You are not logged in.
Myyn nää. Hyväkuntoisia ovat. Ostakaa. Yhteydenotot tänne tai privana tai onhan mulla sähköpostikin tuossa alhaalla pitäisi näkyä osoitekin. Ne mitä ei mene kaupaksi parissa viikossa panen huutonettiin tai vien divariin.
CD:
All Stars - I've Seen You All Before (myyn kaksoiskappaleen puis) 4
Devendra Banhart - Smokey Rolls Down Thunder Canyon (digipak-homosteluhässäkkä) 7
The Donnas - Bitchin' 3
Curve - Cuckoo 4
Geneva - Further 4
Of Montreal - Satanic Panic in the Attic 5
The Soft Boys - Nextdoorland 6
Spoon - Ga Ga Ga Ga Ga 7
The Von Bondies - Pawn Shoppe Heart 3
CDS:
Architecture in Helsinki - Heart It Races 1
LP:
The Only Ones - Baby's Got a Gun 3
Simple Minds - Once Upon a Time 2
The Soup Dragons - Lovegod 2
They Might Be Giants - Flood 3
DVD:
Blade Runner The Director's Cut 5
Kaverille ei jätetä osa 3 (5 jaksoa) 5
The Gift 3
Simple Mindsin voisin tuolla hinnalla ottaa vinyylinäkin. Jos vaikka jotain kuriiripalvelua jossain vaiheessa käytetään..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
mä voin ottaa only onesin, jos se on hyvässsä kunnossa.
soup dragons ja they might be giants vopis kiinnostaa.
Devendraa sai halvemmalla jopa Stockalta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
muttei digipakki-homosteluversiona
Oho oho hehe hehe
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
niinpä
otan sen kohta kiinni
en ole kolmekybänen emoboy
Psykokarkki kahteenkymppiin
en ole kolmekybänen emoboy
nyt kävi näin :sadkulli:
[quote:503a7d9d22="psykokarkki"]soup dragons ja they might be giants vopis kiinnostaa.
No kiinnostaako niin paljon että ostat nuo? [/quote:503a7d9d22]
myönnettävä se on, eli joo.
[quote:517ee45fb6="martes martes"]mä voin ottaa only onesin, jos se on hyvässsä kunnossa.
Onhan tuo. Onkohan tässä mitään keikkoja tms tulossa jonne voisin tuoda tuon, enpä kuule tiijä.[/quote:517ee45fb6]
Tänään kutoselle?
ai niin, nuo pari pitäis joskus lunastaa mut enpä kuule tiijä koska.
[quote:e16d8ea44e="stratum"][quote:e16d8ea44e="martes martes"]mä voin ottaa only onesin, jos se on hyvässsä kunnossa.
Onhan tuo. Onkohan tässä mitään keikkoja tms tulossa jonne voisin tuoda tuon, enpä kuule tiijä.[/quote:e16d8ea44e]
Tänään kutoselle?[/quote:e16d8ea44e]
En o tulossa. Oon kyllä tänään Kustaa Vaasassa 20- ja perjantaina varmaan Bellyssä ja ehkä Lepakkomiehessä. Onnaisko noista mikään?
[quote:ebebf9a9e7="martes martes"][quote:ebebf9a9e7="stratum"][quote:ebebf9a9e7="martes martes"]mä voin ottaa only onesin, jos se on hyvässsä kunnossa.
Onhan tuo. Onkohan tässä mitään keikkoja tms tulossa jonne voisin tuoda tuon, enpä kuule tiijä.[/quote:ebebf9a9e7]
Tänään kutoselle?[/quote:ebebf9a9e7]
En o tulossa. Oon kyllä tänään Kustaa Vaasassa 20- ja perjantaina varmaan Bellyssä ja ehkä Lepakkomiehessä. Onnaisko noista mikään?[/quote:ebebf9a9e7]
EI
[quote:71a07a0004="martes martes"]mä voin ottaa only onesin, jos se on hyvässsä kunnossa.
Onhan tuo. Onkohan tässä mitään keikkoja tms tulossa jonne voisin tuoda tuon, enpä kuule tiijä.[/quote:71a07a0004]
Mites Lal Lal Lal -festivaali torstaina tai perjantaina?
Mulle ainakin toi Gneeva, täytyy muitakin harkita.
Älä päästä painiks sitä
[quote:4d87ceac6e="stratum"][quote:4d87ceac6e="martes martes"]mä voin ottaa only onesin, jos se on hyvässsä kunnossa.
Onhan tuo. Onkohan tässä mitään keikkoja tms tulossa jonne voisin tuoda tuon, enpä kuule tiijä.[/quote:4d87ceac6e]
Mites Lal Lal Lal -festivaali torstaina tai perjantaina?[/quote:4d87ceac6e]
Torstai ei, perjantai ehkä jos se alkaa aikaisin ko mulla lähtee aikaisin la-aamuna lento.