höpö höpö Punk Trips on vuoden biisi ja Sick To Death on kova kiekko.