You are not logged in.
jåå sokea mies joka asus nykin kaduilla ja oli iha viikinkismiäsdsasdsa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jåå sokea mies joka asus nykin kaduilla ja oli iha viikinkismiäsdsasdsa
Mä voisin vaikka laittaa sen mun sankariksi MySpaceen niinku. Ei o tylsää.
jaa onk siel joku sankarimoodi?
jaa onk siel joku sankarimoodi?
On. Sit susta tulee seuraavan täyskuun aikana Kuukoira. No sinne voi listata Heroes juttui. Vähän olisin niin viilee, jos mulla lukisi siellä newyorkilainen Kuukoira. Eiks jeh? Elämä on...
Ostin vähän aikaa sitten Moondogin S/t kokoelman, jossa on ilmeisesti hänen ´69 ilmestynyt toinen omaniminen albumi ja sen lisäksi jotain muuta, yhteensä 35 biisiä.
Alun sinfoniamaiset jutut on kyllä hienoja, etenkin perkussioiden osalta. Sitten alkaa levyn "madrigals" osuus, jossa on n. 25 lyhyttä rytmiin perustuvaa biisiä, joiden kantava voima on kai moniääninen ja -rytminen laulu, ja ne kaikki kuulostavat ehkäpä liian identtisiltä, joten hieman pitkästyttävää lopulta.
Mutta kuitenkin vitun kova kattaus vajaalla kahdeksalla eurolla.
[quote:155ccdf79e="Phlegm"]Ostin vähän aikaa sitten Moondogin S/t kokoelman, jossa on ilmeisesti hänen ´69 ilmestynyt toinen omaniminen albumi ja sen lisäksi jotain muuta, yhteensä 35 biisiä.
Alun sinfoniamaiset jutut on kyllä hienoja, etenkin perkussioiden osalta. Sitten alkaa levyn "madrigals" osuus, jossa on n. 25 lyhyttä rytmiin perustuvaa biisiä, joiden kantava voima on kai moniääninen ja -rytminen laulu, ja ne kaikki kuulostavat ehkäpä liian identtisiltä, joten hieman pitkästyttävää lopulta.
Mutta kuitenkin vitun kova kattaus vajaalla kahdeksalla eurolla.[/quote:155ccdf79e]
mistäs tommosen löytäis?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
http://www.forcedexposure.com/artists/moondog.html
tuolta tuo viking of the sixth avenue, vähän hintavampi tietty, mutta toi vinyyliversio on ainaki komea
hei jaksakaas nyt joku vääntää topicci kuukoiralle niin siirretään sinne.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
emmää uskalla perustaa...tulee töitä heti jos alkaa kirjoittamaan jotain spämmiä pitempää...
cardiacsille cirutttu kans, mut tietäskö joku kertoa noista enempää?
[quote:762f389293="babriga"]emmää uskalla perustaa...tulee töitä heti jos alkaa kirjoittamaan jotain spämmiä pitempää...
cardiacsille cirutttu kans, mut tietäskö joku kertoa noista enempää?[/quote:762f389293]
perusta nyt ja kirjoita lisää myöhemmin. en edes tiedä mihin osastoon se kuuluu kun en o kuullu vielä mitään.
lue cardiacsista dassumin juttu jostain vanhasta mutiny!stä.
lue cardiacsista dassumin juttu jostain vanhasta mutiny!stä.
ei näy
oho, luulin et kaikki muutkin pitää duunissa vanhoja mutiny!itä sivupöydällä...
joku siivooja kai vei
joku siivooja kai vei
Mikäs tämä on? Erikoinen ja kiinnostava nimi bändillä. Tekee mieli laittaa soulseekin hakuun ja heti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
oho, luulin et kaikki muutkin pitää duunissa vanhoja mutiny!itä sivupöydällä...
Siivoilin just kellaria. Löytyi nippu puolivanhoja Mutiny!itä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:8c57d9e891="babriga"]emmää uskalla perustaa...tulee töitä heti jos alkaa kirjoittamaan jotain spämmiä pitempää...
cardiacsille cirutttu kans, mut tietäskö joku kertoa noista enempää?[/quote:8c57d9e891]
Entiä, mutta tpikkia näille ja heti! :n tiukkaa. On pitänyt jo jostain ammoisesta rumban kadonnut klassikko -jutusta lähtien tutustua. Fiery Gun Hand on muuten ihan jotain vanhaa yup:ta
I love you and dream about the Führer
no jaa, tätä en kävis kyllä teippailemaan laatikkoonsa niinku martikaista...
grimmii matsq
On pitänyt jo jostain ammoisesta rumban kadonnut klassikko -jutusta lähtien tutustua.
Olikse just Cardiacsin klassikko joka sai KUUSI tähteä? Mutta topikkia, mikä ettei. Pitäis varmaan taas muistin virkistämiseksi kuunnella tuota pikkumiestalokokomaailmaikkuna-älppäriä, jotta olisi jotain fiksua sanottavaakin aiheesta. Kerta se olisi ensimmäinenkin...
Mulla on kaikki vanhat Mutiny!:t lehtikotelossa kirjahyllyn päällä -> tilastonik
This must be what jail / I will scratch
porest
tunteeko joku? sunkkareiden levymerkki abduction julkaisi näiltä (tältä?) taannoin levyn nimeltä tourrorists! (jolla vierailee muuten aavikko yhdellä raidalla) ja sun city girls lienee lähin vertailukohde, erityisesti nuo radiolevyt, itämaisia juttuja on, spoken wordia, radiokollaaseja ja kaikin puolin mielenkiintoista menoa. toinen uusi julkaisu mood noose on ehkä jopa vielä parempi.
vitu flesh eaters!
kyl mä kohta jaksan ....
grey daturas! tietääks psyko?
grey daturas! tietääks psyko?
en tiä, laita ozikko ja kerro!
åk
onkos daniel johnstonille otsikkoa? tossa aika uusi haastis:
delta 5, bush tetras, slits, konk...ESG!!!
auttakaas ny vähän
dedsiille ozikko jos ei vielä oo... phlegm vois aluksi kertoa harsh 70's realitystä vinyylimuodossa.
Keiji Haino / Fushitsusha
Keiji Haino / Fushitsusha
voin jotain kirjoittaa jos joku perustaa.