You are not logged in.
[quote:60c3b610ed="kraakku"]:confused:
vakutuusmaksuun vaikuttaa ikä ja sukupuoli (naisilla 65e kalliimpi, mitävit?)[/quote:60c3b610ed]
NO NYTKYLLÄ
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pallo pillussa pau pau pau!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pitäs ostaa uudet gripit mailaan. tahdon valkoisen tai punaisen!
Varikset komentavat
Osta sellaset tiikeri- tai seepra-kuvioidut!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
onks sellaisia
Varikset komentavat
ON ON! Tai ainaki joskus ysärillä oli. Mulla oli jossain exelissä noita molempia tosi mageesti sekaisin
jaa nii sä tarkoitat niitä exelin snow cat ja tiger -mailojen grippejä. ei sellasii oo tainnu olla kymmeneen vuoteen.
uusissa exeleissä on tosin sellanen yhtenäinen grippi. ei varmaan saa ite vaihdettua mitenkään
fat pipellähän on sellainen missä on "hikinauhaa" mukana johon voi kuivata tassunsa vaihtopenkillä. ei koveta. gripin vaihtaminen on kyl ihan vitun perseestä
Varikset komentavat
Varikset komentavat
jaa nii sä tarkoitat niitä excelin snow cat ja tiger -mailojen greippejä. ei sellasii oo tainnu olla kymmeneen vuoteen.
uusissa exceleissä on tosin sellanen yhtenäinen greippi. ei varmaan saa ite vaihdettua mitenkään
fat pipellähän on sellainen missä on "hikinauhaa" mukana johon voi kuivata tussunsa vaihtopenkillä. ei koveta. greipin vaihtaminen on kyl ihan vitun perseestä
[quote:5f4c063df8="shanks"]miksei olis.. tai en tiiä mut oispa.
eilen meni aika paskasti duunipaikan höntsät.. syötöt ja vedot lähinnä päin vittua ja palloon ei osunu millään.. ja sit kovasta työnteostakaan ei ole toivoa kun ei jaksa juosta. [/quote:5f4c063df8]
no, rotsisählyihin sit epäonnistumaan
Varikset komentavat
no, rotsisählyihin sit epäonnistumaan
Onko muuten jotain aikoja jo sovittu?
[quote:878c9391c7="kraakku"]no, rotsisählyihin sit epäonnistumaan
Onko muuten jotain aikoja jo sovittu?[/quote:878c9391c7]
Ei vielä!
Uuden mailan ajattelin ostaa ku toi nykyinen on lavan osalta loppuun pelattu ja varsikin taitaa olla vähän paska jo. On kyllä ollut ylivoimaisesti paras omistamani maila ja käyristys onnistui aikoinaan aivan täydellisesti.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mekän pitäis vaihtaa gripit kun tosta parhaimmasta mailasta mureni jo viime kerralla. Pitäs kans ostaa uudet kengät futsalia varten kun noi vuosi sitten ostamani eivät ole järin varvasystävälliset.
ei! hoitakaas hesalaiset homma kotiin. varmaan lauantai ois passeli pelipäivä? mulle käy kyllä perjantaikin ihan yhtä hyvin.
mulle EI käy
11.10
8.11
22.11
29.11
melkein kaikki perjantait sopivat kyllä.
mieluite vois sopia mahdollisimman nopeasti, vaik niinku ens viikon viikonlopulle
Varikset komentavat
prismoista kannattaa katsoa exelin ruskea master 2.7
ainakin täällä ovat alennuksessa, alle neljäkymppii.
paras maila millä oon ikuna pelannu.
Varikset komentavat
leposin, tupin ja fopan pelitaidot ois kiva katsastaa. shanksi tiedetään jo sysipaskaksi
Varikset komentavat
Meikälle ei natsaa viikon päästä eikä sit ainakaan öö öö 4.11.-12.11.
täällä on ihan ihmeellinen toi sarjaohjelma, melkein kaikki ovat yksittäisotteluita. toki taitavat noi spiral-liigan ottelut mennä sopivasti päällekkäin eli tulee kaks matsia samalle päivälle.
Varikset komentavat
[quote:f6a1a880ec="kraakku"]ei! hoitakaas hesalaiset homma kotiin. varmaan lauantai ois passeli pelipäivä? mulle käy kyllä perjantaikin ihan yhtä hyvin.
mulle EI käy
11.10
8.11
22.11
29.11
mieluite vois sopia mahdollisimman nopeasti, vaik niinku ens viikon viikonlopulle [/quote:f6a1a880ec]
Mä en osaa sanoa vielä mitään tän kuun lopusta eteenpäin. Saan siinä 13.10. tietää mun tulevat työvuorot ainaki vuoden loppuun vai oliks se nyt kesään saakka. Et joo... Mut 11.10. käy mulle 100% varmasti.
edit: pl, 11.10 EI siis käyny Kraakulle
leposin, tupin ja fopan pelitaidot ois kiva katsastaa. shanksi tiedetään jo sysipaskaksi
![]()
Mä tartten sitten kyl lainamailan, kun ei oo omaa
Tai voin olla myös maalissa, jos on sellanen maski minkä alle mahtuu rillit. Ja polvisuojat olis jees.
![]()
Eniten kiinnostais nähdä lejonin taidot sekä päästä myllyttämään obi-wanin kanssa
Niin ja mulle käy melko varmasti mikä vaan perjantai tai lauantai.
[quote:6627b7af3e="kraakku"]leposin, tupin ja fopan pelitaidot ois kiva katsastaa. shanksi tiedetään jo sysipaskaksi
![]()
Eniten kiinnostais nähdä lejonin taidot sekä päästä myllyttämään obi-wanin kanssa [/quote:6627b7af3e]
En kyl tiedä tästä lajista mitään, mutta voin tulla myllyttämään kanssa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:cfa06df583="hrmunoita"][quote:cfa06df583="kraakku"]:confused:
vakutuusmaksuun vaikuttaa ikä ja sukupuoli (naisilla 65e kalliimpi, mitävit?)[/quote:cfa06df583]
NO NYTKYLLÄ[/quote:cfa06df583]TISSIT
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:82ffc8a40d="kraakku"]:confused:
vakutuusmaksuun vaikuttaa ikä ja sukupuoli (naisilla 65e kalliimpi, mitävit?)[/quote:82ffc8a40d]
On useita vakuutuksia, jotka on naisille ja miehille erihintaisia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:147ad5600f="kraakku"]ei! hoitakaas hesalaiset homma kotiin. varmaan lauantai ois passeli pelipäivä? mulle käy kyllä perjantaikin ihan yhtä hyvin.
mulle EI käy
11.10
8.11
22.11
29.11
mieluite vois sopia mahdollisimman nopeasti, vaik niinku ens viikon viikonlopulle [/quote:147ad5600f]
Hiukka psykedeelinen jätkä, puhuu että mikäs ois sopiva päivä ja sitten heittää vaan väliin jotain todella omituisia desimaalilukuja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:6b049c9fa0="kraakku"]leposin, tupin ja fopan pelitaidot ois kiva katsastaa. shanksi tiedetään jo sysipaskaksi
![]()
Mä tartten sitten kyl lainamailan, kun ei oo omaa
Tai voin olla myös maalissa, jos on sellanen maski minkä alle mahtuu rillit. Ja polvisuojat olis jees.[/quote:6b049c9fa0]
Vuokramailat on jotain euroja.
[quote:b7f3556356="kraakku"]ootko noisetti ostanut jo lisenssin? ei ehkä kannata kumpaakaan versiota sporttiturvasta koska k2:n vakuutus on ihan pelkkää paskaa ja k1 taas aika kallis.
k1 maksaa 165e ja korvaa 8500 euroon asti ja omavastuu 100e
k2 maksaa 95e ja korvaa 1000 euroon asti ja omavastuu on myös 100. eli loukkaantumisen sattuessa hoitokulut pitäisi osua välille 200-1000e että tuosta olisi mitään merkittävää hyötyä.
tapiola tarjoaa sairauskuluvakuutusta joka sun kohdalla olisi n.110e ja tähän sitten ilmeisesti lisenssi päälle 25e = 135e. omavastuu 87e ja korvaa 53 000e asti. ei urheilulajirajoituksia.
[quote:b7f3556356="tapiola"]Sairauskuluvakuutus lyhyesti
Vakuutus korvaa sairauden ja tapaturman hoidosta Suomessa aiheutuvia hoitokuluja, kuten yksityislääkärin palkkioita, lääkekuluja ja sairaalaan hoitopäivämaksuja.
Vakuutuksessa ei ole urheilurajoituksia, joten vakuutus sopii myös kilpaurheilua harrastavalle henkilölle.[/quote:b7f3556356]
selvittelen tässä nyt onko tohon mikään koira haudattuna..[/quote:b7f3556356]
Joo, toihan kuulostaa hyvältä. Pitänee itsekin ottaa pelkkä lisenssi ja sitten mennä tolla vakuutuksella. Urheilurajoittamattomuudelle Useinhan noissa on jotain ihme klausuuleja, esim. akillesjännevammoja ei korvata jos se poksahtaa itsekseen. Iskusta poksahdus korvataan.
Vakuutusehdot kuitenkin vielä syyniin.
[quote:da835aff02="psykokarkki"]jaa nii sä tarkoitat niitä excelin snow cat ja tiger -mailojen greippejä. ei sellasii oo tainnu olla kymmeneen vuoteen.
uusissa exceleissä on tosin sellanen yhtenäinen greippi. ei varmaan saa ite vaihdettua mitenkään
fat pipellähän on sellainen missä on "hikinauhaa" mukana johon voi kuivata tussunsa vaihtopenkillä. ei koveta. greipin vaihtaminen on kyl ihan vitun perseestä [/quote:da835aff02]
NYT HANTTA VITTUUN SPORTTILASTA
tai tuu rotsisählyyn.
:neutral: