You are not logged in.
Talkin' about synkkä jyrnytys!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Debyytti on muuten julkaistu uudelleen ja sitä saa esim. pitkämiehestä / if societyn nettikaupasta wink wink.
Kyä näi o!
http://www.ifsociety.com/item/kukka_sami-sami_kukka-cd
Tero saatana, s'olet gay!

[quote:63768eedda="rhinestone cowboy"]
Kuuntelin vasta muutaman kuukauden tauon jälkeen ja rakastan tuota edelleen kovasti.
Debyytti on muuten julkaistu uudelleen ja sitä saa esim. pitkämiehestä / if societyn nettikaupasta wink wink.[/quote:63768eedda]
Joo, kävin itse asiassa äxässä kuuntelemassa miehen keikan eilen. Soitteli paljonkin biisejä tuolta debyytiltä. Ajattelin kuitenkin ostaa tuon uudelleenjulkaisun vaikkapa Pitkämiehestä.
Uutta levyä ilmeisesti tulossa alkuvuodesta.
[quote:4bbe8f16eb="rhinestone cowboy"]Ajattelin kuitenkin ostaa tuon uudelleenjulkaisun vaikkapa Pitkämiehestä.
Siellä olisi näitä nyt hyllyssä.[/quote:4bbe8f16eb]
en kyl taida ehtiä sinne ihan lähipäivinä
tai ehkä lauantaina vois yrittää

John Cale - Sabotage
Vois oikeestaan heittää jonkun muunkin Calen soittoon tän jälkeen. Honi Soit vaikka.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Phil Collins - Against All Odds ![]()
Genesis - In Too Deep
Ei tämmösiä biisejä enää tehdä
Vaan jotain nokkelia rillipiruja tekemässä nokkelia rillipiruralleja nokkelilla rillipiruille 

Menetetty peli

Menetetty peli
Juhamatti - 24 Suosikkia
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^Ei NÄY
Itellä
Näkyyks photobucket 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Näkyy.
Ni meikä kuunteli Th' Faith Healersin Imaginary Friendiä.
Nyt kuuntelen Wu-Tangia.
Ja hei Juho tsekkaa toi video minkä linkitin Suomihop-topikkiin.
Luisterpaalilta:
Calexico - Carried To Dust
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kaseva: Monen vuoden jälkeen - parhaat laulut

Menetetty peli
Bo Diddley: The Chess Box, vol. 11

Wire - Kidney Bingos
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto