You are not logged in.
Joo, ku Piffil siis oli joku topikki tästä, mut nyt en löydä sitä
Tero saatana, s'olet gay!
harmi et tohon tulee just joku booring kinkkilä. hakaniemeen olis kyllä mahtunut joku eksoottisempi ruokapaikka just nyt.. ku marco pollo/juttutupa on boikotissa (pose-kommarit hirteen!), silvople (sic) ei carnivorelle oikein nappaa ja muu tarjonta on rosso/kinkki/kebab...
juu juu. "silvaple". säästin hirmikseltä tänkin vaivan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Taidan olla ainoo täällä, joka diggas mestasta tosi paljon, sen puutteista huolimatta.
Et ole ainoa, kyllä mäkin diggasin siitä. Paskanen joo ja kusinen kans, mutta kyllä mulla on tosi hyviä muistoja mestasta, ei se sottasuus koskaan hermoille käyny. Ja ihan kunkkukeikkoja tullu nähtyä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mä kyllä haluaisin tarkemmin ajateltuani libanonilaisen, sellaista ei Hesassa vielä taida olla.
Mä kyllä haluaisin tarkemmin ajateltuani libanonilaisen, sellaista ei Hesassa vielä taida olla.
farouge? on kyllä liian "upper class twat"-henkinen mulle...
[quote:7c5a1662ca="Feggy"]Mä kyllä haluaisin tarkemmin ajateltuani libanonilaisen, sellaista ei Hesassa vielä taida olla.
farouge? on kyllä liian "upper class twat"-henkinen mulle...[/quote:7c5a1662ca]
Tarkoitinkin sellaista samaa kamaa sisältävää edullista lounaspaikkaa.
[quote:a8238d6a4a="silvawhale"][quote:a8238d6a4a="Feggy"]Mä kyllä haluaisin tarkemmin ajateltuani libanonilaisen, sellaista ei Hesassa vielä taida olla.
farouge? on kyllä liian "upper class twat"-henkinen mulle...[/quote:a8238d6a4a]
Tarkoitinkin sellaista samaa kamaa sisältävää edullista lounaspaikkaa.[/quote:a8238d6a4a]
jeps. sellainen oli 5min jopa jyskylässä, jos en muista ihan väärin. siinä melkein vakkaria vastapääte.
nojoo, tuli ehkä mollattua factoryä turhan paljon, mutta ei se koskaan ollu varsinaisesti "mun paikka"... olis ne kyllä voineet äänentoistomielessä edes pikkasen yrittää...
[quote:8ee3e6d024="Jean-Babtiste"]Taidan olla ainoo täällä, joka diggas mestasta tosi paljon, sen puutteista huolimatta.
Et ole ainoa, kyllä mäkin diggasin siitä. Paskanen joo ja kusinen kans, mutta kyllä mulla on tosi hyviä muistoja mestasta, ei se sottasuus koskaan hermoille käyny. Ja ihan kunkkukeikkoja tullu nähtyä.[/quote:8ee3e6d024]
Kyllä mulla oli aina hauskaa kun siellä kävin keikkoja katsomassa... Tusinan kertaa max...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
entäs laosilainen?
[quote:8c035c98de="Jean-Babtiste"]Taidan olla ainoo täällä, joka diggas mestasta tosi paljon, sen puutteista huolimatta.
Et ole ainoa, kyllä mäkin diggasin siitä. Paskanen joo ja kusinen kans, mutta kyllä mulla on tosi hyviä muistoja mestasta, ei se sottasuus koskaan hermoille käyny. Ja ihan kunkkukeikkoja tullu nähtyä.[/quote:8c035c98de]
Näinpä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:508bf823cd="janne m."][quote:508bf823cd="Jean-Babtiste"]Taidan olla ainoo täällä, joka diggas mestasta tosi paljon, sen puutteista huolimatta.
Et ole ainoa, kyllä mäkin diggasin siitä. Paskanen joo ja kusinen kans, mutta kyllä mulla on tosi hyviä muistoja mestasta, ei se sottasuus koskaan hermoille käyny. Ja ihan kunkkukeikkoja tullu nähtyä.[/quote:508bf823cd]
Näinpä.[/quote:508bf823cd]
niin näit.
kahville
[quote:71afaac31a="Joe Caligula"][quote:71afaac31a="janne m."][quote:71afaac31a="Jean-Babtiste"]Taidan olla ainoo täällä, joka diggas mestasta tosi paljon, sen puutteista huolimatta.
Et ole ainoa, kyllä mäkin diggasin siitä. Paskanen joo ja kusinen kans, mutta kyllä mulla on tosi hyviä muistoja mestasta, ei se sottasuus koskaan hermoille käyny. Ja ihan kunkkukeikkoja tullu nähtyä.[/quote:71afaac31a]
Näinpä.[/quote:71afaac31a]
niin näit.
kahville [/quote:71afaac31a]
korjasin
no niin nyt kahville
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tänä viikonloppuna tämä!
