You are not logged in.
Ei se sen tiedostokokoa muuta...
no mä puhuinkin tosta koosta ruudulla. kun noi kuvat latautuu välillä pirun hitaasti (asia mikä voi johtua tuhannesta muustakin seikasta kuin mun "salamannopeasta" gprs-yhteydestä) ja tää blogimoottori skaalaa ne vasta lopuksi "oikean" kokoiseksi. kivasti hyppii tekstit ruudulla...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
hei homot. voittekos yhtään isompana vielä postata noi kuvat? tää alkaa jo selaimet kaatua saatana.
osta paremmat vehkeet
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Te vitun "noobit" voisitte myös opetella postaamaan vähän INTER NET YSTÄ VÄLLI SEMMIN vitun apinat.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:eed714fc41="silvawhale"]hei homot. voittekos yhtään isompana vielä postata noi kuvat? tää alkaa jo selaimet kaatua saatana.
osta paremmat vehkeet [/quote:eed714fc41]
sulle on puhelu siellä ulkona.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Iso kasa vanhaa psykee, Hold Steady ja uus Tv on the Radio.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Iso kasa vanhaa psykee, Hold Steady ja uus Tv on the Radio.
järkevä keskustelu (= ei PASKAA) tv on the radion uudesta kiinnostaa.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:13cc22ccef="Bricolage"]Iso kasa vanhaa psykee, Hold Steady ja uus Tv on the Radio.
järkevä keskustelu (= ei PASKAA) tv on the radion uudesta kiinnostaa.[/quote:13cc22ccef]
Juu. Nyt jos pahimpia spoilereita vältän niin ehjä kiekko. Kovimmat biisit on ihan tappavia, vähemmän kaaosta mutta enemmän funkkia. Ja se funk ajaa tätä ( ). Halfway Home, Dancing Choose, Golden Age, Family Tree ja Lover's Day on suosikit mutta ei tässä oikein mikään tunnu filleriltä. Vielä en ala Keksivuoreen vertaamaan mutta ei kauas jää siitä tasosta. Laajempi tyylivalikoima taitaa tästä kyllä löytyä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Jossain luki että uus telkkari ois kirkkaampaa (siis synkkyyden vastakohtana, en osaa suomee ) joten lörpähti enkä jaksanukkaa kuunnella...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Desmond & The Tutus
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
NIRVANA: VERY APE
:rokrok::rokrok::rokrok::rokrok:
IMAAD WASIF
Tää on niin hyvääääääääääää niin hyvää, etten melkeen pysty edes kuuntelee.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Anssi 8000 & Maria Stereo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Anssi 8000 & Maria Stereo
SAMA! Plus sit tällä Notwave-kokoelmalla oleva FRE$HROn koveri Spoonin I Turn My Camera Onista... hulluutta!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:b86888b005="hrmunoita"]Anssi 8000 & Maria Stereo
SAMA! Plus sit tällä Notwave-kokoelmalla oleva FRE$HROn koveri Spoonin I Turn My Camera Onista... hulluutta![/quote:b86888b005]
alkup myös tooodella hyvä mun mielestä siis ainaki emmä ny tiä hei
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:1d353e8809="risto_m"][quote:1d353e8809="hrmunoita"]Anssi 8000 & Maria Stereo
SAMA! Plus sit tällä Notwave-kokoelmalla oleva FRE$HROn koveri Spoonin I Turn My Camera Onista... hulluutta![/quote:1d353e8809]
alkup myös tooodella hyvä mun mielestä siis ainaki emmä ny tiä hei[/quote:1d353e8809]
Tol koksulla siis? Suunnilleen puolet biiseistä jytää tosi lujaa, loput taas ei ny niin... hyvä yritys laajentaa tota kulunutta palettii kuitennii
Tää samaan aikaan julkaistu vaikuttais oikeestaan kovemmalta jutulta, täytyyp ostaa sekin orkl
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:6daa6bd416="kmodig"][quote:6daa6bd416="risto_m"][quote:6daa6bd416="hrmunoita"]Anssi 8000 & Maria Stereo
SAMA! Plus sit tällä Notwave-kokoelmalla oleva FRE$HROn koveri Spoonin I Turn My Camera Onista... hulluutta![/quote:6daa6bd416]
alkup myös tooodella hyvä mun mielestä siis ainaki emmä ny tiä hei[/quote:6daa6bd416]
Tol koksulla siis? Suunnilleen puolet biiseistä jytää tosi lujaa, loput taas ei ny niin... hyvä yritys laajentaa tota kulunutta palettii kuitennii
Tää samaan aikaan julkaistu vaikuttais oikeestaan kovemmalta jutulta, täytyyp ostaa sekin orkl[/quote:6daa6bd416]
siinä on toi saatanan salama.
[quote:46d7cb2529="risto_m"][quote:46d7cb2529="kmodig"][quote:46d7cb2529="risto_m"][quote:46d7cb2529="hrmunoita"]Anssi 8000 & Maria Stereo
SAMA! Plus sit tällä Notwave-kokoelmalla oleva FRE$HROn koveri Spoonin I Turn My Camera Onista... hulluutta![/quote:46d7cb2529]
alkup myös tooodella hyvä mun mielestä siis ainaki emmä ny tiä hei[/quote:46d7cb2529]
Tää samaan aikaan julkaistu vaikuttais oikeestaan kovemmalta jutulta, täytyyp ostaa sekin orkl[/quote:46d7cb2529]
siinä on toi saatanan salama.[/quote:46d7cb2529]
No sehän on pelkkä lisenssikymysys, hyvä et nostavat lisää hyvää musaa tämmösen tavallisen tallaajan tietoisuuteen
MITÄ VITTUA ONKS BJÖRK TEHNY HYVÄN LEVYN???
Van Morrison. Nautin kupin Russian Earl Greytä just äsken ja mä join ks. teetä pannukaupalla joskus alkuvuodesta 2004 kun en muuta kuin Vaunumiestä kuunnellutkaan. Muistin heti että onhan tää jätkä nyt niin kuningas että ei mitään rajaa. 1968-1974 toki parhaat vuodet mutta löytyypä osumia ennen ja jälkeenkin.
The Supremes ja Erasure.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
gang gang dance ja deep purplen child in time
deep purplen child in time
kai puhut made in japanin versiosta? :peuk::peuk::peuk::peuk:
[quote:8fd52ade13="HUIG"]deep purplen child in time
kai puhut made in japanin versiosta? :peuk::peuk::peuk::peuk:[/quote:8fd52ade13]
ihan in the rokkia tossa revittelin
tällast uutta motown-tyylin soulii, joo!
Splitsville
(ja varsinkin biisi I Concentrate On You!)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Restiform Bodies
[quote:a45445b645="HUIG"]
tällast uutta motown-tyylin soulii, joo![/quote:a45445b645]
On muutes aika helvetin hyvän kuuloista tämä!
Striimailen tuolta, koko uus levy kuunneltavissa http://www.myspace.com/raphaelsaadiq