You are not logged in.
Aika hauskoja tuloksia tämänpäiväisellä karsintakierroksella. Itävalta voitti Ranskan, Makedonia Skotlannin, Liettua suorastaan perseraiskasi Romanian...
Saksa taas näyttäisi olevan kovassa iskussa jo karsintojen alussa. Liechtenstein kaatui vieraissa 6-0.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Liettuahan yllätti viime karsinnoissa myös Italian, eikä Itävaltakaan paska ollu kisoissa. Molemmilta toki puuttuu se lopullinen juttu ja venymiskyky, mutta näköjään jo tällasiin kertaonnistumisiin on mahiksia. Hyvä muuten, että Saksalla oli nyt se hyvä päivä, ehkä Suomea vastaan huono
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tänne jatkot:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Saatana. Peetu tekee keskellä monta hasardia ja sit hoitaa kuitenkin melkein kaikki tilanteet viime hetkellä oikea-aikasella taklauksella. Paitsi ne pari, joista tulee maalit
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
KIIMA alkaa saavuttaa lakipistettä. Tänään tulee tulosta!
Älä päästä painiks sitä
olo on veltto, laiska, hidas - ja haavoittuva
Acedia vois taas kertoa miten illan matsissa käy.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Voice näkyy, kiima nousee!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Acedia vois taas kertoa miten illan matsissa käy.
Yritin postata aiemmin päivällä asiasta jotain, mutta suljin vahingossa selaimen.
Mietiskelin vaan, että kuinkahan moni tämänkin foorumin ihanista höpönassukoista joutuu pelin (tai viimeisteen karsintojen puolivälin) jälkeen pettymään, kun jäi taas kerran vain luu käteen. En tiedä riittävätkö osaamiseni ja resurssit myötunnon ja olkapään jakamiseen niitä tarvitseville. Mua itkettää nyt jo niin kovasti nämä tulevat sydänsurut.
Selvittäisköhän nyt kahden maalin tappiolla? Ei vain riitä suomella materiaali, kun Eremenko jr jätettiin naurettavin syin pois maajoukkueesta ja nuo muut loukkaantumiset siihen vielä päälle. Hodgson sentään tajusi millä pelityylillä voitais päästä kisoihin, mutta Baxter tuntuu olevan tuuliajolla huolimatta Israelin voitosta. Taitaa olla täys huru-ukko koko äijä, mutta väkisin pitää laittaa sinne joku ulkomailta ja sen jälkeen pistää kädet ristiin ja rukoilla, että tämä uusi poppaukko pystyisi loihtimaan suomen kisoihin.
Aion katsella kyllä ottelun, mutta tarkkailen suomen pelin sujumista yhtä analyyttisen kriittisesti ja piilokatkeroituneesti kuin kuuselan mara ja vähintään yhtä vittuuntuneesti kuin hjelmin ari.
Ässä Kaikki tietää että Suomi on altavastaaja ja kisoihin pääsy ei ole kovin todennäköistä, mutta ei se estä KIIMAA ja uskoa siihen, että joku päivä sinne lopputurnaukseen vielä mennään.
Baxter on hyvä äijä, Wenger olisi halunnut kakkosvalmentajakseen Arsu-uransa alkuvuosina... Katotaan nyt mitä saa Suomen materiaalista irti tosipeleissä.
[quote:881b21ffbb="teekki"]
Baxter on hyvä äijä, Wenger olisi halunnut kakkosvalmentajakseen Arsu-uransa alkuvuosina...[/quote:881b21ffbb]
Ainut mittari.
Noh, vakavasti puhuen, nyt Baxterilla on tosiaan todellinen näytönpaikka. Toivottavasti homma toimii.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jos on säkää niin on, hyvää tai huonoa, Suomella tai Saksalla. Ei näytä Venäjäpelin PPmate ja Sopcast striimit toimivan, joten tuskin ne Suomenkaan pelin toimisivat, siis täällä ja tällä koneella. Herran hattuun. Herään aamulla tsekkaamaan tulokset.
kohta alkaa!
Varikset komentavat
NYT HUUDETAAN
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ÖÖÖÖ!
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
EI VITTUUUUUUUUUUUUUUUUU:hulinax:
NYTKYLLÄ!
NYTKYLLÄ! :center:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pasilla ei ole housuja jalassa
Tuulee niin kylmästi että meinaa pippana jäätyä
Varikset komentavat
Nyt se Hyypiä vittuun sieltä ni johto ehkä säilyykin.
Älä päästä painiks sitä
Järjetön matsi...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Onkos tämä unta vai viinien huumaa
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
LOL APAU
Varikset komentavat
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tappiolta tuntuu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!