You are not logged in.
[quote:ba481609ba="ex-kolja"][quote:ba481609ba="tomitarmo"]Tää on tapahtunut jo runsaat puoltoista vuotta sitten, mutta olipa ikävä saada just äsken selville, että mm. Wim Wendersin Berliinin taivaan alla (Wings Of Desire)- ja Maailman ääriin (Until The End Of The World)-leffoissa näytellyt ihana Solveig Dommartin on kuollut sydäriin tammikuussa 2007. Voi sentään...
http://blogs.guardian.co.uk/film/2007/0 … _acro.html[/quote:ba481609ba]
Siis, mitä perkelettä...!??!?! [/quote:ba481609ba]
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Motownille työskennellyt lauluntekijä-tuottaja Norman Whitfield
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=16122
http://undercover.com.au/News-Story.aspx?id=6330
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Oi, funk-prinssi!
no nyt jää sit viimeistään se reunion tekemättä
ja hyvä niin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:d774250e02="ydinaukio"]no nyt jää sit viimeistään se reunion tekemättä
ja hyvä niin.[/quote:d774250e02]
eri. siellä live earthissa vedetty lyhyt keikka oli ensimmäinen näkemäni pappareunion joka oikeasti kuulosti hyvältä. nimenomaan kuulosti, ei näyttänyt
[quote:b01c2e1599="silvawhale"][quote:b01c2e1599="ydinaukio"]no nyt jää sit viimeistään se reunion tekemättä
ja hyvä niin.[/quote:b01c2e1599]
eri. siellä live earthissa vedetty lyhyt keikka oli ensimmäinen näkemäni pappareunion joka oikeasti kuulosti hyvältä. nimenomaan kuulosti, ei näyttänyt [/quote:b01c2e1599]
Watersin laulu ei kyllä kuulostanut lähellekään hyvältä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:91a150d1b5="silvawhale"][quote:91a150d1b5="ydinaukio"]no nyt jää sit viimeistään se reunion tekemättä
ja hyvä niin.[/quote:91a150d1b5]
eri. siellä live earthissa vedetty lyhyt keikka oli ensimmäinen näkemäni pappareunion joka oikeasti kuulosti hyvältä. nimenomaan kuulosti, ei näyttänyt [/quote:91a150d1b5]
mites toi radiohead?
[quote:03129ecfe2="ydinaukio"][quote:03129ecfe2="silvawhale"][quote:03129ecfe2="ydinaukio"]no nyt jää sit viimeistään se reunion tekemättä
ja hyvä niin.[/quote:03129ecfe2]
eri. siellä live earthissa vedetty lyhyt keikka oli ensimmäinen näkemäni pappareunion joka oikeasti kuulosti hyvältä. nimenomaan kuulosti, ei näyttänyt [/quote:03129ecfe2]
mites toi radiohead? [/quote:03129ecfe2]
[quote:34c64afc94="Prakk"]Eihän se koskaan ole kuulostanut...
Ei silti, kyllä mä tykkäsin Live8 setistä/sedistä silti [/quote:34c64afc94]
se oli ihan mahtava ihan vaan fiilisarvoltaan se live8-juttu, vaikkakin koko tapahtuma nyt toki oli ihan silkkaa fuulaa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Nimenomaan fiilis oli korkealla. Just semmosta, että musa meni sen verran tyylipuhtaasti, että pystyi keskittymään pappojen fanittamiseen ja niiden puolesta jännäämiseen. Tuo keikka oli ainut Live-c8-veto, joka on jäänyt mieleen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Norman Whitfield
R.I.P.
Tämä mies hallitsi psykesoulin kentän aika vitun hyvin. Taitaa olla Motownin aika soida taas huomenna..
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:ec84dc6175="silvawhale"][quote:ec84dc6175="ydinaukio"][quote:ec84dc6175="silvawhale"][quote:ec84dc6175="ydinaukio"]no nyt jää sit viimeistään se reunion tekemättä
ja hyvä niin.[/quote:ec84dc6175]
eri. siellä live earthissa vedetty lyhyt keikka oli ensimmäinen näkemäni pappareunion joka oikeasti kuulosti hyvältä. nimenomaan kuulosti, ei näyttänyt [/quote:ec84dc6175]
mites toi motörhead? [/quote:ec84dc6175]
[/quote:ec84dc6175]sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:b089636130="Prakk"]Eihän se koskaan ole kuulostanut...
Ei silti, kyllä mä tykkäsin Live8 setistä/sedistä silti [/quote:b089636130]
Joo kyllä mäkin tykkäsin, mut siis se Watersin laulu oli jotenkin vanhat livet potenssiin 100.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En o Pikn Flöydiä muuten koskaa kuunnellu eikä kiinnosta vittujakaan varmaan jatkossa mut se live8-veto oli kyl huippu.
En o Pikn Flöydiä muuten koskaa kuunnellu eikä kiinnosta vittujakaan varmaan jatkossa mut se live8-veto oli kyl huippu.
eri, eri ja eri.
Nimenomaan fiilis oli korkealla. Just semmosta, että musa meni sen verran tyylipuhtaasti, että pystyi keskittymään pappojen fanittamiseen ja niiden puolesta jännäämiseen. Tuo keikka oli ainut Live-c8-veto, joka on jäänyt mieleen.
sama
Romanian toinen hieno lahja vakavalle musiikille, Horatiu Radulescu, on jättänyt nämä sfäärit. Inner Time II siis soittimeen.
Romanian toinen hieno lahja vakavalle musiikille, Horatiu Radulescu, on jättänyt nämä sfäärit. Inner Time II siis soittimeen.
kappas. Rip vaan. ei taida spektrimiehiä (naisia kylläkin) juuri elossa enää ollakaan muuta kuin Murail.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:9afe3ba48d="noisembryo"]Romanian toinen hieno lahja vakavalle musiikille, Horatiu Radulescu, on jättänyt nämä sfäärit. Inner Time II siis soittimeen.
kappas. Rip vaan. ei taida spektrimiehiä (naisia kylläkin) juuri elossa enää ollakaan muuta kuin Murail.[/quote:9afe3ba48d]
onneksi on sunn o))).
[quote:0981737112="kmodig"][quote:0981737112="noisembryo"]Romanian toinen hieno lahja vakavalle musiikille, Horatiu Radulescu, on jättänyt nämä sfäärit. Inner Time II siis soittimeen.
kappas. Rip vaan. ei taida spektrimiehiä (naisia kylläkin) juuri elossa enää ollakaan muuta kuin Murail.[/quote:0981737112]
onneksi on sunn o))). [/quote:0981737112]
ihanat naiset pannalla.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:5b3350422d="ydinaukio"][quote:5b3350422d="silvawhale"][quote:5b3350422d="ydinaukio"]no nyt jää sit viimeistään se reunion tekemättä
ja hyvä niin.[/quote:5b3350422d]
eri. siellä live earthissa vedetty lyhyt keikka oli ensimmäinen näkemäni pappareunion joka oikeasti kuulosti hyvältä. nimenomaan kuulosti, ei näyttänyt [/quote:5b3350422d]
mites toi radiohead? [/quote:5b3350422d]
Radiohead-kortti alkaa kyllä saavutta (tai on ehkä jo ohittanut) natsikortin säälittävyydessään viimeisenä oljenkortena näissä keskusteluissa... Ja kyllä, olen ainakin siihen natsikorttiin itsekin turvautunut
Täysin samaa mieltä olen kyllä ydinaukion kanssa siitä, että Pink Floydin papat vetivät aivan mahtavan pappareunion-keikan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
r.i.p.
Vois lukasta elämänkertansa uusiksi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:372278bf23="janne m."]:cry:
Vois lukasta elämänkertansa uusiksi.[/quote:372278bf23]
ei se taida enää pystyä