You are not logged in.
[quote:5e6aeef3b0="kmodig"]ostakaa ny joku OIKEESTI noi pois, tossa on hyviä levyjä.
saako nyykkärit kaupan päälle? [/quote:5e6aeef3b0]
ai ai, "rare" levy, enpä kuule tiiä...
no joo saa toki.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Mä voisin poistaa vaikka femmalla noi kaksi Sly & Robbieta... Mitä sanot?
selevä.
tuutko suvilahteen 6.9.? sinne voisin tuoda. ens viikolla lauttasaaressa töissä, en tiedä kuinka paljon pyörin sieltä keskustaan.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:acf08968f9="forssto"][quote:acf08968f9="kmodig"][quote:acf08968f9="janne m."][quote:acf08968f9="kmodig"]jos ostaa 2 levyä, saa/on pakko ottaa nää kaupan päälle
VA - Rantings of a free thinker
Fou Ts'ong plays Chopin - 24 etudes
mä niin pakotan silvan ottaan nää [/quote:acf08968f9]
Ei toi Rantings mikään hölmömpi levy ole. Warser Gate, Can Can Heads ja Echo is your love kaik ihan kelpo möykkääjiä, tosin ei ykskään ihan hiteimmillään, mutta silti. Ja sit siinä oli se neljäs, josta ei ole mitään muistikuvaa..[/quote:acf08968f9]
echon ylivoimaisesti paras biisi tolla. muuten aika ei-mun-juttu.[/quote:acf08968f9]
Oho oho. Aika paskaa kyl tuo meidän osasto tuosta.
Se neljäs, eli Roy & The Devil's Motorcycle on kyl kans oikein toimiva pläjäys. Jotain sveitsiläisiä vissiin.[/quote:acf08968f9]
Uh joo, onkohan toi Roi edes muuta julkassu, mutta toi levyn osuutensa on kyl melkein parasta huumesekoilua koskaan aivan suvereenin mahtavilla 13thFE, JA, GD ja QMS skittasoundeilla. Warser Gate on tossa kans kyl tosi hyvä. EIYL ja CCH enempi vaan ok, paitti että varsinkin Echojen eka biisi viehättää kyl jollain naivilla tavalla, tulee merirosvolaiva mieleen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:0f197d4c73="forssto"][quote:0f197d4c73="kmodig"][quote:0f197d4c73="janne m."][quote:0f197d4c73="kmodig"]jos ostaa 2 levyä, saa/on pakko ottaa nää kaupan päälle
mä niin pakotan silvan ottaan nää [/quote:0f197d4c73]
Ei toi Rantings mikään hölmömpi levy ole. Warser Gate, Can Can Heads ja Echo is your love kaik ihan kelpo möykkääjiä, tosin ei ykskään ihan hiteimmillään, mutta silti. Ja sit siinä oli se neljäs, josta ei ole mitään muistikuvaa..[/quote:0f197d4c73]
echon ylivoimaisesti paras biisi tolla. muuten aika ei-mun-juttu.[/quote:0f197d4c73]
Se neljäs, eli Roy & The Devil's Motorcycle on kyl kans oikein toimiva pläjäys. Jotain sveitsiläisiä vissiin.[/quote:0f197d4c73]
Kyllä mä ainaki seisoskelen noitten CCH-piisien takana. Sitä samaa paskaa ku ennenki. Ehkei helpoimmasta päästä CCHta?
[quote:d3c4a2ae93="Se Paisti"][quote:d3c4a2ae93="forssto"][quote:d3c4a2ae93="kmodig"][quote:d3c4a2ae93="janne m."][quote:d3c4a2ae93="kmodig"]jos ostaa 2 levyä, saa/on pakko ottaa nää kaupan päälle
mä niin pakotan silvan ottaan nää [/quote:d3c4a2ae93]
Ei toi Rantings mikään hölmömpi levy ole. Warser Gate, Can Can Heads ja Echo is your love kaik ihan kelpo möykkääjiä, tosin ei ykskään ihan hiteimmillään, mutta silti. Ja sit siinä oli se neljäs, josta ei ole mitään muistikuvaa..[/quote:d3c4a2ae93]
echon ylivoimaisesti paras biisi tolla. muuten aika ei-mun-juttu.[/quote:d3c4a2ae93]
Se neljäs, eli Roy & The Devil's Motorcycle on kyl kans oikein toimiva pläjäys. Jotain sveitsiläisiä vissiin.[/quote:d3c4a2ae93]
Kyllä mä ainaki seisoskelen noitten CCH-piisien takana. Sitä samaa paskaa ku ennenki. Ehkei helpoimmasta päästä CCHta?[/quote:d3c4a2ae93]
Ja edelleen...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Voisin ostaa Rachel's ja ehkä Doshinkin pois. Lähteekö molemmat kympillä?
yo kimmo. kelle se syr-levy on menos siinä kasassa jonka heitit mulle? slyrobbiet meni ylipaskantajalle mut toi?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
yo kimmo. kelle se syr-levy on menos siinä kasassa jonka heitit mulle? slyrobbiet meni ylipaskantajalle mut toi?
Sonic Juutti on tulossa mulle.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:ab7056dff7="silvawhale"]yo kimmo. kelle se syr-levy on menos siinä kasassa jonka heitit mulle? slyrobbiet meni ylipaskantajalle mut toi?
Sonic Juutti on tulossa mulle.[/quote:ab7056dff7]
ookke.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
taas lähtee:
http://www.geocities.com/moody_modig/modig-levyt.html
Klaus Schulze – Picture Music LP 4e
Elliott Sharp/Carbon – Larynx LP 3e
Cyndi Lauper – True Colors LP 2e
Rusko/The Others – Betamax/Bed Bugz 12” (Veri Lo)
Gil Scott-Heron – Winter In America/Johannesburg/ 10”
The Revolution Will Not Be Televised/B Movie -ep 10” 13e
VA – Hot Stuff LP (sis mm. Self Control, Young at Heart, Cars - You Might Think,
We're Not Gonna Take It, Smalltown Boy, Big In Japan,
Phil Collins - Against All Odds. Eli ei ihan turha lättty) 2e
Everything But The Girl – Worldwide LP 1e
Wonder promo 12” (Dump Walve), dubsteppiä 3e
Moody Blues – Days of Future Passed LP 5e
Mercury Rev – All Is Dream LP 5e
Led Zeppelin – III (hyppii vähän toisella puolella) LP 3e
Alpha Band – The Statue Makers of Hollywood LP (ihan mahtava kansi) 1e
Béla Bartók – Allegro Barbado (1911), op. 14 (1916)
ja pari muuta kipaletta (ei toi unkari oikein taitu) 2,5e
VA – Disco Night Fever (mm. Boney M. Bonnie Tyler,
Baccara, Abba, Santa Esmeralda. niille jotka eivät päässeet campista yli lukiossa.
