You are not logged in.
Tätä onki ootettu.
jaa sivunvaihtoo
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
sitäpä sitä
Aika neverhöördiä tämä postpop.
en ole kolmekybänen emoboy
Nyt rupes kyllä kiinnostamaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Trip hop-pioneeri Tricky Nosturiin 19.11.
Brittiläinen Tricky tuo energisen ja omaleimaisen liveshow:nsa Helsingin Nosturiin marraskuun 19. päivä. Artistin tuorein, viime heinäkuussa julkaistu "Knowle West Boy" studioalbumi on musiikillinen fuusio kaikesta Trickyn aikaisemmin tekemästä, aina vuoden 1995 Maxinquaye-esikoislevystä asti. Monipuolinen tähti tunnetaan myös työstään muun muassa Massive Attackin, Red Hot Chili Peppersin ja Toolin kanssa.
Ke 19.11.2008, Nosturi, Telakkakatu 8, Helsinki
LIPUT: 28 EUR, S/K-18
Lipunmyynti alkaa keskiviikkona 17.9.
:rolleyes::peuk:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
:rolleyes::peuk:
smaa
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:183487cdd5="silvawhale"]:peuk2::psykee::rolleyes::peuk:
smaa[/quote:183487cdd5]
taidam silti mennä. mieshän on kuitenkin nero.
[quote:7a72352302="kmodig"][quote:7a72352302="silvawhale"]:peuk2::psykee::rolleyes::peuk:
smaa[/quote:7a72352302]
taidam silti mennä. mieshän on kuitenkin nero. [/quote:7a72352302]
Mä taas luulen, että se Maxinquayen aikainen keikka Vanhalla piisaa mulle...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:5e49931849="silvawhale"][quote:5e49931849="kmodig"][quote:5e49931849="silvawhale"]:peuk2::psykee::rolleyes::peuk:
smaa[/quote:5e49931849]
taidam silti mennä. mieshän on kuitenkin nero. [/quote:5e49931849]
Mä taas luulen, että se Maxinquayen aikainen keikka Vanhalla piisaa mulle... [/quote:5e49931849]
lepakon keikka oli kovempi.
[quote:f4ea318981="kmodig"][quote:f4ea318981="silvawhale"]:peuk2::psykee::rolleyes::peuk:
smaa[/quote:f4ea318981]
taidam silti mennä. mieshän on kuitenkin nero. [/quote:f4ea318981]
smaa
[quote:035b2431c8="silvawhale"][quote:035b2431c8="kmodig"][quote:035b2431c8="silvawhale"]:peuk2::psykee::rolleyes::peuk:
smaa[/quote:035b2431c8]
taidam silti mennä. mieshän on kuitenkin nero. [/quote:035b2431c8]
smaa[/quote:035b2431c8]
smaa. Knowle West Boy on jopa yllättävän hyvä kokonaisuus.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tuleekohan se taas paholaista tapaamaan?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Taidanpa mennä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sinnekin menossa.
New Model Army perjantaina 26.9. Tavastialla
New Model Army perjantaina 26.9. Tavastialla
Oli tylsähkö Nosturissa n vuosi sit, en mene!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tuleekohan se taas paholaista tapaamaan?
toivottavasti jussin akkre on kunnossa.
[quote:5470c71300="Feggy"]Club Friction IV
The Protestants
Lockman
Torstai, 18. 9. Lepakkomies
Helsinginkatu 1
Liput 4e
http://www.myspace.com/theprotestants
http://www.myspace.com/lockmanband[/quote:5470c71300]
Soittoajat:
Lockman klo 22
The Protestants klo 23
Pay It Forward:
Meizin +1 perui lähtönsä illan Immortal Techniqueen, joten paikka on vapaana. Tosin silloin joutuu varautumaan vähintään lämppärien missaamiseen (alkavat klo 22), sillä aion ensin mennä Piano-baariin Hilja Grönfors-keikalle (ks. mustalaismusaketju), ja vasta sieltä tuulispäänä kyynärsauvan kera klenkaten Nosturiin. Eli hitaat ja laiskat älkööt vaivautuko
[quote:3edcfa255e="harry-irene"]Pay It Forward:
Meizin +1 perui lähtönsä illan Immortal Techniqueen, joten paikka on vapaana. Tosin silloin joutuu varautumaan vähintään lämppärien missaamiseen (alkavat klo 22), sillä aion ensin mennä Piano-baariin Hilja Grönfors-keikalle (ks. mustalaismusaketju), ja vasta sieltä tuulispäänä kyynärsauvan kera klenkaten Nosturiin. Eli hitaat ja laiskat älkööt vaivautuko [/quote:3edcfa255e]
Täh, tänään on ManUn UCL-matsi hei!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:1978fce1f7="harry-irene"]Pay It Forward:
Meizin +1 perui lähtönsä illan Immortal Techniqueen, joten paikka on vapaana. Tosin silloin joutuu varautumaan vähintään lämppärien missaamiseen (alkavat klo 22), sillä aion ensin mennä Piano-baariin Hilja Grönfors-keikalle (ks. mustalaismusaketju), ja vasta sieltä tuulispäänä kyynärsauvan kera klenkaten Nosturiin. Eli hitaat ja laiskat älkööt vaivautuko [/quote:1978fce1f7]
oon mitä todennäköisimmin tulossa tonne pano-baasiin, ota r&stumpy-reeveereed messiin.
[quote:db7c24bc38="johnny"][quote:db7c24bc38="silvawhale"][quote:db7c24bc38="kmodig"][quote:db7c24bc38="silvawhale"]:peuk2::psykee::rolleyes::peuk:
smaa[/quote:db7c24bc38]
taidam silti mennä. mieshän on kuitenkin nero. [/quote:db7c24bc38]
smaa[/quote:db7c24bc38]
smaa. Knowle West Boy on jopa yllättävän hyvä kokonaisuus. [/quote:db7c24bc38]
2xsama
Menetetty peli