You are not logged in.
Jotain helvetin sql kirjaa :x
Eiku työtopikissa eiku vitutustopikissa nämä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Lainasin Ripalta Kauko Röyhkän Avecin. Vois tänään aloitella lukemaan.
Luin ekaksi että opetella,,
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pitäis kyllä varmaan opetella lukemaankin. Joko tää on ihan vitun vammaisesti kirjoitettu (no oon kyllä lukenut vasta 20 sivua, että se siitä) tai sit mun lukemisen ymmärtämisessä kusee jokin pahasti. Ihan ku tässä ois vitusti kielioppivirheitä ja sit ku noissa lauseissa poukkoillaan pilkuilla ihan miten sattuu ja samassa lauseessa saattaa olla toisen henkilön juttuja välissä ja räg vittu emmä tajuu. Kivalta tää vaikuttaa noin muuten, mut ottaa välillä vähän vaikeasti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pitäis kyllä varmaan opetella lukemaankin. Joko tää on ihan vitun vammaisesti kirjoitettu (no oon kyllä lukenut vasta 20 sivua, että se siitä) tai sit mun lukemisen ymmärtämisessä kusee jokin pahasti. Ihan ku tässä ois vitusti kielioppivirheitä ja sit ku noissa lauseissa poukkoillaan pilkuilla ihan miten sattuu ja samassa lauseessa saattaa olla toisen henkilön juttuja välissä ja räg vittu emmä tajuu. Kivalta tää vaikuttaa noin muuten, mut ottaa välillä vähän vaikeasti.
Minäkertojan hermostunutta olotilaa, huonoa itsetuntoa ja poukkoilevaa ajatuksenjuoksua niillä parin sivun pitusilla lauseilla pyritään tuomaan tykö, tai niin ite aattelin. Ihan hyvä kirja se on kun vauhtiin pääsee
Tänään aattelin aloittaa:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:8c80e365c0="risto_m"]Tänään aattelin aloittaa:
[/quote:8c80e365c0]
Odottelee vielä vuoroaan. Löysin ko. kirjan kun olin Akateemisessa kirjakaupassa ja takinhelmani pyyhkäisi sen hyllystä lattialle.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Nyt meneillään Fania Fenelon: Auschwitzin tyttöorkesteri
(Kävin Krakovan matkan yhteydessä Auschwitzissa ja Birkenaussa.)
Octave Aubry: Ranskan suuri vallankumous I-II
Aika autopilotilall duunattau Welshiä tämä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Saatana saapuu Moskovaan, parhaita kirjoja, mitä oon lukenut parin viime vuoden aikana.
tänään ajattelin lukea pari sivua tätä:
Mangojauhe goddamn.
Niin mullon vihdoinkin hallussani tää Siri Hustvedtin What I Loved ja jo puolivälissä alle kuun sisällä. Ennätyksellistä, kun yleensä en ehdi lukea mitään loppuun ees vuodessa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tämmöistä luen ja voin suositella kuin Helmi Kellokumpu: Lasteen alaisia.
Samalta tekijältä Riukuaitaa kirja on ehkä vielä parempi.
Novellikokoelmia kumpainenkin. Tosi eloisaa kieltä ja hyviä juttuja.
Juuri nyt kaikista kesken olevista eniten huomiota saa Matkalla. Jos vaikka lukisin loppuun asti, kun viimeks jäi kesken. Mut tällä hetkellä oon ihan hurahtanu Steinbeckiin. Ensin vois lukea kaikki mitkä löytyy porukoiden hyllystä ja sit kääntyä kirjaston puoleen, jos kiima kestää niin pitkään.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Anja Kau... eiq Snellmanin Lemmikkikaupan tytöt. Vaivaannuttavaa, sormeaheristelevän hurskastelevaa, sensaatiohakuista ja epäuskottavaa paskaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Aloitin lukemaan Death Noteja.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jörkan Berliini-raportti tuli luettua matkalla. Mainiota luettavaa..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Hunterin Fear And Loathing In Las Vegas.
Yleensä tommonen uskomaton rellestäminen ei jaksa kiehtoa mua kokonaista kirjaa, mutta tämä tuli ahmittua parissa illassa. Hiton lennokkaita väläyksiä paikoin.
Sit heti perään kirjan leffaversio. Gilliam ohjannut, Depp ja B. Del Toro pääosissa. Periaatteessa ammattimiehet asialla, mut jotenkin ei oo koskaan sytyttänyt. Depp ei vieläkään vakuuttanut ton tyyppisessä roolissa, vaikka vihdoin ymmärsin sen, miksi sen piti puhua niin nopeasti.
Kirja antoi huomattavasti enemmän.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kirjasta tismalleen samaa mieltä. Mutta ehdin just lukea sen ennen ku leffa tehtiin, ja silti leffa potki perseelle, vaikka osa kirjassa olevista kunkkukohdista puuttuukin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:8b495fd569="Laatu"]Hunterin Fear And Loathing In Las Vegas.
Yleensä tommonen uskomaton rellestäminen ei jaksa kiehtoa mua kokonaista kirjaa, mutta tämä tuli ahmittua parissa illassa. Hiton lennokkaita väläyksiä paikoin.[/quote:8b495fd569]
Joo, tää oli ihan eri tasoa sen Hell's Angelsin kanssa, joka oli sekin mielenkiintoinen. Mulla
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kirjasta tismalleen samaa mieltä. Mutta ehdin just lukea sen ennen ku leffa tehtiin, ja silti leffa potki perseelle, vaikka osa kirjassa olevista kunkkukohdista puuttuukin.
Näinpä. Kun leffaa näytettiin edesmenneessä Bio Cityssä; leffaa oli katsomassa neljä ihmistä mun lisäksi; nämä muut tyypit vetelivät asiaankuuluvasti leffateatterin parvekkeella hassutupakat ennen kinoa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:2f5901a314="Jean-Babtiste"]Kirjasta tismalleen samaa mieltä. Mutta ehdin just lukea sen ennen ku leffa tehtiin, ja silti leffa potki perseelle, vaikka osa kirjassa olevista kunkkukohdista puuttuukin.
Näinpä. Kun leffaa näytettiin edesmenneessä Bio Cityssä; leffaa oli katsomassa neljä ihmistä mun lisäksi; nämä muut tyypit vetelivät asiaankuuluvasti leffateatterin parvekkeella hassutupakat ennen kinoa [/quote:2f5901a314]
Jos tää tulee joskus Orioniin niin sit happoa kehiin. Kuka on messissä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:938bd75a4a="Joe Caligula"][quote:938bd75a4a="Jean-Babtiste"]Kirjasta tismalleen samaa mieltä. Mutta ehdin just lukea sen ennen ku leffa tehtiin, ja silti leffa potki perseelle, vaikka osa kirjassa olevista kunkkukohdista puuttuukin.
Näinpä. Kun leffaa näytettiin edesmenneessä Bio Cityssä; leffaa oli katsomassa neljä ihmistä mun lisäksi; nämä muut tyypit vetelivät asiaankuuluvasti leffateatterin parvekkeella hassutupakat ennen kinoa [/quote:938bd75a4a]
Jos tää tulee joskus Orioniin niin sit happoa kehiin. Kuka on messissä?[/quote:938bd75a4a]
o/
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:8f20b5a87c="Jean-Babtiste"][quote:8f20b5a87c="Joe Caligula"][quote:8f20b5a87c="Jean-Babtiste"]Kirjasta tismalleen samaa mieltä. Mutta ehdin just lukea sen ennen ku leffa tehtiin, ja silti leffa potki perseelle, vaikka osa kirjassa olevista kunkkukohdista puuttuukin.
Näinpä. Kun leffaa näytettiin edesmenneessä Bio Cityssä; leffaa oli katsomassa neljä ihmistä mun lisäksi; nämä muut tyypit vetelivät asiaankuuluvasti leffateatterin parvekkeella hassutupakat ennen kinoa [/quote:8f20b5a87c]
Jos tää tulee joskus Orioniin niin sit happoa kehiin. Kuka on messissä?[/quote:8f20b5a87c]
o/[/quote:8f20b5a87c]
[quote:c7042ed6ab="risto_m"][quote:c7042ed6ab="Jean-Babtiste"][quote:c7042ed6ab="Joe Caligula"][quote:c7042ed6ab="Jean-Babtiste"]Kirjasta tismalleen samaa mieltä. Mutta ehdin just lukea sen ennen ku leffa tehtiin, ja silti leffa potki perseelle, vaikka osa kirjassa olevista kunkkukohdista puuttuukin.
Näinpä. Kun leffaa näytettiin edesmenneessä Bio Cityssä; leffaa oli katsomassa neljä ihmistä mun lisäksi; nämä muut tyypit vetelivät asiaankuuluvasti leffateatterin parvekkeella hassutupakat ennen kinoa [/quote:c7042ed6ab]
Jos tää tulee joskus Orioniin niin sit happoa kehiin. Kuka on messissä?[/quote:c7042ed6ab]
o/[/quote:c7042ed6ab]
[/quote:c7042ed6ab]:psykostep:
bzort glorf bööth
En edes tiennyt, että tuollainen on julkaistu, mutta tämän viestin innoittamana poimin "sen" kirjastosta. Kiitos vinkistä siis!
Juuri nyt en tosin lue mitään, eilen illalla sain loppuun tämän:
Seuraavaksi ajattelin aloittaa entisen opettajani kirjoittaman kirjan:
Sen jälkeen varmaan sitten tuo Kureishi, ja uusi Itkonen ja Haahtelakin ovat jonossa ja ja...
tolstoin ylösnousemusta aloittelin tuossa eilen.
sitten otin tyttikseltä ville rannan kajaanin lainaan kanssa, mutten ole saanut vielä aikaiseksi..
Menetetty peli
Kirjastosta tarttui mukaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.