huom, kannessa näkyy vähän nännit(naisen)) LP2e
Mike Oldfield – Tubular Bells LP 1,5e
joku summa neukkulevy jossa joku mimmi hoilaa LP 1e
Jone Takamäki (johanna kustannus) LP 4e
Music for the young church vol2 LP 1,5e (pari hyvä jeesus-hittiä)
Avo Tamme - Eesti Loits (Avo Tamme – tenor sax, Tiit Paulus – guitar, Toivo Unt – bass) LP 2,5e
Folks Songs and Horo dances (bulgarialaista horoilua) 2e
Bill Wood – Song of Degrees LP 2e (dronee)
Sikora – Abend:skool LP 3e (klang elektronik) idm-diskoilua
Various Production – 13 12” 10e
Bad Brains – Build a Nation LP 5,5e (puna-kelta-vihreä vinyyli, gatefold)
Johnny Cash – at San Qunetin LP 2,5e (bleepatut kirosanat)
Adult. - Anxiety Always 2LP 7e
VA – Rantings of a free thinker LP 2e (Echo is your love etc)
Impressions – Time Have Changed LP (gatefold) 6,5e
Pigface – Gub LP 3e (”industrial supergroup”, Atkins-Rieflin-Reznor-Connelly)
Björk – Alarm Call 12” 2,5e (Beck Matmos remixes)
Nymphomatriarch – Nymphomatriarch LP 4e (Venetian Snares-Aaron ja Rachel Kozak panevat ja sit samplaavat panosoundeja. kannessa ei kummankaan tissejä)
Various - Rephlexions! An Album Of Braindance! 2LP 5,5e (Aphex Twin ja kaverit)
Theo Parrish – Twin Cities ep 12” 3e
FC/Kahuna – Machine Says Yes 2LP 4,5e
VA - Welcome To Hell 12” (Mad Decent, Dj Sega puikoissa +prodigy-remix) 4e
VA- Instrumental groups from Thrace 3e
Flanger – Outer Space 3LP (vika levy puuttuu, mut eipä oo mikään kokonaisuus
toi levy. digi-space-jatsia) 4e
Aretha Franklin - Hey Now Hey (The Other Side Of The Sky) LP 3e (gatefold)
Fishbone - The Reality Of My Surroundings 2LP (gatefold, uuu) 4,5e
Klaus Schulze Picture Music LP 4e
Cyndi Lauper True Colors LP 2e
Everything But The Girl Worldwide LP 1e
Bad Brains Build a Nation LP 5,5e (puna-kelta-vihreä vinyyli, gatefold)
Voisin ottaa nää!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:b26f19da5d="hrmunoita"]Klaus Schulze – Picture Music LP 4e
Cyndi Lauper – True Colors LP 2e
Everything But The Girl – Worldwide LP 1e
Bad Brains – Build a Nation LP 5,5e (puna-kelta-vihreä vinyyli, gatefold)
Voisin ottaa nää![/quote:b26f19da5d]
no ni, oikee asenne!
missä asut?
[quote:4d05034128="kmodig"][quote:4d05034128="hrmunoita"]Klaus Schulze Picture Music LP 4e
Cyndi Lauper True Colors LP 2e
Everything But The Girl Worldwide LP 1e
Bad Brains Build a Nation LP 5,5e (puna-kelta-vihreä vinyyli, gatefold)
Voisin ottaa nää![/quote:4d05034128]
no ni, oikee asenne!
missä asut?[/quote:4d05034128]
Kalliossa. Koska tuut Stadiin?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mulle kelpais toi Mercury Rev. Haluukko cd:n vaihdossa?
Älä päästä painiks sitä
Kenes remixejä tossa Björkin sinkulla on? Vopisin ehkä ostaakki.
en ole kolmekybänen emoboy
Kenes remixejä tossa Björkin sinkulla on? Vopisin ehkä ostaakki.
Beck ja Matmos, niinhän sii sanotaan
[quote:6fde85a4c5="ILR"]Mulle kelpais toi Mercury Rev. Haluukko cd:n vaihdossa?
Mulkku jätkä jos ei suostu!!! [/quote:6fde85a4c5]
no se ny ei oo mikään uutinen.
mut mikä cd?
ei sellasta missä on voimasointuja kitaralla emo-laulua.
(paitsi jos se on Violan uusi julkaisematon levy)
Mulle voi laittaa Parrishin ja Sikoran varaukseen. Sama juttu kuin hirmiksellä, onnistuuko livekauppa Stadissa jossain vaiheessa?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mulle voi laittaa Parrishin ja Sikoran varaukseen. Sama juttu kuin hirmiksellä, onnistuuko livekauppa Stadissa jossain vaiheessa?
onnistuu. ostaks Boxcutterin Brood V.I.P./November 12" samaan syssyyn?
se on aika hyvä. 3,5e.
[quote:fb05fd33fb="sheino"]Mulle voi laittaa Parrishin ja Sikoran varaukseen. Sama juttu kuin hirmiksellä, onnistuuko livekauppa Stadissa jossain vaiheessa?
se on aika hyvä. 3,5e.[/quote:fb05fd33fb]
Koko setti vaikka kahdeksan euroa?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:32ada64698="börjeslandet"]Kenes remixejä tossa Björkin sinkulla on? Vopisin ehkä ostaakki.
Beck ja Matmos, niinhän sii sanotaan[/quote:32ada64698]
Joo voisin panna ostaen sen!
en ole kolmekybänen emoboy
Pitäsköhän mun ottaa tuo Jone Takamäki LP?
[quote:1fecc36aa2="forssto"][quote:1fecc36aa2="ILR"]Mulle kelpais toi Mercury Rev. Haluukko cd:n vaihdossa?
Mulkku jätkä jos ei suostu!!! [/quote:1fecc36aa2]
no se ny ei oo mikään uutinen.
mut mikä cd?
ei sellasta missä on voimasointuja kitaralla emo-laulua.
(paitsi jos se on Violan uusi julkaisematon levy) [/quote:1fecc36aa2]
Ajattelin tota All is dream cd:tä mut aika voima-emoiluahan sekin pohjimmiltaan on.
Älä päästä painiks sitä
[quote:ade0aaa2dd="kmodig"][quote:ade0aaa2dd="sheino"]Mulle voi laittaa Parrishin ja Sikoran varaukseen. Sama juttu kuin hirmiksellä, onnistuuko livekauppa Stadissa jossain vaiheessa?
se on aika hyvä. 3,5e.[/quote:ade0aaa2dd]
Koko setti vaikka kahdeksan euroa? [/quote:ade0aaa2dd]
mikä toi Sikora on? en löydä sitä tuolta.
[quote:491e33cda0="sheino"][quote:491e33cda0="kmodig"][quote:491e33cda0="sheino"]Mulle voi laittaa Parrishin ja Sikoran varaukseen. Sama juttu kuin hirmiksellä, onnistuuko livekauppa Stadissa jossain vaiheessa?
se on aika hyvä. 3,5e.[/quote:491e33cda0]
Koko setti vaikka kahdeksan euroa? [/quote:491e33cda0]
mikä toi Sikora on? en löydä sitä tuolta.[/quote:491e33cda0]
Sikora Abend:skool LP 3e (klang elektronik) idm-diskoilua
[quote:9555db10ba="kmodig"][quote:9555db10ba="sheino"][quote:9555db10ba="kmodig"][quote:9555db10ba="sheino"]Mulle voi laittaa Parrishin ja Sikoran varaukseen. Sama juttu kuin hirmiksellä, onnistuuko livekauppa Stadissa jossain vaiheessa?
se on aika hyvä. 3,5e.[/quote:9555db10ba]
Koko setti vaikka kahdeksan euroa? [/quote:9555db10ba]
mikä toi Sikora on? en löydä sitä tuolta.[/quote:9555db10ba]
Sikora – Abend:skool LP 3e (klang elektronik) idm-diskoilua[/quote:9555db10ba]
kyl kuule 9e
i think it's a very fair deal.
Pitäsköhän mun ottaa tuo Jone Takamäki LP?
pitäs.
NONI JANTTERIT
tuun huomenna Helsinkiin, lähden tiistaina.
call me up.
kuka haluaa levynsä tuolloin?
[quote:d3c6be2959="kmodig"]NONI JANTTERIT
tuun huomenna Helsinkiin, lähden tiistaina.
call me up.
kuka haluaa levynsä tuolloin?[/quote:d3c6be2959]
Meikä vois!
Tuuppa jossain vaiheessa pyörähtämään Pitkämieheen?