[quote:5ee19c484b="simo_vaatehuoneelta"]NMC SUPER FEAST 19.-20.9.2008 SEMIFINAL (Helsinki)
NEW MUSIC COMMUNITY palaa tiukan kaksipäiväisen minifestarin keralla tuomaan valoa ja energiaa syksyyn. Tarjolla kahtena päivänä Helsingin Semifinalissa varmasti tuoretta, kokeellista kotimaista: indie popista suhinarockiin, elektroinstrumentalismista maalaileviin äänimaisemiin ja pyörryttäviin rytmimaailmoihin. Näistä kuulit ensin meiltä!
Perjantaina 19.9. lavalla (Semifinal, HKI)
Idolae (Tre) > http://www.myspace.com/idolae
Cloudgore (Hki) > http://www.myspace.com/cloudgore
Cockpits (Hki) > http://www.myspace.com/toobadcockpits
LAUANTAI 20.9. lavalla (Semifinal, HKI)
Kastor (Hki) > http://www.myspace.com/kastorland
On Volcano (Tre) > http://www.myspace.com/onvolcano
Neufvoin (Kuopio) > http://www.myspace.com/neufvoin
LIPUT ENNAKKOON TIKETISTÄ! > http://www.tiketti.fi/tapahtumat?q=nmc
[/quote:5ee19c484b]
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
tännekin (ja börjen listalle):
[quote:b9f8eaa1e8="Tiketti"]Masta Killa ja Afu-Ra RAP SM 2008 tapahtumassa Nosturissa 1.11.
Wu Tang Clanin jäsen Masta Killa saapuu esiintymään RAP SM 2008 tapahtumaan Helsingin Nosturiin yhdessä hyvän ystävänsä, legendaarisen Gang Starr Foundationin jäsenen Afu-Ra:n kanssa lauantaina 1.11.2008. Tapahtumassa mukana myös DJ PF Cuttin (USA) sekä DJ Taste. Illan juontavat Mängi ja Mas ja kilpailun tuomaristossa istuvat Solonen, Juno sekä The Gambit.
La 1.11.2008, Nosturi, Telakkakatu 8, Helsinki
LIPUT: 19 EUR (ovelta 22 EUR), -S-/K-18
Lipunmyynti alkaa maanantaina 22.9.2008 klo 9.00[/quote:b9f8eaa1e8]
Oho oho, viihdekeskus Flamingossa luvassa aika kovaa settiä:
17.-20.9. Village People (liput 39e)
24.-27.9. Boney M (31e)
1.-4.10. Ace of Base (45e)
8.-11.10. Dr.Alban & Haddaway (39e)
[quote:e032e72953="janne m."]Oho oho, viihdekeskus Flamingossa luvassa aika kovaa settiä:
17.-20.9. Village People (liput 39e)
24.-27.9. Boney M (31e)
8.-11.10. Dr.Alban & Haddaway (39e)[/quote:e032e72953]
parempi puolisko kävi tuolla jossain avajaiskekkereissä. kuulemma aika beyond ankea-meininki...
[quote:4ae5f9551e="janne m."]
[/quote:4ae5f9551e]
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:6a86b73896="nordenstam"][quote:6a86b73896="janne m."]
[/quote:6a86b73896]
[/quote:6a86b73896]
Se on kato toi ysärisoundi kokenu arvonnousun...
Falmingon hinnoittelupolitiikalle
Paljonkohan ne 3D leffanäytökset maksaa? 1000e?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:93fe038a01="börjeslandet"]Falmingon hinnoittelupolitiikalle
Paljonkohan ne 3D leffanäytökset maksaa? 1000e?[/quote:93fe038a01]
Lintsillä 4D:tä femmalla
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
8.-1.10. ois aika jees. Rock my heart!
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Huomenna sunnuntaina Kutosella luvassa loistavaa ruotsalaista ja kotimaista popmusiikkia!!!
Mariam Wallentinin ja Andreas Werliinin muodostama Wildbirds & Peacedrums perustettiin vuonna 2005, kun pariskunta tapasi toisensa Göteborgin musiikkiakatemiassa. Yhtyeen debyyttialbumi Heartcore ilmestyi vuonna 2007, ja hypnoottisille rumpurytmeille sekä Wallentinin kauniille laululle perustuva musiikki keräsi vertauksia esimerkiksi Björkiin, PJ Harveyhin ja Joanna Newsomiin.
Wildbirds & Peacedrums sai uralleen laajempaa kansainvälistä nostetta, kun Heartcore julkaistiin tänä keväänä maailmanlaajuisesti brittiläisen Leaf-levymerkin kautta (mm. Efterklang ja Caribou). Bändin toinen pitkäsoitto The Snake ilmestyi myös muutamia kuukausia sitten laajentaen Wildbirds & Peacedrumsin äänimaailmaa indiepopin ja folkin ohella myös bluesin, soulin ja jazzin suuntaan. Samalla yhtye palkittiin Ruotsissa Jazz i Sverige -palkinnolla. Tänä kesänä esimerkiksi Roskilde-, Accelerator- ja Way Out West -festivaaleilla esiintynyt folkpop-duo saapuu Suomeen ensimmäistä kertaa.
