You are not logged in.
Juu. öh. Tänään on kuunneltu Bullettia, Francinea ja Automatic Eyetä. Mutta seuraavaksi Richard Thompsonin pariin.
House Master Boyz & The Rude Boy Of House - House Nation 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No nyt.
Earth - Raiford (The Felon Wind)
bzort glorf bööth

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Itellä soi Joensuun debyytti.
[quote:4896b56780="hrmunoita"]:peuk:
Itellä soi Joensuun debyytti.[/quote:4896b56780]
Toi Joensuu täytyy hankkia. Vaikka myspacessa näytillä olleet sinkkubiisit suuremmin napanneet, niin muut debyltä kotoisin olevat biisit kuulostaa suorastaan helvetin hyviltä!
[quote:506c40907a="tomitarmo"][quote:506c40907a="hrmunoita"]:peuk:
Itellä soi Joensuun debyytti.[/quote:506c40907a]
Toi Joensuu täytyy hankkia. Vaikka myspacessa näytillä olleet sinkkubiisit suuremmin napanneet, niin muut debyltä kotoisin olevat biisit kuulostaa suorastaan helvetin hyviltä![/quote:506c40907a]
Meeppä kuule julkkareihin Bellyyn 26.9.
[quote:5e755eab4d="hrmunoita"][quote:5e755eab4d="tomitarmo"][quote:5e755eab4d="hrmunoita"]:peuk:
Itellä soi Joensuun debyytti.[/quote:5e755eab4d]
Toi Joensuu täytyy hankkia. Vaikka myspacessa näytillä olleet sinkkubiisit suuremmin napanneet, niin muut debyltä kotoisin olevat biisit kuulostaa suorastaan helvetin hyviltä![/quote:5e755eab4d]
Meeppä kuule julkkareihin Bellyyn 26.9.[/quote:5e755eab4d]
No gaddäm, menisinkin! Mut saattaapa olla, ettei onnistu, koskapa (mahdollisesti/ilmeisesti) just tuona iltana suunnataan koko viikonlopuksi Kauhajoelle, jossa tapahtuu soittoa ja äänitystä... 
[quote:608c93f1e3="tomitarmo"][quote:608c93f1e3="hrmunoita"][quote:608c93f1e3="tomitarmo"][quote:608c93f1e3="hrmunoita"]:peuk:
Itellä soi Joensuun debyytti.[/quote:608c93f1e3]
Toi Joensuu täytyy hankkia. Vaikka myspacessa näytillä olleet sinkkubiisit suuremmin napanneet, niin muut debyltä kotoisin olevat biisit kuulostaa suorastaan helvetin hyviltä![/quote:608c93f1e3]
Meeppä kuule julkkareihin Bellyyn 26.9.[/quote:608c93f1e3]
No gaddäm, menisinkin! Mut saattaapa olla, ettei onnistu, koskapa (mahdollisesti/ilmeisesti) just tuona iltana suunnataan koko viikonlopuksi Kauhajoelle, jossa tapahtuu soittoa ja äänitystä...
[/quote:608c93f1e3]
Oho oho! Kuulostaa kyllä hienolta. Uusi yritys sitten 17.10. kun Joensuu on Tavastialla Pistepirkkojen ja Goodnight Monstersin kanssa.
[quote:51e1fec661="hrmunoita"][quote:51e1fec661="tomitarmo"][quote:51e1fec661="hrmunoita"][quote:51e1fec661="tomitarmo"][quote:51e1fec661="hrmunoita"]:peuk:
Itellä soi Joensuun debyytti.[/quote:51e1fec661]
Toi Joensuu täytyy hankkia. Vaikka myspacessa näytillä olleet sinkkubiisit suuremmin napanneet, niin muut debyltä kotoisin olevat biisit kuulostaa suorastaan helvetin hyviltä![/quote:51e1fec661]
Meeppä kuule julkkareihin Bellyyn 26.9.[/quote:51e1fec661]
[/quote:51e1fec661]
Oho oho! Kuulostaa kyllä hienolta. Uusi yritys sitten 17.10. kun Joensuu on Tavastialla Pistepirkkojen ja Goodnight Monstersin kanssa.[/quote:51e1fec661]
Jaha... Täytyypä pistää harkintaan toi. Seuraavana päivänä tapahtuu sitten muuallakin, mutta siitä lisää joskus myöhemmin...
Nyt soi

Hector - Koko hela maailma
Notorious B.I.G. - Ready To Die
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Shockabilly - How Can You Kill Me, I'm Already Dead 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Shockabilly - How Can You Kill Me, I'm Already Dead
Meta-kuuntelija ja Nippon Tekokuu 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Pia Fraus
Ten Remixes of Yenissey

Maus
":peuk:"
Shugo on ihana 
Ja jatkot täällä: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=2742

Brittien painavin bändi sitten Black Sabbathin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS