You are not logged in.
[quote:f2e15542de="hrmunoita"][quote:f2e15542de="grasskirt"]Mambo Nassau toimii kyllä täydellisesti aamumusiikkina. Ei kiirettä mihinkään, aurinko paistaa, kahvi on hyvää ja musiikki vielä parempaa.
Tyttö nyt hiljaa! Sulla on kiire Pitkämieheen.[/quote:f2e15542de]
Eikä oo. Täällä on paremmat bileet. [/quote:f2e15542de]
No mut tääl on reteenpää jengii
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e86a476556="grasskirt"][quote:e86a476556="hrmunoita"][quote:e86a476556="grasskirt"]Mambo Nassau toimii kyllä täydellisesti aamumusiikkina. Ei kiirettä mihinkään, aurinko paistaa, kahvi on hyvää ja musiikki vielä parempaa.
Tyttö nyt hiljaa! Sulla on kiire Pitkämieheen.[/quote:e86a476556]
Eikä oo. Täällä on paremmat bileet. [/quote:e86a476556]
No mut tääl on reteenpää jengii [/quote:e86a476556]
Saletisti!
Tosin mä lähden just
Tero saatana, s'olet gay!
tän selftitled vinyyli ois ollu äxässä 12, en ostanu, oisko pitäny? mut mua kyllä hämmensi kun levyn takana oli vuosiluku 1984! luulin et tää on joku ihan uus artisti
tän selftitled vinyyli ois ollu äxässä 12, en ostanu, oisko pitäny? mut mua kyllä hämmensi kun levyn takana oli vuosiluku 1984! luulin et tää on joku ihan uus artisti
Turun äxässä? Tsekkaas edellinen sivu
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
jyväskylän äxässä
oho oho, turun äxässä siis myös tuo sama levy... kai se ihan hyvä on, näin foorumistit kertoivat.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Onhan se itseasaissa VITUNHYVÄ.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meitsi kyl diggaa tästä ihan tuhatta ja sataa.
[quote:34041f3ec4]
tästä lähtee: http://www.zshare.net/download/9894278608cff4/[/quote:34041f3ec4]
HOMOT ette olleet imeneet tuolta yli 60 päivään, nii en määkää saanu enää.
[quote:c45d27428e="harry-irene"][quote:c45d27428e]
tästä lähtee: http://www.zshare.net/download/9894278608cff4/[/quote:c45d27428e]
HOMOT ette olleet imeneet tuolta yli 60 päivään, nii en määkää saanu enää. [/quote:c45d27428e]
Voin laittaa sulle tässä joku päivä kunhan tuun ensin himaan.
YLÖS!
Jumalauta, että Fire potkii just nyt lujaa!
Ei mulla muuta.
Ja pannaas kuuntelulinkkiä
press color ilmeisesti julkaistu uudelleen. täytyy varmaan hommata.
ps. lizzy on kyl 5/5 KESÄ MUSAA.
Last edited by jookcha (10.08.2015 20:10)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?