Wildbirds & Peacedrumsia lämmittelee ensimmäistä sooloalbumiaan viimeistelevä Ville Särmän Illuusio. Särmä on jo vuosia vaikuttanut Suomen indie-kentässä, ja hänet muistetaan esimerkiksi Super- ja Kevin-yhtyeiden riveistä.
@ Kuudes Linja, Helsinki
Liput 11 EUR
Ovet klo. 20.00
Ville Särmän Illuusio 21.30
WILDBIRDS&PEACEDRUMS 22.45->
WILDBIRDS & PEACEDRUMS (SWE)
Great natural pop (NME)
Divinely evocative (Time Out)
Imagine Björk´s Debut seriously fiending for a rhythm fix, 8.0/10 (Pitchfork)
A heady brew of pagan blues, spiritual pop and ecstatic soul music, 4/5 (The Guardian)
A duo whose unified talent and staggering virtuosity marks out a very bright future indeed, 8/10 (Drowned In Sound)
www.wildbirdsandpeacedrums.com
www.myspace.com/wildbirdsandpeacedrums
Tänään tonne, kuka lähtee mukaan?
La 20.09.2008, ovet 20.00, 10, S/K18
Läjä50v:
TERVEET KÄDET
KOHU-63
RATTUS
KANSAN UUTISET
KARANTEENI
THE CARNIVAL
Showtimes: The Carnival 20.30, Karanteeni 21.15, Kansan Uutiset 22.00, Rattus 22.45, Terveet Kädet 23.30, Kohu-63 00.30
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:08776ce34f="kaistahai"]Tänään tonne, kuka lähtee mukaan?
La 20.09.2008, ovet 20.00, 10, S/K18
Läjä50v:
TERVEET KÄDET
KOHU-63
RATTUS
KANSAN UUTISET
KARANTEENI
THE CARNIVAL
Showtimes: The Carnival 20.30, Karanteeni 21.15, Kansan Uutiset 22.00, Rattus 22.45, Terveet Kädet 23.30, Kohu-63 00.30[/quote:08776ce34f]
Mun piti lähteä, mutta koko viikonloppu meneekin duunissa ja huominen päivä varsinkin on täyttä vittua pituuden puolesta (n 8.30-24 ainakin... luulisin). Harmittaa melkosesti, kun olis päässyt moikkaamaan TK:n rumpalia lähes 30 vuoden jälkeen... Tuttu tyyppi siis.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Harmittaa melkosesti, kun olis päässyt moikkaamaan TK:n rumpalia lähes 30 vuoden jälkeen... Tuttu tyyppi siis.
ai niin, tehän soititte samassa bändissä joskus, muistelen hämärästi kuulleeni jonkun demon... ja joo, menisin tonne toki jossen ois edelleen hyvinkäällä. toisaalta olis kans kuusumu ja eleonoora tavastialla sekä
HAPPORADIO JA 51 KOODIA jossain virgin oilissa tms
[quote:f0e613bca4="kaistahai"][size=18]Tänään tonne, kuka lähtee mukaan?
[/quote:f0e613bca4]
Meikä on tulossa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:23445b7359="tomitarmo"]Harmittaa melkosesti, kun olis päässyt moikkaamaan TK:n rumpalia lähes 30 vuoden jälkeen... Tuttu tyyppi siis.
ai niin, tehän soititte samassa bändissä joskus, muistelen hämärästi kuulleeni jonkun demon... [/quote:23445b7359]
Jep! Vaikka ei kai kyseessä ihan oikea bändi ollu... kait. Semmosta 13-15 vuotiaiden rämistelyä, kun kävin lomilla Torniossa. Mutta enpä taida olla nähny miestä sitten vuoden 1980...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
TK :rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
Rattus :rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
Uh toi wildrums & peacedrums oli kyllä negatiivisin yllätys roskildessa, ihan mielenkiinnosta kävin katsastamassa, mutta ei paria biisiä pitempään maha kestänyt
Kyllä mulle tossa mainitut björkitpjharveytjoannanewsomit maistuu, mutta tämä tuntui vaan niiiiin turhalta. No mut kertokaas mitä muut tykkää jos tuonne eksyy..
I love you and dream about the Führer
[quote:49c0446f0e="hrmunoita"][quote:49c0446f0e="kaistahai"][size=18]Tänään tonne, kuka lähtee mukaan?
[/quote:49c0446f0e]
Meikä on tulossa.[/quote:49c0446f0e]Näin kun sotkit täyttä vauhtia Buevardia pitkin.